پنجره ای رو به خانه پدری جمعه ۳ فروردین

در این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه  پدری درسومین روز از سال  جدید  ابتدا توجه  شما را  به شعری از دیوان حافظ شیرازی جلب می نماییم. سپس نگاهی به وضعیت محل زندگی  خامنه ای قبل از انقلاب در شهر مشهد خواهیم افکند و از تشکیلات کنونی که به دستور ایشان در باغ  ملک آباد  مشهد  ایجاد گردیده  با شما سخن می گوییم. در ادامه  به  بررسی جایگاه علی خامنه ای در حال حاضر و بعد از مرگش در بین مردم  پس از نطق سالیانه اش در مشهد و نظرش در ارتباط  با معترضان دیماه و زندانیان   سیاسی  و بانوان معترض به حجاب اجباری خواهیم  پرداخت و توضیحاتی  تقدیم حضورتان خواهیم  نمود. در بخش دوم برنامه به تفصیل در ارتباط با مهمترین اخبار و رویداد های منطقه با شما به سخن خواهیم نشست.

در ابتدا اشاره ای به سخنان محمود عباس در ارتباط با نقش حماس در توطئه به قتل رساندن نخست وزیر فلسطین خواهیم نمود و شما را ازپشت پرده نشست سه جانبه رژیم  ولایت فقیه  با حماس و حزب الله  برای به آشوب کشیدن  فلسطین در تقابل  تصمیم  دونالد ترامپ به انتقال سفارت آمریکا به  بیت المقدس آگاه خواهیم ساخت.

در ادامه به یمن می رویم و ازخبر ایجاد نیروهای آموزش دیده توسط آمریکایی ها برای مبارزه با حوثی ها و پشتیبانی آمریکا از عربستان و گروه موسوم به ائتلاف در جنگ با حوثی ها شما را مطلع ساخته و از  گفتگوهای دوجانبه ولیعهد عربستان و دونالد ترامپ با شما سخن خواهیم گفت.

سپس از اخطار آمریکا به ترکیه  درارتباط  با حضورشان در شهر منبج سوریه و  ورود ارتش ترکیه به عفرین شما را با خبر خواهیم نمود.

در پی آن نگاهی به انتخابات مصر و لیبی خواهیم انداخت و از فروش دختران مسلمان  روهینگیایی  در اردوگاههای  نزدیک  مرز بنگلادش  پرده برخواهیم داشت و با شما به صحبت می نشینیم. با ما باشید و برنامه  پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو