پنجره ای رو به خانه پدری جمعه ۱۲ مرداد

این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم . در بخش اول برنامه بمناسبت نزدیک شدن به سالگرد ترور زنده یاد دکتر شاپور بختیار به تفصیل با شما دراین باره سخن خواهیم گفت:

یک روز ساعت سه بعد از ظهر دکتر شاپور بختیار به من خبر داد که نخست وزیری را قبول کرده است ، روز بعد به مزار دکتر مصدق رفت در آنجا به ایراد سخنرانی پرداخت، در آن فضا خیلی ها به او گفتند که چرا نخست وزیری را قبول کرده است حتی از نزدیکانش در جبهه ملی. اما او میگفت باید برای این مردم روشن کنیم که این آقایان چه کسانی هستند و این مملکت را نباید به اینها سپرد،.

در روزی که به مجلس رفت نمایندگانی که خود جیره بگیر ساواک و حکومت بودند هم بر روی او شمشیر کشیدند چه برسد به نمایندگان مخالف او ولی او جانانه از این حرکت دفاع نمود ،.

او دوسه هفته بود که نخست وزیر بود که تلوزیون آمد و با او مصاحبه نمود که توجه شما را به دیدن این مصاحبه جلب میکنیم، با آنکه بختیار ورود خمینی را بلامانع اعلام نمود و آمریکاییها هم به او گفته بودند مشکلی نیست بازهم خمینی میترسید،.

روزی که خمینی به ایران برگشت به دکتر بختیارخبردادند که مردم دارند مجسمه های شاه را پایین میآورند باید جلویشان را بگیرید ، ایشان گفتند مجسمه ها را میشود دوباره بالا برد و به مردم نباید صدمه زد.

کابینه او هم با او رو راست نبودند چه از فرماندهان ارتش و چه از بعضی وزیران، ولی عده ای هم مثل دکتر آموزگار و دکتر رزم آرا جانانه تا پایان در کنارش ایستادند.،

در آن زمان در روزنامه اطلاعات من دست به محاکمه دکتر بختیار زدم، خودم هم دادستان بودم و هم قاضی و شبها دکتر بختیار مطالب را در اختیار من از مخفیگاهش میگذاشت و من آنرا مطرح میکردم و یگانه کسی که به آنجا آمد در دفاع از دکتر بختیار دکتر مدنی بود.

دکتر بختیار در این سالهای غربت در اروپا و آمریکا به سخنرانی می پرداخت که همراه با شما خوبان به دیدن چند سخنرانی ایشان خواهیم نشست. در ادامه به دیدن فیلم گفتگوی دکتر بختیار با آقای علی لیمونادی و خانم تاجی احمدی می نشینیم.

در هر حال صفحه ای گشوده شد و کتابی بسته شد او در چنین روزهایی توسط عوامل رژیم جمهوری اسلامی در منزلش در پاریس در سن هشتاد سالگی سلاخی شد یادش جاودان باد.

در بخش دوم برنامه همراه با شما خوبان به دیدن گزارشهایی از تضاهرات مردم در شهر های شیراز و اصفهان و کرج و مشهد خواهیم نشست واز فریاد مردم که میگویند توپ تانک فشفشه آخوند باید گم بشه با شما سخن میگوییم .

در گذشته وقتی یک آخوند می دیدیم بسیار اورا عزیز میشمردیم و احترام میگذاشتیم، ببینید چه بر سر مردم آورده اند که مردم دیگر اعتقادی به آنها ندارند و دیگر مشروعیتشان بین مردم از بین رفته است ، حال دادستان مشهد میگوید اینها عوامل عربستان و آمریکا هستند که برعلیه روحانیت شعار میدهند ، باید به این مردک احمق گفت دزد بزرگ اعلم الهدا امام جمعه و داماد قاتلش ابراهیم رئیسی است مردم از دست اینها جان بر لب شده اند ،عربستان و آمریکا اینجا چکار دارند، مردم مرگ بر ولایت فقیه میگویند یعنی مرگ بر تمام آخوند ها و روحانیت ، احمدی نژاد توئیتی به ترامپ زده و از او خواسته اسامی آقازاده های حکومتی را افشا کند . تا اسم دختر صادق لاریجانی صاحب ۶۲ حساب و افسدالفاسدین و دیگر خانم زاده ها و آقا زاده ها افشا شود .

دیگر دوران اصلاحات گذشته است چهل سال زمان زیادی بود اینها اصلاح ناپذیر هستند چه کسی را میخواهید اصلاح کنید احمد جنتی که نمایندگان انتخابی شما را رد صلاحیت میکند یا آیت الله مکارم شکر فروش را میتوانید اصلاح کنید، اینها باید بروند .

قاطعانه به شما بگویم همانطور که کارتر اینها را آورد پرزیدنت دونالد ترامپ هدفش زدن ایران و برچیدن حکومت آخوندی است ، حال چگونه میشود مثل افغانستان و لیبی به عقب برنگردیم ،تنها راه حضور مردم و همین سپاهیان و ارتشیان غیرتمند ایران است که حکومت را مجبور به واگذاری قدرت بدون خشونت کنند و خودشان هم عاقبتی مثل قذافی و صدام نداشته باشند.
با ما باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظرشنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو