پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه ۲۰ تیر

اين شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر عليرضا نوری زاده آغاز مينماييم. ما بارها از جريان دزدی دکل هاي نفتی با شما صحبت کرده ايم و افراد و جريانهای دخيل در اين دزدي را برملا نموده ايم اما من متوجه شدم که این دوست ما از این جریان اطلاعاتی دارد و امروز او که از بلژيک آمده است تا شما را بيشتر و با مدرک کامل تري در جريان اين دکل دزدی قرار دهيم .
بنابراین همراه با شما به گفتگو با ميهمان امروز برنامه جناب آقای کيان ارثی خواهيم نشست و با ایشان در باره گذشته اشان و محل تولدشان وچگونگی ارتباط ایشان با آقای شیرانی تکابی و نفیسه محمودی و دکتر طاهری به سخن خواهیم نشست

دکتر نوری زاده : لطفا خودتان را معرفی نمایید

آقای کیان ارثی: من عزت الله کیان ارثی هستم ودر آبادان بدنیا آمده ام و پدر و مادرم بختیاری هستند در منطقه فریدن بدنیا آمده بودند و من همیشه با مسئله فریدن حرف داشتم، نام آن قبلا پارتیکا بوده است و اسامی همه روستا ها به پارسی اصیل است وبختیاری ها پارت هستند.

دکتر نوری زاده : در میان ایلات ایران بختیاری ها جایگاه بخصوصی دارند و همیشه آدمهای برجسته زیاد داشته اند.

آقای کیان ارثی: آنچه که شما در میان بختیاری ها می بینید وابستگی های بسیار زیاد آنان به ایران است، و بسیار متعصب در مورد ایران هستند.

دکتر نوری زاده: آدمی که چپ بوده و زندان رفته است و در شرکت نفت بوده است به اسپانیا میرود و آن حادثه بد برایش اتفاق میافتد . حالا چجوری این فرد با گروه قوم الظالمین ارتباط پیدا میکند.؟

آقای کیان ارثی : سئوال خوبی است گاهی اوقات اتفاقاتی میافتد و حوادث نا خواسته انسان را به جاهایی میبرد، بر حسب تصادف یکی از دوستان من پیشنهادی به من داد که یک آقایی است بسیار توانمند در زمینه تجهیزات نفتی و قبلا رئیس دائره مهندسی حفاری ایران بوده است و الان در بخش خصو صی کار میکند. یک روزتلفن منزل ما زنگ زد وآقایی بنام شیرانی با من صحبت کردند و شنیده بودم که بختیاری است .
دفعه بعد ایشان را در لابی هتل دیدم و بسیار آدم مودب و وارد در تجهیزات نفتی بنظر می آمد و پیشنهاد همکاری دادند. آنموقع من هم یک ذهنیت قبلی داشتم و پروژه پارس جنوبی بزرگ بود و گفتم باشد اگر کاری از دست من بر بیاید انجام میدهم.
این گذشت تا بعد از مدتها تماس گرفت و یک شعر از احسان طبری را از حفظ خواند و من سمپاتش شدم، و مرتب می گفت که من بچه کارگر هستم . بعدها متوجه شخصیت چند وجهی او شدم یک شخصیت قابل قبول جامعه و یک شخصیت دیگرش به پای شیطان کفش وارونه میکند و اگر حس بکند بدردش نمی خورید با شگردی خاص شما را حذف میکند و به زن و بچه ات هم رحم نمیکند. خوب صحبت میکند اما شروور هم زیاد میگوید، به زعم من مغز متفکر ایشان همسرشان بودند خانواده همسرشان از بچه های چپ سازمان فدایی خلق بودند و انسانهایی خوب بودند ولی خودش کولی بود.

دکتر نوری زاده : من الان میخواهم کسی را معرفی کنم بنام خانم نفیسه محمودی دختر باجناق آقای مقدم و همینطور آقای دکتر علی طاهری من لیست بانکی ایشان را دیده ام که میلیون میلیون پول ردو بدل شده است میخواهم بدانم این خانم که با آقای شیرابی تکابی هم رفت و آمد دارد کیست؟

آقای کیانی ارثی : خانم نفیسه محمودی فرزند خوانده آقای دکتر طاهری است که دوست من هم هست. ایشان قدرت فوق العاده ای دارند و آقای طاهری به ایشان نه نمی گفتند اما آنچه من میدانم اینست که ازروان سالمی برخوردار نبود.
من یکبار در دوبی به منزل آقای طباطبایی رفتم و از ایشان خواهش کردم که که در مسقط قراری بگذارند و با آقای شیرانی صحبت کنند و مشکلاتشان را حل کنند و همین باعث شد که آقای شیرانی نسبت به من بدبین بشود.

در یک مورد برای خرید تجهیزات از شانگهای به یانتای رفته بودیم و آن شرکت به من گفت کمسیون میخواهید ؟ که من گفتم نه و این یک پروژه ملی است و به آقای طاهری زنگ زدم و ایشان گفتند درود برتو،!!! و از آن زمان ما حذف شدیم.

دکتر نوری زاده : کسی که از پستان این نظام نوشیده باشد آلوده است، آقایی میاید و در اوج صداقت با آنها همکاری میکند ولی آنها اورا آلوده میکنند یا همین نفیسه محمودی با در اختیار گذاشتن حسابش برای این آقایان از او سوء استفاده میکنند از اینها نمیشود دفاع کرد.

آقای کیانی ارثی : من دفاع نمی کنم ولی تا آنجا میدانم و برای من مشهود است. که این زیر آبی ها و کلک زدن ها بواسطه آقای شیرانی صورت گرفته است.

دکتر نوری زاده : ببینید بدستور اطلاعات سپاه آقای دکتر طاهری را دستگیر کرده اند و اموالش را توقیف نموده اند.
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو