پنجره ای رو به خانه پدری جمعه ۲۴ فروردین

در این شماره از برنامه پنجره ای روبه خانه پدری توجه شما را به شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده جلب می نماییم.در ابتدا تأملی بر احوالات و کارنامه آقایان علما خواهیم نمود و در این میان به دیدن ویدیو کلیب مجیزگویی علم الهدا نماینده معظم رهبری و امام جمعه مشهد از ورود شاهنشاه فقید ایران به شهر مشهد خواهیم نشست.

اکثر روحانیون در زمان حکومت مرحوم محمدرضا شاه احترامی خاص برای او و خاندان او قائل بودند.و آیت الله شریعتمداری در ارتباط با حکومت خمینی مرتب هشدار می دادند ومی فرمودند که وای به روزی که خمینی بر این کشور حکومت کند. البته عده ای از علمای آنزمان میدانستند که در صورت رفتن شاه وضعیت مملکت به مراتب بدتر خواهد شد.

و حال تعدادی از آقایان که در مجیز گویی از شاه و رژیم پهلوی گوی سبقت از همدیگر را می ربودند به مقام های بالای حکومت رسیده اند و فراموش کرده اند که بوده اند و چه شده اند.

در بخش دوم نگاهی به رویدادهای منطقه بحران زده سوریه وقبول تقاضای سوریه برای اعزام گروهی حقیقت یاب از سوی سازمان ملل و توقف حمله آمریکا به رژیم اسد تا روشن شدن موضوع خواهیم نمود و شما را در جریان آخرین اخبار قرار خواهیم داد.

همچنین ازپشت پرده سفر اکبر ولایتی به غوطه شرقی در سوریه و محل در گیری های کنونی مخالفان اسد وارتش رژیم سوریه و ملاقات شمخانی با مشاور امنیتی پوتین رئیس جمهور روسیه در تهران شما را آگاه خواهیم ساخت.

سپس به بحران کنونی در اقتصاد ورشکسته ایران یعنی نوسان و گرانی روز افزون دلار حتی بعد از اعلام قیمت دلار4200 تومانی توسط آقای جهانگیری معاون رئیس جمهور به بانک مرکزی و صرافیان مجاز هنوزدلار رو به صعود میباشد. همچنین شما را ازراه حل آیت الله ناصر مکارم شکر فروش برای ارزانی دلار مطلع خواهیم نمود.

در پی آن همراه با شما به دیدن چند کلیپ از اعتراضات مردم قهرمان اصفهان و زاینده رود خواهیم نشست.

بدنبال آن اشاره ای به ایراد مطهری در باب استعفای نجفی شهردار تهران و اینکه میگویند دستور استعفا از سعد آباد صادر شده و روحانی و کرباسچی هم حضور داشته اند خواهیم کرد و توضیحاتی تقدیم حضورتان میکنیم. آقای روحانی در عقب نشینی در تاریخ اول شده است . شعارها ی روحانی در ارتباط باحصر و مبارزه با فساد و غارت اموال مردم یادمان نرفته است.

در انتها به دیدن  کلیپ سخنان زنگنه وزیر نفت و گزارشی از شرکت ملی نفت کش ایران در ارتباط با کشتی غرق شده سانچی خواهیم نشست و با شما سخن می گوییم. با ما باشید وبرنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو