پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ٨ خرداد

در این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم.
در ابتدا از دستگیری محمد نوریزاد فعال سیاسی و خانم فریده مراد خانی خواهر زاده خامنه ای همچنین از دستگیری حسن فتحی یک روزنامه نگار سرشناس که در حین رفتن به صدا و سیما توسط اطلاعات سپاه بازداشت میگردد شما را مطلع خواهیم نمود. در این میان به دیدن ویدیو کلیپی ازپیام خانم هنگامه شهیدی خواهیم نشست.

در ادامه برنامه به عجز رژیم و بیچارگیش در برابر ما ، که چیزی نداریم جز یک قلم و کاغذ اشاره ای خواهیم نمود و شما را از پشت پرده این قضایا با خبر خواهیم ساخت، چندی پیش دوستم به ما زنگ زد و گفت یکی از دوستان ما در کردستان عراق است و آنجا گم شده است و من زنگ زدم به دوستانی از جمله کاک عبدالله مهتدی و او تایید کرد که یک نفر اینجا بوده و شلوغ میکرده است، به دفتر مسعود بارزانی زنگ زدم و سئوال کردم این چنین فردی با این مشخصات آنجا نیامده است و او گفت که او مامور رژیم بوده و از اینجا بیرونش کرده اند.
من نه این آدم را نه دیده ام و نه با او صحبت کرده ام و دیدم حرفهای بامزه تری زده است، حال ببینید رژیم با آنهمه دستگاه های عریض و طویل اطلاعاتی و با وجود صدا و سیمای علی عسکری به چه دریوزگی افتاده است ،
که برای زدن بنده از این فرد استفاده نموده اند. در همین رابطه از شما دعوت میکنیم به دیدن فیلمی در این رابطه بنشینید و با تمام وجود به این مزدوران خواهم گفت که با تمام وجود دنبال همبستگی و ائتلاف ملی هستیم. حکومت خمینی و خامنه ای برای چهار دهه ما کافی است ،.ما از پا نخواهیم نشست.

در پی آن نگاهی به سخنان رهبر بزرگوار و معظم انقلاب حضرت آیت الله علی خامنه ای برای دانشجویان خواهیم افکند، و به شرحی کوتاه از این مجلس بسنده خواهیم نمود. در زمانی که مثلا دانشجویان به خدمت آقا میرسند، نه تنها انتخاب شده هستند بلکه در اطاق پشتی برایشان توضیح میدهند که آقا مریض هستند انتقاد نکنید، چون دلشان بدرد میاید و یا سخنی نگویید که به ایشان گران بیاید، و دیگر نباید ها ی بسیار . و یکی از دانشجویان را انتخاب میکنند و به او یک مطلب میدهند که باید در حضور مقام معظم بخواند و به او میگویند کمی هم اشک بریز تا دل رهبر شاد شود، گاهی هم از دستشان در میرود و طرف کاغذ را در جیبش میگذارد و حرفهای خودش را میزند، امروز اول خود آقا حرف زدند و شروع کردند که استکبار چنین و چنان، و ما آزادترین کشور جهان هستیم و…من احساس آن جوان را درک میکنم اما حرفش را مطلقا نه. و بعد حرفهای تکراری همیشگی ،سپس خانم سحر محرابی از رهبر سئوال میکند که عملا امکان تحقیق و تفحص از بعضی از زیر مجموعه های زیر نظر شما غیر ممکن است.؟ در جواب رهبر عظیم میفرمایند: درست است نظارت میکنم ولی همه چیز دست من نیست!!!!.

مدیر شبکه خبر چرا تعویض شد ؟؟ چون خبر روحانی را قبل از خبر خامنه ای گذاشته بود.
در جایی دیگر میگوید آزادی های جاری در فضای مجازی در بالاترین حد خود است.

مدیریت قوه قضاییه و صداو سیما با رهبری نیست !!! خواهر زاده شما را بدون اطلاع شما گرفته اند،محمد نوریزاد را همینجوری به زندان برده اند.میگویید که در روزنامه ها و تلوزیون آزادی مطلق داریم ؟؟!!

حداقل اگر به خدا اعتقاد دارید ببینید با مردم چیکار کرده اید، در ۲۱۳ شهر کشور کامیونداران در حال اعتصاب هستند و در اکثر شهر ها مالباختگان در حال اعتراض می باشند.
اگر مسئولیتی ندارید به دیگران بسپارید. و اگر مسئول قوه قضاییه نیستید اعلام کنید و آنرا از روی دوشتان بردارید. این پولهایی که برای حسن نصرالشیطان فرستاده میشود مگر از حساب در اختیار شما نیست؟؟؟

در بخش دوم برنامه به داستان دعوت افطار دکتر حسن روحانی خواهیم پرداخت و از رد دعوت و اعتراض هنرمندان و بازیگران سینما به ایشان با شما سخن خواهیم گفت.
تحریم حضور در افطار حسن روحانی توسط بازیگران سرشناس از جمله مهناز افشار که در پاسخ گفته است جناب روحانی کاش بجای من از آتنا دائمی دعوت میکردید که در زندان سی ساله شد.
پرستو گلستانی می گوید:
جناب آقای حسن روحانی ،رئیس جمهور محترم، وقتی مردم ما به سختی زندگی میکنند
و حتی دسته ای از مردم سفره سحریشان خالی است ؛ این افطاری ها از گلویم پایین نمیرود، پس نخواهم آمد . دور هم میل بفرمایید ،شاید کمی هم در دلتان هنگام اذان به فکر افطاری دردمندان افتادید.
در بخش انتهایی از خبر برکناری سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده پدافند هوایی، و جانشینی علیرضا صباحی فر، شما را مطلع خواهیم نمود. علت این برکناری ناتوانی پدافند هوایی در سوریه در زمان حمله اسراییل به مراکز موشکی سپاه بوده است.
سپس همراه شما خوبان به دیدن ویدیو کلیپی از سخنان پوری بنایی در مراسم خاکسپاری زنده یاد ناصر ملک مطیعی خواهیم نشست.
و در آخربه دیدن فیلمی ازاعتراف به تجاوز ناظم یک مدرسه به چندین بچه مدرسه ای می نشینیم و با شما می گوییم وقتی سعید طوسی به چندین بچه در بیت حکومتی تجاوز میکند و پیگردی پیدا نمیکند، این آقا هم به خودش اجازه میدهد این اعمال را بر رو کودکان بیگناه انجام دهد. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو