پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۱۳ فروردین

در این شماره از پنجره ای رو به خانه پدری، برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز مینماییم. سپس نگاهی  به رفراندوم  فروردین سال 1358 خواهیم افکند که از ملتی خواسته شد به پای صندوق رای  بروند  و رای آری و یا  نه  خود را به جمهوری اسلامی بدهند.

در آن زمان بازرگان  می گفت که حداقل گزینه دیگری بگذارید اما خمینی که نقشه های  شومی در سر داشت گفت جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیش نه یک کلمه  کم.  اکثر گروها و شخصیت ها به پای صندوق رفتند. تنها گروه های کرد و چریک های فدایی رای ندادند.

در ادامه نگاهی به سیزده  بدر و خاطرات خوش گذشته  خواهیم داشت و با شما به سخن خواهیم نشست.

در پی  آن به دیدن کلیپی از ورود و تحصن احمدی نژاد در امام زاده صلح خواهیم نشست. ما مردم غریبی هستیم چون احمدی نژاد آمده و گریبان حکومت را گرفته دورش جمع می شویم ، اما ولایت فقیه از نظام عبور کرده است  و خامنه ای دقیقا خود را در جای فرعون گذاشته است  و برایش اهمیت ندارد که احمدی نژاد چه میگوید.  متاسفانه تعدادی که خامنه ای را نایب امام زمان  میدانند از هواداران احمدی نژاد بیشتر است.

در بخش دوم شما رادر جریان تحولات و رویدادهای منطقه  قرار خواهیم داد  و از  کشته شدن 16 فلسطینی در  تظاهرات و راهپیمایی روز زمین توسط  سربازان اسراییلی  و همچنین خروج گروههای مخالف بشار اسد از غوطه شرقی  با خبر خواهیم نمود  .

همچنین در ارتباط با  با ظلم و جور مضاعف جمهوری جهل و جور و فساد  بر هموطنان عرب اهوازی به تفصیل به سخن خواهیم پرداخت.

در ادامه به مناسبت  سیزده بدر همراه با شما عزیزان به دیدن چند ویدیو کلیپ از سیزده بدر در سالهای قبل و امسال خواهیم نشست.

بدنبال آن  به خبر شایعه  ورود مجتبی خامنه ای  به لندن اشاره ای خواهیم داشت و توضیحاتی تقدیم حضورتان مینماییم. همچنین از بازگشت بنیامین حقانیان برادر وحید حقانیان به ترکیه شما را آگاه و نظر شما را به دیدن چندین عکس از ایشان جلب می نماییم و با شما صحبت خواهیم  نمود.

با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو