پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۱۱ تیر

این شماره از برنامه پنجره رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. سپس به تفصیل از پشت پرده برنامه گردهمایی سازمان مجاهدین خلق در پاریس با شما سخن خواهیم گفت واز دروغ نمایی و بزرگ نمایی آنها پرده بر خواهیم داشت و در همین باب به دیدن چند ویدیو کلیب از تظاهرات مردم خرمشهر خواهیم نشست.

آنها نزدیک به چهار هزار نفر را از تمام کشور های اروپایی جمع کرده و حدودا هزارو پانصد نفر هم در پاریس بودند. چند فرد آمریکایی مثل آقای جولیانی هم دعوت شده بودند که توسط مجاهدین به هر نفر بیست و پنج هزار دلار پول داده بودند و در هتل های 5 ستاره اقامت داشتند . بسیار باعث تاسف بود برای من که یک گروهی که پولدار است برنامه اشان در اکثر شبکه های خارجی پخش میشود .

اما این سازمان فاقد هوادار و قدرت داخلی میباشد و به دروغ قیام خرمشهر را به خود نسبت میدهد. ما هفته پیش در واشنگتن بودیم و در حد آبرومندانه نشستمان در دانشگاه جرج واشنگتن برگزار گردید . و از تمامی اقوام در آنجا حضور داشتند. بچه های خرمشهر و اهواز به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد که از آنها سوء استفاده کنند و قیام آنها را به نام خودشان بنویسند . همه یک ملت و یک ایران و یک پرچم شیرو خورشید نشان و یک زبان ملی مشترک داریم

در بخش دوم نگاهی به لیست گیرندگان ارز برای واردات خواهیم افکند و توضیحاتی در این زمینه تقدیم حضورتان خواهیم نمود. با در خواست روحانی و اعتراض شریعتمداری نسبت به اعلام این اسامی بانک مرکزی سرانجام فهرست آن دسته از دریافت کنندگان دلار ۴۲۰۰ تومانی برای واردات کالاهایی که توسط وزارت صنعت مشخص شده است، را منتشر کرد.
بانک مرکزی از ۲۱ فروردین ماه سال جاری در راستای سیاست جدید ارزی اتخاذ شده به منظور مدیریت بهینه منابع ارزی کشور، به کالاهای ثبت سفارش شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، ارز مورد نیاز را تخصیص داده و تامین کرده است. و برای شما اسامی این شرکت ها را اعلام خواهیم نمود .
در ادامه به دیدن ویدیویی از اظهارات آقای سردار سر لشکر قاسم سلیمانی و احمد جنتی که برای حل معضل اقتصاد ایران خواهیم نشست و با شما صحبت خواهیم نمود.
البته از نظر جنتی عامل گرانی خداست نه ایشان که بیش از سی میلیون دلار از کشور خارج نموده است.عامل گرانی و دشمنی با این ملت بزرگ شمایید.

در ادامه از سخنان یک نماینده مجلس در ارتباط با واردات بی رویه خودرو بدون پرداخت عوارض گمرکی شما را باخبر خواهیم کرد.

در بخش بعدی به جوابیه شاهزاده رضا پهلوی به توئیت سید علی خامنه ای خواهیم پرداخت :در حالیکه رهبر جمهوری اسلامی ایران در تازه ترین اظهارنظر، کشورهای غربی و آمریکا را عامل مشکلات اقتصادی ایران معرفی کرد، شاهزاده رضا پهلوی در یک واکنش توئیتری به آیت الله خامنه‌ای،‌ نوشته است ملت ایران «سالهاست» که از نظام جمهوری اسلامی ایران «جدا شده اند» و به زودی قدرت را «پس» می گیرند. شاهزاده رضا پهلوی شنبه شب بر روی توئیتر خود نوشت:‌ ملت ایران سال‌هاست که از «نظام»تان جدا شده‌اند. دیر نیست روزی که نیروهای نظامی و انتظامی نیز از شما جدا شوند و به ملت بپیوندند. ایران راپس_میگیریم و دوباره می‌سازیم. واکنش فرزند آخرین شاه ایران به اظهارات روز شنبه آیت الله علی خامنه‌ای است.

در پی آن از اظهارات سرتا پا دروغ فرماندار خرمشهر در ارتباط با تعداد کشته شدگان و زخمی های خرمشهر شما را مطلع خواهیم ساخت.

در انتها نگاهی به سفر جان بولتن به مسکو و دیدارش با پوتین خواهیم افکند و از سفر ناگهانی مجتبی خامنه ای و علی اکبر ولایتی همزمان با سفر بولتن به مسکو با شما به صحبت خواهیم نشست.

با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو