پنجره ای رو به خانه پدری جمعه ۱ تیر

این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز مینماییم. کشور ما در یک شرایط خاص قرار دارد ، مثلا میگویند کشور فلسطین شرایط خاصی دارد چون فلسطین یک کشوراشغال شده است . اما کشور ما که در صدو چند شهرش اعتصاب و اعتراض در جریان است ، یکی از نادر ترین کشور هاست. کشور ما کشور چهل کلانتر است هر کس برای خودش حکومت جداگانه ای دارد، که بند نافش به امام زمان وصل کرده اند و از بامداد تا شام دروغ میگویند.

یکی از نمایندگان مجلس بنام آقای مازنی می گوید بیش از آنکه از خدا بترسم از وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه و شورای نگهبان میترسم. ایشان یکی از افراد حکومتی است مثلا مصونیت دارد ، با مزایا و فوق العاده ماهی ده میلیون حقوق میگیرد راننده و پاسدار دارد ،حتما یک منزل غصبی هم در اختیارش گذاشته شده که اجاره اش را پرداخت میکنند ویا برایش خریده اند. از وزارت اطلاعات و شورای نگهبان که میتواند رد صلاحیتش کند میترسد. مگر کروبی نبود، شیخ نظام!! اورا در مجلس پنجم رد صلاحیت کردند. ونمونه های دیگری که در مجلس خبرگان گفتند باید امتحان بدهید، حالا کروبی که لیسانس الهیات دارد ولی کسانی بودند که درکوچه پس کوچه های قم درس خوانده بودند و وارد مجلس شدند .
در این بخش همراه با شما خوبان به دیدن سخنان یکی از آحاد ملت می نشینیم یکی از هزاران زلزله زده سر پل ذهاب و از حکومتی با شما سخن می گوییم که میلیاردها دلار صرف بازسازی فلسطین میکند و دریغ از صد هزار تومان خرج برای زلزله زدگان خودش ، ببینید چه کسانی بر ما حکومت میکنند.

حتی در عرصه فوتبال هم اسلام را آلوده کرده اند و اعلم الهدا میگوید این پیروزی اسلام است .در این میان به دیدن ویدیوی سخنان ایشان می نشینیم.

دربخش بعدی برنامه آقای شاهین صمد پور یکی از دوستان با دوربینش ما را به تماشای مسائل اجتماعی موجود در ایران میبرد همراه با شما به دیدن این ویدیو کلیب خواهیم نشست. و توضیحاتی در این باره تقدیم حضورتان خواهیم نمود.

این رژیم از ابتدا با ماموریت برای نابودی این مملکت آمد ، هشت سال جنگ ، خودش نمونه کافی بود .اگر جنگ را تمام کرده بودیم !!! و امروز هم داریم همان کار را در یمن انجام میدهیم . اینها حضورشان در یمن منحوس است.

این حکومت فقط برای تبلیغ شیعه گری و خرافات، چندین شبکه تلوزیونی به زبان عربی احداث نموده است که تمام وقت به پخش خرافات و دروغ گویی هایش و دامن زدن به جنگ بین شیعه و سنی ادامه میدهد و میلیون ها دلار ثروت این مملکت را بر باد میدهد.

در بخش دوم برنامه شما را از دستگیری چهار نفر از عوامل تجاوز به دختران ایرانشهری آگاه خواهیم ساخت و بنا بر اخبار رسیده حداقل سه بسیجی جزو متهمان هستند . تعداد دختران تعرض شده تا این ساعت ۹ نفر اعلام شده است اینجور جرائم در منطقه بلوچستان که خانواده خیلی حرمت دارد بسیار آزار دهنده است .

در انتها به منطقه خواهیم رفت و شما را در جریان آخرین اخبار و رویدداد های مهم عراق و لبنان قرار خواهیم داد .

با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو