پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه ۱ فروردین

در اولین شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری در سال جدید توجه شما را به شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده جلب می نماییم. در ابتدا یادی از رفتگان این راه دراز خواهیم نمود و به اسامی چند تن از یاران و عزیزانی که در سال گذشته به هفت هزارسالگان پیوستند اشاره ای خواهیم نمود.

سپس از پشت پرده غیبت وحید حقانیان و اعلام سفر وی به رامسر شما را آگاه خواهیم ساخت. در پی آن نگاهی به سخنان اخیر آیت الله خامنه ای و توهین وی به مردم شریف ستم کشیده که برای احقاق حقوق خود به خیابان ها آمدند خواهیم داشت و توضیحاتی تقدیم حضورتان می نماییم.

همچنین شما را در جریان سفر نوروزی رئیس جمهور به مناطق زلزله زده سرپل ذهاب قرار خواهیم داد. بدنبال آن از انتقاد و حمله تند احمدی نژاد به خامنه ای در جمع هواداران خود در مراسم دیدار نوروزی با شما سخن می گوییم.

در ادامه به همراه شما خوبان به دیدن چند گزارش تصویری ، یکی دیدار مهندس عباس امیر انتظام از دکتر محمد ملکی که در بستر بیماریست ، دیگری پیام نوروزی حشمت الله طبرزدی و در انتها به پهن کردن سفره نوروزی عید توسط مادر سهیل اعرابی در کنار زندان اوین و تحصن و ادامه اعتراض کشاورزان محروم ورزنه اصفهان خواهیم نشست.

در بخش دوم برنامه به اخبار و رویدادهای مهم منطقه از جمله به بررسی و تحلیل سفر ولیعد عربستان محمد بن سلمان به آمریکا و دیدار وی با دونالد ترامپ ورایزنی ایشان برای جلوگیری از نفوذ ایران در منطقه و همچنین نظر دونالد ترامپ در باره حکومت شرور جمهوری اسلامی و ارتباط آن رژیم با تمامی تنشهای منطقه خاورمیانه خواهیم پرداخت.

بدنبال آن از نگرانی جمهوری ولایی از توافق کره شمالی با آمریکا که منجر به سفر ناگهانی و پنهانی مشاور رهبر جناب علی اکبر ولایتی به همراه هیئتی از فرماندهان سپاه به کره شمالی شد شما را باخبر ساخته و از علل آن نگرانی با شما به گفتگو می نشینیم.

سپس به مسئله فلسطین و دیدگاه دونالد ترامپ نسبت به آن در گفتگو با محمد بن سلمان و سخنان ابوماذن با شما به صحبت خواهیم پرداخت و شما را در جریان آخرین خبرها قرار خواهیم داد.

در انتها از دستگیری و زندانی شدن رئیس جمهور سابق  فرانسه  بجرم دریافت  کمک مالی از لیبی در زمان اتخابات  شما را آگاه می کنیم . آرزومندیم روزی ما  نیز درمملکت خود  شاهد  اجرا ی قانون  باشیم،  نه آنکه قاتلان و رشوه بگیران و کسانی که دستشان  بخون مردم  آلوده هست  همچنان در مسند  قدرت  باقی بمانند.

با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه  پدری را با دوستان و آشنایان خود در میان بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو