پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه ۱۳ تیر

این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوریزاده آغاز مینماییم . سپس به حکایت غریب بی آبی و کم آبی سرزمینمان و مافیای آب خواهیم پرداخت، در دوران گذشته بی آبی داشته ایم ولی این مسئله توسط سدهای دز و محمدرضا شاه و سد امیر کبیر حل شد و در تمام نقاط ایران آب به اندازه کافی موجود بود همچنین با استفاده از قنات ها آب را به دوردست ترین نقاط ایران فرستاده بودند. نظم درستی آن خدا بیامرز به وضعیت آب کشور داده بود.

حال جماعتی که بر کشور مسلط شده اند چون سرنوشت ایران برایشان مهم نیست، کاری کرده اند که امروز یک بشکه هزار لیتری آب 240 هزار تومان و یک بشکه 20 لیتری 7500 تومان شده است.

هنوز دزدان آب نیامده بودند. اینها منصور روحانی را اعدام نمودند و گفتند که بهایی بوده است و مهندس بازرگان از این بابت اشک میریخت. او تمام داراییش یک خانه بود که خانواده همسرش برای آنها به ارث گذاشته بودند.

شما هر گوشه میروید دزدی است!! مگر میشود همه دزد باشند ؟!! امثال جنتی و احمد خاتمی وهمین آقای عباس عراقچی معاون وزارت امور خارجه را یک نگاه بیندازید، برادرانش هرکدام یکی رئیس اتحادیه فرش دستباف ، و دیگری نایب رئیس دوم صادر کنندگان فرش همه با ارز سرو کار دارند دلار 4200 تومانی میگیرند، و در حالی که در بازار دلار 10000 تومان است. در این میان به دیدن گزارشی از سخنان دکتر یزدی در ارتباط با مافیای آب خواهیم نشست.

در ادامه برنامه امروز به دیدن کلیپی ازفرانسوی صحبت کردن سفیر ایران در فرانسه و مسخره کردن وی توسط رادیو بامدادی فرانسه می نشینیم و با شما از سطح دانش زبان فرانسوی سفرای رژیم قبل حتی سفیر ایران در فرانسه در زمان ناصرالین شاه با شما سخن خواهیم گفت.

در ادامه برنامه به ویدیو کلیپی از سخنان دو هنرمند بازیگر ایرانی در ارتباط با سخنان نوبخت در باره اینکه مردم طلاهایشان را برای رونق اقتصادی به دولت بدهند و در بازار برای خرید و فروش استفاده کنند خواهیم نشست .

آقای نوبخت شنیده که زمانی که کره جنوبی در بحران اقتصادی بسر میبرد از مردمش تقاضا کرد که طلا هایشان را به دولت بسپارند ، فردا روز صدها تن طلا به دولت سپرده شد و کره جنوبی توانست از بحران خارج شود و خواست که طلا ها را پس بدهد لاکن مردم گفتند ما آنها را نداده ایم که پس بگیریم، بلکه برای آتیه فرزندانمان سرمایه گذاری کرده ایم.
باید به آقای نوبخت گفت که اول اقوام خودتان و اطرافیان بیت رهبری بیایند و طلا هایشان را بدهند !!؟؟ آنهایی که در این مدت خوب غارت کرده اند بیایند
در بخش بعدی برنامه اشاره ای به کارنامه دکتر طاهری داماد آقای مقدم و دزد دکل های نفتی خواهیم داشت ایشان دیپلمشان را در قم گرفته اند و مهندسی را از دانشگاه نفت اتخاذ نموده اند.در سال 1363 مسئول گزینش آموزش و پرورش استان آذر بایجان شرقی بوده اند سپس به عضویت در هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در آذربایجان در آمده اند.در ادامه به مشاور اجتماعی دفتر مقام معظم رهبری منصوب شده اند.سپس مدیر کل مهندسی نیروی دریایی سپاه شده اند. از جانب رهبر به عضویت هیئت مدیره مصلای تهران گمارده شده اند و در ادامه دزدی 700 میلیون دلاری دکل های نفتی همراه با خانم نفیسه محمودی و آقای مقدم در کارنامه ایشان به چشم میخورد.

در بخش دوم برنامه نگاهی به صدور کیفر خواست سنگین برای دختری که رو سریش را برداشته بود توسط عباس دولت آبادی دادستان تهران خواهیم افکند و همچنین از اظهار نظر خانم عشرت شایق که خانمی است با حجاب کامل!!! در ارتباط با مصادره اموال معترضان شما را باخبر خواهیم کرد
در تمام داستانها شیطان مظهر شر است یک روز عباس دولت آبادی میشود یک روز خلخالی میشود و یکروز احمد خاتمی میگردد. دینی که برای شما درست کرده اند یک خدای جبار و آدمکش برایش خلق نموده اند که اگر روسریت را برداشتی به اشد مجازات محکوم خواهد شد. اینها همه اش دروغ است و ریا و فریب برای دزدیدن بیشتر و غارت این سرزمین. همچنین از مصاحبه یاسر هاشمی و فاطمه هاشمی در ارتباط با مفتوح بودن پرونده مرگ هاشمی رفسنجانی شما را آگاه خواهیم ساخت.

درانتهای برنامه در ادامه بحث مافیای آب و دزدی آب توسط سپاه و ایادیش توجه شما را به گزارش تصویری از تشکر یک شهروند عراقی در شهر بصره که از مقام معظم رهبری برای کشیدن آب آشامیدنی از کارون برای آنها تشکر میکند جلب خواهیم نمود و خواهیم گفت در آینده این آب مال بچه های خوزستان است و آنها باید سیراب شوند و این دزدان برای پیدا کردن چهار تا مرید این آب را دزدیده و به بصره میبرند

با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو