پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۹ مرداد

این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز مینماییم،
ابتدا اشاره ای به سالروز به دار آویخته شدن شیخ فضل الله نوری خواهیم داشت. ، همچنین یادی خواهیم نمود. از زنده یاد محمد نوری که در چنین روزی به هفت هزار سالگان پیوست،
سپس نگاهی به اعتصاب کامیونداران خواهیم افکند و از حمایت شاهزاده رضا پهلوی و آقای تبرزدی و مهندس شریعتمداری از کامیوندارن شما را مطلع خواهیم کرد و در این میان به دیدن فیلم سخنان مهندس شریعتمداری خواهیم نشست.

اشاره ای که ایشان میکند که اعتصاب آنها کمتر از شرکت نفت وکارکنان تلوزیون نیست ، بدین معنی است که شما میتوانید مملکت را فلج کنید وقتی هیچ کالایی و هیچ ارزاق عمومی جابجا نشود و کامیونهای حمل بنزین حرکت نکنند حکومت فلج خواهد شد، شما کامیونداران نقش مهمی دارید، یادتان باشد که در شیلی همین کامیونداران توانستند حکومت را ساقط کنند، فریب نخورید لاستیک ارزان چاره درد شما نیست. این حکومت به هیچ چیز جز بقاء خودش معتقد نیست اگر معتقد بود آملی لاریجانی ۶۳ حساب نداشت و سود پول مردم را در این حسابها نمی ریخت بهر حال این خاندانهای فاسد حکومت باید بروند.

در بخش بعدی از جلسه اصلاح طلبان در منزل خوئینی ها شما را باخبر و با شما سخن خواهیم گفت ،.این جلسه که با حضور محمد خاتمی و حسن خمینی و آقای بجنوردی و دیگر اصلاح طلبان در منزل خوئینی ها تشکیل گردید، در باره چگونگی حکومت پس از در گذشت خامنه ای بوده که به اتفاق به شورایی بودن حکومت رای دادند وتصمیم بر آن شد آقایان محمد خاتمی و بجنوردی و مجتبی خامنه ای هم در این شورا حضورداشته باشند که به روئیت رهبر هم رسیده و گفته در موردش فکر میکند،.

همچنین ازداستان پشت پرده مذاکرات سلیمانی با آمریکایی ها شما را آگاه خواهیم ساخت:
در عراق سردار سلیمانی همراه با حیدرالعامری به دیدار آمریکاییها رفت، ودر سوریه هم در همین باره ملاقاتهایی داشته است ، و طرحی داده اند که قرار است سلیمانی با سپاه بعلت نابسامان بودن وضعیت کشور حکومت را در اختیار خودشان بگیرند و کنترل کنند و برای اینکه موجه جلوه کنند از چهره های سیاسی هم در کنار خودشان استفاده میکنند، حاج قاسم و تیمش سردار جزائری و سلامی با کمک افرادی در سفارت خانه های اروپایی دارند با شخصیت های سیاسی اپوزیسیون صحبت میکنند و نظر آنها را از روی کار آمدن سپاه و ارتش جویا میشوند حالا خامنه ای هرقدر میخواهد خودش را زمین بزند ، آمریکاییها میگویند یا سه و نیم میلیون کشته میدهید که خودتان هم جزوشان هستید یاتوافق جدید را بپذیرید و بروید کنار از حکومت،.

در بخش دوم برنامه به تفصیل به اعتراضات مردم اصفهان خواهیم پرداخت ،
مردم اصفهان بیشترین شهید را در جنگ دادند و امروز در اصفهانی که هم مردمش متدین و مذهبی بودند ببینید چه شعاری میدهند ، رضا شاه روحت شاد، خامنه ای حیا کن فکری به حال ما کن .
رژیم نیروهای سرکوبگرش را به شهرهای تهران، مشهد، اصفهان ، تبریز ، فرستاده است تا جلو اعتراضات و اعتصابات را بگیرد، ملت اراده کرده تا شیخ فضل الله سرش بالای دار برود.
خودتان چهل سال ظلم کردید و فرزندان این مملکت را کشتید، حالا هم تاراج کرده اید تمامی دستاوردهای این مملکت را و وقت رفتنتان است ، آقای خامنه ای قصه حاج علی مقدم و باجناقش علی طاهری مطلق چیست ، ایشان چگونه و با چه قدرتی از سعید طوسی که به بیش از ۵۰ طفل معصوم تجاوز کرده حمایت میکند چطور باجناقش را از زندان آزاد میکند این ۷۸۰ ملیون دلار مال این مردم است که این آقایان بالا کشیده اند.

یک نفر به من گفت آقا مجتبی میخواهد در مراسم حج امسال بلوا بپا کند تا حواس جامعه جهانی به آنجا معطوف شود و از حوادث ایران دور بمانند اما زهی خیال باطل، نوارآن جلسه به بیرون آمده است،.

در ادامه به دیدن فیلم سخنان یکی از نمایندگان که خطاب به ریاست مجلس ایراد کرده خواهیم نشست.
این وضع داخلیمان است که نماینده مجلس دارد فریاد میزند،و در خارج هم آقای ترامپ میگوید ما آماده گفتگو هستیم بدون قید و شرط، دلالی هم مثل یوسف بن علوی در میان است که با محمد جواد ظریف صحبت کرده و به امریکا رفته تا این حرفها را به آنها بگوید.

پمپئو میگوید ما هیچ پیش شرطی برای مذاکره نداریم، اما آقایان میگویند اول به برجام برگردید بعد مذاکره، رهبر معظم باخته است اگر بخواهد در دریای سرخ حرکتی بکند بلایی به سرش می آورند که نه از تاک نشانی خواهد ماند و نه از …….
با ما باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید . منتظرشنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو