پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه ۱۷ مرداد

این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. ابتدا نگاهی به کشته شدن رضا اوتادی در کرج خواهیم افکند و از این واقعیت تلخ که دکتر روحانی با فریب و وعده های دروغین 18 میلیون رای مردم را از آنها گرفت و حالا میاید و چندین ساعت حرف میزند انگار نه انگار که در خیابانها مرگ بر جمهوری ولایت فقیه سر داده اند انگار که از کره ای دیگر آمده است.

آقای روحانی ، آیا لحظه ای خودت را جای پدر رضا اوتادی قرار میدهی همان جوان رشیدی که مامورانت اورا کشتند، پسرت که خود کشی کرد چه حالی بودی؟ او خودش را کشته بود ولی رضا و دیگر جوانان برومند این مملکت را مامورین تو کشته اند.

پر پر زدن ندا را دیدیم چون آقا فرموده بودند نظر آقای احمدی نژاد به ما نزدیک تر است. آقای احمدی نژاد در این قتل و دیگر قتلها شریک است. دریغت آمد یک تسلیت به خانواده اوتادی و عبدالفتاح سلطانی بگویی. این رژیم از روزی که آمد برای این مردم عزا آورد.
در ادامه به دیدن چهار فیلم کوتاه از این آخوند های همه فن حریف خواهیم نشست و با شما سخن خواهیم گفت.
همچنین به دیدن ویدئو کلیپی از سخنان یک نماینده مجلس بنام کریمی خواهیم نشست تا از روند دزدی های آقایان از زبان خودشان باخبر شوید.

در همین رابطه توجهتان را به سخنان آقای دکتر صادقی نماینده مجلس جلب مینماییم. و ای همان داستانی است که قبلا اعلام نموده ایم در زمانی که محمد یزدی رئیس قوه قضائیه بود مبالغی کلان پول به حساب قوه قضائیه واریز میشد ایشان سه حساب در بانک ملی شعبه کاخ بنامهای اعضای خانواده اش باز کرد و این پولها را در آن حسابها می ریختند .و این در زمان شاهرودی هم ادامه داشت و بعد از آن بانکهای قلابی توسط مثل قوامین باز شد و سود این پولها را در این حسابها میریختند. چون در بانک ملی دچار مزاحمت شده بودند. و از بانک قوامین ، بهره پول را به بانک دیگری واریز میکردند. و آقایان آخر ماه پول پارو میکردند.

آقای صادق آملی که آمد بخاطر اینکه این پولها در چشم نیاید ۶۳ حساب جداگانه به نام دختر و همسر و برادرانش باز نمود و این مبالغ کلان را در این حسابها میریخت و سودشان را برداشت مینمود. البته حق آقای گلپایگانی و حجازی و وحید جان حقانیان را هم پرداخت میکنند. و حضرت رهبری هم هیچ نمی گوید.

در بخش دوم به تفصیل از تصمیم پرزیدنت ترامپ در برابر جمهوری اسلامی با شما سخن خواهیم گفت.

آقای ترامپ از زمان کمپین انتخاباتیش شمشیر را بر علیه جمهوری اسلامی کشیده است و می گفت در برجام سر آمریکا کلاه رفته است و در این مدت به ما کلک زده اند .
بعد از جنگ عراق و افغانستان دنیا جنگ جدیدی را نخواهد پذیرفت. پس جنگ کلاسیک با اینها معنی ندارد. باید کاری کرد که از نظر اقتصادی از پای دربیایند و جام زهر را سر بکشند. این تعبیر آقای ترامپ است.

با یک کارشناس قدیمی در وزارت امور خارجه که صحبت میکردم میگفت این آقای ترامپ دو هدف اصلی دارد یکی کره شمالی و دیگری جمهوری اسلامی ایران . و نرمشی که در برابر کره شمالی نشان میدهد در برابر ایران نشان نخواهد داد. در تمام کشورهای دوست آمریکا یک کمپین ضد جمهوری اسلامی راه انداخته است تا مردم خاورمیانه بدانند که عامل بی ثباتی در منطقه فقط جمهوری اسلامی است.

در مرحله اول خروج آمریکا تاثیر بسزایی در بالا رفتن قیمت ارز و سقوط ریال داشت تا آنجا که به سه برابر قبل رسید. و واکنش های مردم در تضاهرات دی ماه آشکار شد.

حال برای توجیه این فشارهایش بر ایران در پیامی علنی میگوید که قصد براندازی جمهوری اسلامی را ندارد، ولی پمپئو با گذاشتن 12 شرط برای ایران ولی فقیه را مجبور به تسلیم خواهد کرد و خواهان مذاکره با حکومت اسلامی هستند بر سر این 12 شرط آمریکا . اگر رژیم اسلامی این شروط را بپذیرد یعنی حکومت اسلامی پر!!!؟؟

امریکا کل نظام را هدف گرفته است این را روحانی فهمیده است ولی خامنه ای نفهمیده است . هدف آمریکا از بالا بردن شمشیر ترساندن اینها نیست ، میخواهد که گردنشان را بزند.

در این میان یکی مثل سلیمانی میاید ومیگوید آقا حمله نکن، ما خودمان ترتیبشان را میدهیم .
این سناریو را بخاطر داشته باشید که آگر اتفاقی در ایران نیفتد و رژیم به مردم حمله کند و آنها را بکشد آمریکا به ایران حمله خواهد نمود.

با ما باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظرشنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو