پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۲۴ اردیبهشت

این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را از استودیو تلوزیون ایران فردا در شهر فرشتگان لس آنجلس با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز مینماییم.

سخنگوی فارسی زبان وزارت امور خارجه امریکا بر این باور است که قصد آقای ترامپ براندازی رژیم جمهوری اسلامی نیست، فقط میخواهد جمهوری اسلامی را تحت ضوابطی مشخص برنامه اتمی اش را قرار دهد.
حکومت ولایی بعد از سرو صدا های زیاد یکباره اعلام نمود که اگر در قرارداد برجام پنج کشور هم باشند ایران خارج نخواهد شد. یادتان هست آقا فرمودند اگر برجام را پاره کرد ، ما آتش میزنیم . در مجلس مبارک هم رفتند و پرچم آمریکا را آتش زدند.

همین آخوندی که در مجلس پرچم آمریکا را به آتش میکشید عاشق آمریکا هستند و بقای خودشان را معلول مرگ برآمریکا میدانند. شما میدانید چطور پنجاه هزار فایل اطلاعات مربوط به برنامه اتمی ایران بدست اسراییل رسیده است؟ همین برادر رستم قاسمی یک سفر به عراق میرود و صدها فایل محرمانه را باخودش به عراق میبرد و به اسراییل میفروشد. کسی که وطن ندارد برایش فرقی نمیکند .

یک وقت شما ذکاء الملک فروغی هستید .وطن در خطر است، ایران دارد از بین میرود روسها دارند برنامه ریزی میکنند و به او میگویند بیا رییس جمهور بشو، ولی این مرد وطن پرست میگوید این مملکت در شرایطی است که بودن پادشاه خیلی ضروری است. انگلیسی ها میگویند خوب عیب ندارد ماهم میرویم پسر محمد حسن میرزا را می آوریم. وقتی با او به صحبت مینشینند میبینند او فارسی بلد نیست، مگر میشود شاه ایران فارسی بلد نباشد. سپس فروغی شرایط را برمیشمارد و شاه را به مجلس میبرد در حالی که رضا خان اورا خانه نشین کرده است.
و یا قوام السلطنه مردی که وقتی آذر بایجان در اشغال روسهاست هیچ هم و غمی ندارد مگر آذربایجان را از دست روس ها نجات دهد و در این راه مجبور به دادن امتیاز نفت شمال به روسها میشود بشرطی که مجلس موافقت کند و سپس پس از برگشتن از روسیه در انتخابات پیروز شد و به مجلس میگوید بروید و این طرح را بررسی کنید و مجلس به طرح او جواب منفی میدهد و روسها هم از آذر بایجان رفته اند و ارتش در آنجا مستقر شده است. و با اتین طرفند نفت شمال را به روسها نمیدهد ولی روسها را از کشور بیرون میکند.

اول فروغی بود و بعد قوام بود و بعد داستان مصدق و ملی شدن نفت را داریم. حال کدامیک از رجال سید علی آقا میخواهند این نقش تاریخی را بازی کنند؟؟
آقای ظریف زمانی که قرارداد برجام را امضاِء نمود بعضی از روزنامه ها اورا مساوی مصدق نامیدند و نوشتند مصدق ثانی.
آقای ظریفی که هم زبان بلداست و هم از فرهنگ بالایی برخوردار است. وقتی به محتوای سخنانش فکر میکند عرق شرم بر پیشانیش می نشیند چرا از سپاه پاسدارانی که در سوریه و یمن و سال 88 دستش بخون نداها و فرزندان رشید این سرزمین آغشته است حمایت میکند و از آنها ستایش میکند. به مردم دروغ میگوید . این میخواهد از آن رجال باشد؟. یا حسن روحانی که آنهمه وعده و وعید به مردم در زمان انتخابات داد و حالا زیر وعده هایش زده است.؟؟
در صورتی که اگر روحانی بنوعی دیگر مینگریست میدانست که ملت ایران ولایت فقیه را نمیخواهند. ولایت فقیه یک بدعت نامبارک است که چهل سال است ملت ما را به زنجیر کشیده است. به اراده او تلگرام بسته میشود. به چه مناسبتی برای هشتاد میلیون نفر تصمیم میگیرد.؟ بدین مناسبت که آقای آیت الله مکارم شکر فروش می گویند ایشان با امام زمان متصل هستند. و یا آقای پورازغدی می گوید ….بله ایشان آقا را ملاقات میکنند. همین آقای ازغدی در باب ظهور امام زمان میگوید ظهور آقا همراه با خونریزی زیاد است و خون زمین را در برمیگیرد. این چه امام زمانی است که خون میخواهد . نخواستیم آقا!!! برای همین وقتی به یمن و سوریه میروند می گویند مقدمات حضور امام زمان را مهیا میکنیم.

حال در این قحط الرجال چه کسی میخواهد برود و گفت و گو کند؟؟؟
وزیر امر خارجه آمریکا میگوید پرزیدنت ترامپ تصمیم گرفته که مجازات های بیشتری برای ایران بگذارد ، و اشاره میکند که در جلسه آقای ترامپ بعضی از وزرا مخالف این هستند که آمریکا یک شبه بیرون بیاید، و اشاره به جان بولتن میکند که میگوید حالا بیرون نیاییم ولی شمشیر را بالای سرشان نگه داریم و سعی کنیم امتیاز بگیریم از طریق اروپاییان.

حال چه کسی برود گفتگو کند ؟؟ دیپلماسی ایران بسیار مهم است. اینها چپ و راست به عربستان سعودی میگویند میخواهیم گفتگو کنیم. انها میگویند بسیار خوب اول از یمن بیرون بروید بعد چه کسی میخواهد بیاید؟؟ آقای ظریف؟؟؟!!!
آقای ظریف آتوریتی و قدرتی ندارد. پس باکی مذاکره میکنید؟؟ آقای ولایتی، آقای شمخانی، آقای خرازی!!!

این آقا وزیر امور خارجه است . بلی ولی چرخ پنجم درشکه است.!!! خرازی برادر زاده اش عروس آقاست. ولایتی وزیر امور خارجه آقاست.

در مورد برجام خانم موگرینی و دیگر اعضای اتحادیه اروپا تحت تاثیر آقای ظریف بودند. خیلی هم به او احترام میگذارند. آقای جیم کری وزیر امور خارجه سابق آمریکا هم از یک طرف به وسط آمده تا در نهایت یک لابی قدرتمند در کنگره درست بکنند و زمینه را برای برگشت آمریکا به برجام در شش هفت ماه آینده رقم بزنند. از تهران هم آقای کمال خرازی ناظم مدرسه علوی در این جمع حاضر است.

در بخش دوم برنامه یادی خواهیم نمود از زنده یاد حسین مهری روزنامه نگار با سابقه ایران که به هفت هزار سالگان پیوست و با شما در باره وی سخن خواهیم گفت.

نکته ای که باید به آن توجه کرد اینست که برخلاف سخنان آن شخص در وزارت امور خارجه آقای ترامپ در صدد براندازی حکومت جمهوری اسلامی است ولی آنطور که آقای بولتون و دیگران گفته اند این براندازی از طرق نظامی نخواهد بود. خدارا شکر که خواب عراق و لیبی و سوریه را برایمان ندیده اند!! و از طریق کمک به جنبش های مدنی در ایران این امر را انجام میدهند.
هم اکنون جنبش مدنی مردم کردستان ماه هاست ادامه دارد و این اعتصابات و تضاهرات و خواستهای مدنی در اکثر شهر های ایران از جمله مشهد اهواز و کازرون ادامه دارد.
در برابر مردم ما گزینه زیادی قرار ندارد.
اگر این ائتلاف اپوزیسیون به انجام برسد و حکومت در یک دوره گذار قدرت را واگذار نماید. و به این آقای خامنه ای بگویند به مشهد تشریف ببرید و این سالهای آخر عمر را دست از حکومت بکشید. امیدوارم قبل ازاینکه زمزمه جدایی و تکه پاره شدن ایران به گوش برسد بتوان به شکل ساده تری به راه حل مناسبی برسیم.

در انتها به منطقه خواهیم رفت و به تفصیل در ارتباط با انتخابات عراق با شما سخن خواهیم گفت و همچنین شما را در جریان آخرین اخبار لبنان و یمن قرار خواهیم داد.
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو