پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه ۶ تیر

در این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. سپس نگاهی به اعتراضات بازاریان خواهیم داشت و از پشت پرده سناریو حسین بازجو پرده برخواهیم داشت و با شما سخن خواهیم گفت.
نگاه کنید به حرکت مردم و برخورد رژیم با این اعتراضات، مردم ایران دشمن ملت ها نیستند. به همین دلیل آتش زدن پرجم آمریکا را محکوم میکنیم حتی آتش زدن پرچم فلسطین ، مرگ بر آنهایی است که از نام فلسطین سوء استفاده میکنند. آن آدمهایی را که آورده بودند که چنین شعارهایی بدهند همانهایی هستند که حسین بازجو گفت مثل اوایل انقلاب که لباس شخصی ها را می فرستادیم کردستان قاطی مردم بشوند، و همانها بودند که کار را به جدال و کشتار رساندند، حال او می گوید لباس شخصی ها را داخل تظاهرکنندگان بفرستید. در ارتباط با پیشنهاد حسین بازجو با اعدام تروریستهای اقتصادی، باید دید اول تروریستهای اقتصادی در این مملکت چه کسانی هستند، محسنی اژه ای، برادران لاریجانی وجنتی و ….هر که درمدیریت این سیستم فاسد است دزد است. ما با مردم فلسطین نه تنها دشمنی نداریم بلکه آرزویمان به استقلال رسیده آنهاست تا رژیم کلاشی مثل جمهوری اسلامی نتواند توی سر مردم خودش بزند و ثروت این ملت را خرج تروریستهای حزب الله بکند.
تظاهرات بازاریان به سراسر کشور سرایت کرده و در شیراز و اصفهان و چند شهر دیگر هم بازاریان به خیابان ها آمدند.
در همین رابطه توجه تان را به دیدن چند ویدیو کلیپ از تظاهرات مردم و بازاریان جلب می نماییم.
بازاریانی که گونی گونی پول به خمینی دادند و از او حمایت میکردند. الان فرزندان همان بازاریان دیگ آقا را بار گذاشته اند. این تعدادی ازکسانی که دیروز شعار فلسطین میدادند از مزدوران رژیم بودند و از مردم نبودند، در هر حال کار بازاریها تقدیر برانگیز است.

آقای خامنه ای زنگ به صدا در آمده است ، دست دولت را برای گفتگو با آمریکا باز بگذارید . تا بتواند با آمریکا صلح کند و شما هم از مقامتان استعفا بدهید و از ولایت فقیه کنار بکشید،ظرف سه ماه انتخابات برگزار گردد ، در این صورت است که سرت را با آرامش بر زمین خواهی گذاشت و خداحافظی خواهی نمود. در غیر این صورت سرنوشت بدی در انتظار شما خواهد بود. بیاد بیاورید سرنوشت صدام و قذافی را که چه بر سرشان آمد. سرنوشت تمام دیکتاتور ها همین است.
آقای خامنه ای کمی چشمت را بر هم بگذار و بیندیش ، رییس قوه قضاییه ات یک دزد فاسد با ۶۳ حساب است و معاونش یک فاسد بنام محسنی اژه ای است نگاه کن چه کسانی را سر کار گذاشته ای. حرفهای علی اکبر ولایتی را گوش نده ، او بفکر قصرش هست، بفکر خودت باش.

بخش دوم برنامه را به افشای یکی از شبکه های فسادی که بیش از دومیلیارد دلار ثروت این مملکت را از ایران خارج نمودند اینها با دفتر رهبری ارتباط دارند یعنی آقای مقدم. ایشان باجناقی دارد بنام اقای محمد طاهری که وقتی در هلند درس میخواند با خانم نفیسه محمودی آشنا شد و از طریق این خانم معاملات زیادی را انجام دادند از جمله با شخصی وارد بازی شدند بنام آقای مراد شیرانی تکابی و همسر ایشان بنام شهلا کیانی ده کیانی که سابقه فعالیت در گروههای مجاهدین و فداییان را داشته و سابقه سیاسی ایشان توسط شخصی بنام آقای مهراب که آنزمان معاون اقتصادی وزارت اطلاعات خوزستان بوده است پاک میشود تا این اشخاص بتوانند او را در مناقصه های دولتی وارد کنند . اما آقای شیرانی چون شریک آقای طاهری است و آقای مقدم حمایتش میکند در جریان دکل های نفتی ایشان واسطه بود و چون بخور بخور بود این دکل های نفتی در آمریکای جنوبی فروخته شد و هرگز به ایران تحویل نگردید.

بخاطر سرو صدای من و خود آقای زنگنه این مسئله برملا شده و آقای خامنه ای به اصغر حجازی گفت که آقای طاهری را بازداشت کنند. اما با پا در میانی مقدم و بیت ایشان به قید وثیقه آزاد و به هرکجا دلش میخواهد میرود.

ببینید پانصد هزار تومان به حساب بازنشستگان نیروهای مسلح ریختند با چه منتی، ولی 500 میلیون 500 میلیون دلار دزدی میکنند. فکر میکنید این یارانه ای که به شما میدهند مقدارش دربازار جهانی چقدر است، چهار و نیم یورو یعنی حتی یک ساندویچ هم اینجا نمیتوانید بخرید. اما این آقایان کمترین سهمی که از این معاملات اینچنینی میگیرند چهارو نیم میلیون یورو است. شما میدانید که جریان ایرباس آگر بهم بخورد چه اتفاقی می افتد.؟ جریان توتال اگر بهم بخورد چه میشود؟در همین قرارداد کرسنت ما 18 میلیون دلار جریمه شدیم . و متاسفانه این نوع جریمه ها بر روی دوش ما سنگینی خواهد کرد حتی اگر رژیم برود.

دربخش انتهای برنامه نگاهی به حمله مزدوران حکومتی به منزل مرحوم سید امامی خواهیم نمود و به دیدن بخشهایی از سخنان یک آخوند مزدور در باب اعدام تظاهرکنندگان در شب بازی فوتبال با پرتقال خواهیم نشست.
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو