پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۲۸ اسفند

در ابتدای این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری توجه شما را به شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده جلب خواهیم نمود.سپس در یک روز مانده به سال جدید نگاهی به انتخاب شخصیت های خوب، زشت و مضحک نمونه سال خواهیم افکند و همچنین اشاره ای به داستان اسفندیار رحیم مشایی خواهیم داشت و در انتها شما را از سخنان اخیر ولیعهد عربستان در باره حکومت جهل و جور آگاه خواهیم نمود.

در آغاز به سراغ شخصی خواهیم رفت که مدت بیست و پنج سال از عمرش رادر زندانهای رژیم ظلم جور و فساد سپری کرده است و از ظلمی که در زمان دو ولی فقیه بر او رفته است با شما به سخن خواهیم پرداخت. مهندس عباس امیر انتظام اکثر سالهای عمر مبارزاتی خود را در زندان سپری نمود ودر صدر برجسته ترین شخصیت و نماد مقاومت و سربلندی در سال ۹۶ قرار میگیرد. در همین ارتباط به همراه شما خوبان به دیدن چند ویدیو کلیپ از مصاحبه آقای حسین دهباشی با ایشان و گزارشی از دفاعیه زنده یاد بازرگان از وی در مجلس و خشم نمایندگان در برخورد باآقای بازرگان خواهیم نشست.

در ادامه به معرفی زشت ترین، مفسد ترین و پلید ترین شخصیت سال ۹۶ کسی که بجای آیت الله بروجردی نشسته، یعنی آیت الله ناصر ابوالمکارم شیرازی (شکر فروش) خواهیم پرداخت. و مضحک ترین شخص سال کسی نیست بجز آقای عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل صدا و سیما که بجای مهندس قطبی نشسته است.

همچنین لقب بی عرضه ترین و خرج آفرین ترین فرد سال را محمد گلپایگانی رییس دربار خامنه ای با دو همسر از آن خود کرده است.در باب آلوده ترین ژنرال سپاه پاسداران با یک فقره دزدی دو میلیاردی به سرتیپ سردار رستم قاسمی اشاره می نماییم.

بدنبال آن به زنان دلیر و مبارز ایران زمین سلام میکنیم و به مبارزه اشان در راه آزادی از قید و بند حجاب ارج مینهیم و از هنرمندان که نماد دلنشین زیبایی وهنر هستند یاد خواهیم نمود و استاد شجریان و شهرام ناظری را گرامی میداریم.

در پی آن شما را در جریان گزارشی تصویری از مقاومت مردم وکشاورزان شهرستان ورزنه از توابع اصفهان و شعارهای آنها در نماز جمعه در حالی که پشت به خطیب نماز جمعه ایستاده اند قرار خواهیم داد و لقب مقاوم ترین شهر را به اصفهان میدهیم.

در بخش دوم برنامه به دیدن گزارش تصویری از سخنان اسفندیار رحیم مشایی در مقابل سفارت انگلیس در حمایت از حمید بقایی می نشینیم واز پشت پرده دستور دستگیری وی توسط خامنه ای با شما به صحبت خواهیم پرداخت.

بدنبال آن از انتشار نامه های احمدی نژاد خطاب به خامنه ای شما را باخبر می سازیم واز گلایه ها و شمشیر از رو بستن احمدی نژاد در مقابل خامنه ای با شما سخن خواهیم گفت.

سپس نگاهی به سخنان ولیعد عربستان خواهیم داشت و توضیحاتی تقدیم حضورتان خواهیم کرد.

در انتها یاد آوری خواهیم نمود که فردا برنامه ها نیم ساعت زودتر و از ساعت ۶.۳۰ دقیقه بوقت تهران شروع خواهد شد.  با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدر را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو