پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۱۴ فروردین

در ابتدای این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری توجه شما را به شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده جلب می نماییم و سپس در بخش اول برنامه به بررسی و تحلیل نامه احمدی نژاد و بست نشستن او در امام زاده صالح و سخنی با او خواهیم نشست :

” آقای احمدی نژاد تو به این مردم بدهکاری، میلیون ها میلیونها  پول این مردم را به باد داده ای، واز پشت پرده اسرار مگوی رهبری و دیگر سران این حکومت ظلم و جور باخبری این رژیم به بچه های مردم تجاوز کرده ، این رژیم  بچه های این مردم را به قتل رسانده، داستان مقدم و حداد عادل را بگو.

الان که در امام زاده صالح  ایستاده ای نمی گوییم قوام السلطنه باش چون تو او نخواهی شد اما تو تمام میزان ها را زیر پا گذاشتی  کمی مردانه تر عمل کن. از سفر ولایتی بهمراه کارشناسان سپاه به کره شمالی و داستان هفتصد میلیون دلار  پولی که بابت موشکهای قاره پیما به کره شمالی پرداخت کرده اند بگو.

مملکت را دارند می چاپند  و شما هم شریک آنها هستی، اگر نیستی بیا بگو چرا یارانت را مخفیانه دستگیر کرده اند.”

در بخش دوم برنامه به منطقه خواهیم رفت و شما را در جریان سخنان جدید محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در ارتباط با اسراییل  قرار خواهیم داد.

سپس از اتفاقاتی که هم اکنون در خاورمیانه می افتد از جمله ورود ترکیه به سوریه و نصب پرچم ترکیه در مناطق مرزی کرد نشین سوریه همچنین  حضور روسیه ، ایران و حزب الله  با شما سخن میگوییم.

در ادامه به بررسی انتخابات  ماه آینده  عراق خواهیم  پرداخت و از میلیون ها دلار هزینه جمهوری ولایی برای بدست آوردن کرسی های بیشتر  نیروهای تحت  نفوذش  در پارلمان ، نقش کردها  ، نیروهای چپ  و لیبرال ها در این انتخابات شما را باخبر خواهیم نمود.

در انتها به نشست سه جانبه ترکیه  روسیه  و ایران  ، همچنین روابط ترکمنستان و آذربایجان با جمهوری جهل و جور و فساد اشاره ایی خواهیم داشت و توضیحاتی تقدیم حضورتان خواهیم نمود. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو