پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۱۱ اردیبهشت

درابتدای این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری توجه شما را به شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده جلب خواهیم نمود. در بخش اول برنامه با درود به کارگران زحمتکش و عزیز که با سخت ترین دوران در زندگی خود روبرو بوده اند . اول ماه می روز عید کارگران است دستهایی که سنگ روی سنگ گذاشته و کشورها را ساخته اند و در چرخ تمام صنایع بر کار آنها میچرخد . کارگرانی که باید دستهایشان را بوسید و حقوقشان را به آنها پرداخت کرد. در رژیم جهل و جور و ستم اسلامی شلاق بر دستانشان و پیکرشان فرود میآید و بجای دادن حقشان آنها را در زندان می اندازند و شکنجه میکنند. در این میان به دیدن گزارش تصویری از تظاهرات امروز کارگران در مقابل مجلس شورای اسلامی خواهیم نشست.
در بخش بعدی اشاره ای به مسدود شدن تلگرام و تصمیم جهرمی برای استعفا خواهیم داشت. چنانچه در دستور مسدود کردن تلگرام آمده گفته اند به شکلی مسدود و فیلترشود که با هیچ فیلتر شکنی باز نگردد. سخنگوی دولت هم به این کار اعتراض نموده است.
اما زهی خیال باطل جوانان غیور و با تکنیک سرزمین پدری آنرا باز خواهند نمود تا گزارش مرگ حکومت ظالمانه اتان را به گوش جهانیان برسانند . شما سرنوشتی مانند قذافی و صدام خواهید داشت . و با این چیز ها مرگ خودتان را عقب نخواهید انداخت. رژیم شاه احتیاج به اصلاحات داشت که مهلت ندادیم اما به شما 14سال مهلت دادیم و شما اصلاح بشو نیستید ومرگتان نزدیک است. رژیمی که تا خرخره در فساد غرق شده است را نمیشود نجات داد.
در بخش دوم برنامه شما را از تخریب قبرهای قربانیان سالهای 60 و 67 توسط ایادی رژیم با خبر خواهیم ساخت و همچنان که سالها اینکار را کردید چه شد؟. با پیکر رضا شاه هم کردید چه شد؟در عوض مردم او را ستایش میکنند. این مرد چه کرد در 16 سال حکومت و شما چه کرده اید در 40 سال حکومت ؟؟
در این رابطه توجه شما را به دیدن گزارش تصویری از زبان خودشان در ارتباط با حیف و میل درآمدهای نفتی جلب می نماییم.
رضا شاه فقید با کشیدن یک شاهی برروی قیمت قند و شکر راه آهن سراسری را درست کرد و شما ما را با آن درآمد نفت به تمام دنیا مقروض کرده اید.
در بخش بعدی نگاهی به حضور محمود احمدی نژاد در جلسه شورای تشخیص مصلحت نظام خواهیم نمود. به گفته یک مقام مسئول به او گفته شده که دیگر به مجلس نیاید . بعضی هاهم گفته اند اطلاعی ندارند.
به دنبال انتشار گزارش‌هایی مبنی بر تعلیق عضویت محمود احمدی‌نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام، یک مقام مسئول در روابط عمومی این نهاد بدون «تکذیب» این خبر گفته که هرگونه تصمیم‌ در این زمینه باید از سوی دفتر رهبر ایران ابلاغ شود.
برخی از سایت‌های خبری ایران روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت گزارش دادند که حکم تعلیق رئیس‌جمهوری پیشین ایران از عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام به وی ابلاغ شده است.
برخی سایت‌ها گزارش دادند که «تابناک» نزدیک به محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، نخستین بار این خبر را منتشر کرد ولی بعد آن را حذف کرد. با این حال سایت تابناک انتشار چنین خبری را تکذیب کرده است.حال، یک مقام مسئول در روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت به «باشگاه خبرنگاران جوان» وابسته به صداوسیما گفته که حکم محمود احمدی‌نژاد از سوی رهبر جمهوری اسلامی به وی ابلاغ شده است و «هر گونه تصمیم‌گیری در رابطه با تعلیق عضویت وی در مجمع باید از طرف دفتر ایشان اعلام شود»وی که نامش فاش نشده است، افزوده که «هیچ یک از اعضای مجمع نمی‌توانند در این رابطه تصمیم‌گیری کنند».این مقام مسئول می‌گوید: «در صورتی که خبری و یا تصمیم‌گیری در این باره گرفته شود، روابط عمومی دفتر رهبری اعلام خواهد کرد». دفتر رهبر جمهوری اسلامی هنوز این خبر را تکذیب یا تایید نکرده است. در واکنش به این گزارش‌ها، علی اکبر جوانفکر مشاور رسانه‎ای احمدی‎نژاد به سایت «خبرآنلاین» گفته که «شایعات بی‌پایه و اساس زیاد مطرح می‎شود»، و افزوده است: «قرارمان این است که درباره این موارد اظهارنظری نکنیم. بهتر است از مجمع تشخیص این موضوع را جویا شوید».
در ادامه به بررسی سخنان نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خواهیم پرداخت و از لاف و گزاف زدن جمهوری اسلامی با شما خواهیم گفت.
شما شک نداشته باشید که جمهوری اسلامی بدنبال بمب اتم است و برای رسیدن به این هدف تلاش میکند . تمام فکرشان اینست که اگر بمب داشته باشیم مثل کیم جون اون رهبر کره شمالی قلدری میکنیم. اما در حال حاضر کره شمالی گفته است که تمام سیستم و دستگاه هایمان را در حضور آمریکا و کره جنوبی از فعالیت می اندازیم وبه مذاکره برای غذا و مسائل مورد احتیاج مردم کره با آمریکا خواهیم پرداخت.
فشار آمریکا اورا وا داشت که صدها بمب را تحویل بدهد و بجای آن گوشت و غذا برای مردمش به ارمغان ببرد. حال جمهوری اسلامی میگوید نه اینطور نیست ما با کره اتحاد استراتژیک داریم.
آقای نتانیاهو گفت: “برای سال ها می دانستیم ایران یک برنامه هسته ای نظامی محرمانه دارد که نامش طرح آماد است. حال می توانیم ثابت کنیم که طرح آماد یک طرح جامع برای طراحی، تولید و آزمایش سلاح های هسته ای بود. همین طور می توانیم ثابت کنیم که ایران به طور محرمانه اطلاعات پروژه آماد را مخفی کرده است تا هرگاه قصد کرد سلاح هسته ای تولید کند، از آن استفاده کند.”
به گفته آقای نتانیاهو، اسناد به دست آمده نشان می دهد ایران در پی تولید و آزمایش ۵ کلاهک هسته ای با قدرتی برابر ۱۰ کیلوتن تی‏ ان ‏تی بوده است.
یک سخنگوی دولت آلمان گفت که این کشور اطلاعات ارائه شده توسط اسرائیل را تحلیل خواهد کرد اما بازرسی های مستقل از تاسیسات ایران باید ادامه یابد.
به گزارش رویترز این سخنگو گفت: “معلوم است جامعه جهانی در مورد این موضوع تردید داشت که برنامه اتمی ایران صرفا صلح آمیز بود. برای همین بود که توافق اتمی در سال ۲۰۱۵ امضا شد، که شامل یک برنامه نظارتی بی سابقه، کامل و قوی توسط آژانس بین المللی انرژی اتمی می شد.”
او گفت ضروری است که این نظارت مستقل حفظ شود تا از پایبندی ایران به برجام اطمینان حاصل شود.
در انتهای برنامه از خبر دستگیری بیش از ده تظاهر کننده در مراسم روز کارگر شما را باخبر خواهیم ساخت.
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو