پنجره ای رو به خانه پدری پنجشنبه ۲ فروردین

در این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری  با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده برنامه را آغاز و سپس به مناسبت ایام نوروز به دیدن ویدیو کلیپی از مراسم چهارشنبه سوری در مدرسه رستم  لندن خواهیم نشست. در ادامه نگاهی به داستان وحید حقانیان داشته و از پشت پرده حضور او در کنار گلپایگانی  در سخنرانی خامنه ای در مشهد  شما را باخبر و به سخن خواهیم نشست.

در پی آن اشاره ای به کارنامه اصغر حجازی مرد قدرتمند  دفتر خامنه ای و درگیری   او با  وحید حقانیان خواهیم نمود. در بخش دوم برنامه همراه با شما خوبان به گفتگو با میهمان عزیز برنامه  آقای دکتر محسن سازگارا خواهیم پرداخت.

ابتدا از خبر درگذشت زنده یاد  داریوش شایگان که  دیروز چشم از جهان فرو بست  شما را مطلع  و با  شما سخن میگوییم. سپس  به  تحلیل  و بررسی  نطق سالانه علی خامنه ای در مشهد و در پی آن  سفر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان به آمریکا  خواهیم  نشست و  نظر ایشان را جویا خواهیم شد.

به اعتقاد ایشان نطق سالیانه علی خامنه ای مانند آواز فرد خسته ای می ماند که   آخر شب از کوچه باغها ی تاریک به خانه  میرود و از ترس شروع  به خواندن  میکند ، خامنه ایی  خود میداند که این صحبت ها ی دروغ  چیزی را عوض نمی کند  و مردم  در اعتراضات دی ما  خواسته اصلی خود را معلوم کردند.

و اما در ارتباط با تعصب در اقتصاد، ایشان گفتند همانطور که همگان  میدانند  اقتصاد علم است  و با تعصب نمی توان مسایل آن را حل نمود.  در ارتباط با استقلال اضافه کردند که هم اکنون تمام آسمان ایران تحت نظارت روس هاست  و آنها در این مملکت دارای چند پایگاه نظامی هستند  و به  تمامی امور سپاه پاسداران اشراف کامل دارند و باید گفت که استقلال  کشور ما کاملا از دست رفته است. در شرایط کنونی معنای استقلال عوض شده است و هر کشوری که جایگاه ملتش در اقتصاد و فرهنگ بالاتر باشد دارای استقلال بیشتری است بزبانی دیگر استقلال کشور ها در گرو قدرت ملت هاست.

در ارتباط با تشکیل کار گروه تقابل  با  نفوذ  ایران  در منطقه  بخصوص در سوریه،  بحرین  و یمن باید  گفت که مواضع غلط  و اشتباه  جمهوری اسلامی هم اکنون منجر به  تهدید جدی کشورمان  از طرف اسراییل  و عربستان  به  پشتیبانی آمریکا   شده است . انتشار خبر بمباران  تاسیسات  اتمی  سوریه  اخطاری است  به سران رژیم جهل  و جور و فساد  که  در صورت خروج  آمریکا از قرارداد  برجام  و  متعاقب  آن  تقابل به مثل ایران  به این امر و شروع به کار تاسیسات  اتمی ، ایران  از طرف اسراییل  حتی  بدون  رضایت  آمریکا  مورد تهدید حمله  نظامی قرار خواهد گرفت . با ما باشید و برنامه  پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو