پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۲۹ اسفند

در این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری و در آخرین ساعات از سال ۹۶ توجه شما را به شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده جلب خواهیم نمود.سپس بمناسبت بزرگداشت ۲۹ اسفند سالروز ملی شدن نفت و همچنین به یاد زنده یاد دکتر مصدق با شما به سخن خواهیم نشست. سپس به استقبال نوروز می رویم و به دیدن کلیپی از رقص و پایکوبی حاجی فیروز نماد نوروز خواهیم نشست.

سال گذشته در واقع سال خروس برای ملت ما و برای اهالی ولایت فقیه سال بدی بود. مردم هزینه خوش باوری خویش در کنار دیوی چون خامنه ای و حکومت سرتا سر فریب او را به گران ترین بها پرداخت کردند که همراه با رویدادها و اتفاقات ناگوار برای هموطنان عزیزمان بود که به ترتیب به  آنها خواهیم پرداخت.

سال گذشته سال نحسی بود که با خاکستر شدن ساختمان پلاسکو وجان باختن  هموطنان و بیکار شدن و آواره شدن کسبه و پاسخگو نبودن مسئولین به بازماندگان حادثه و مغازه داران تا کنون  همراه بود.

سپس  اشاره ای به حادثه تلخ و دردناک معدن یورت در شمال و در پی آن غرق شدن کشتی سانچی و کشته شدن تعدادی هموطن در آبهای چین خواهیم نمود و توضیحاتی تقدیم حضورتان خواهیم نمود.

در ادامه در ارتباط با سقوط مشکوک هواپیمای آسمان در کوهای یاسوج  که هفده کارشناس محیط زیست هم در این حادثه جان باختند با شما سخن خواهیم گفت.

از دیگر مصائب سال گذشته وقوع زلزله کرمانشاه بود که رو سیاهی رژیم را به اوج خود رساند و هنوز مردم در کانکس های شکسته و چادرهای سوراخ شده بدون داشتن هرگونه امکانات اولیه زندگی میکنند.

در ادامه به  قیام و جنبش هموطنان جان برلب رسیده در دی ما که به  کشته و زخمی شدن تعدادی از عزیزانمان در زندان و در صحنه درگیری های خیابانی انجامید وهنوز هم توسط کشاورزان ورزنه اصفهان و کارگران هپکو و فولاد و نیشکر هفت تپه در اعتراض به نپرداختن حقوقشان ادامه دارد.

سپس به  دیدن فیلم  پیام نوروزی  پریزیدنت دونالد ترامپ خواهیم نشست و به تفاوت موضع ایشان در برابر مردم و حکومت جهل و جور اشاره خواهیم نمود.

همچنین ازپشت پرده  سفر قریب الوقوع ولیعهد عربستان به آمریکا شما را آگاه خواهیم ساخت

سر انجام از فاجعه رویارویی رژیم با دراویش و صدور حکم اعدام برای یکی از آنها  با شما  صحبت خواهیم نمود.

در انتها مروری بر جنگ بین احمدی نژاد  و خامنه ای خواهیم داشت. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو