دختر میرحسین موسوی : مردم به موبایل پدرم «اس‌ام‌اس» اعتراضی بدهند

دختر میرحسین موسوی با انتقاد از واگذاری موبایل شخصی پدرش از مردم خواسته است به شماره‌ی تلفن همراه میرحسین موسوی «اس‌ام‌اس» اعتراضی بزنند.

خانم موسوی در این خصوص در فیس‌بوک خود با اشاره به هزارمین روز حصر خانگی والدینش نوشته است: «١٠٠٠ روز یعنی خیلی.. ١٠٠٠ روز گذشت و ما این طرف دیوار..  به مناسبت هزارمین روز، خط موبایل پدرم را… خط شخصی پدرم را که از شب ٢٤ بهمن قطع شده بود واگذار کرده‌اند! در طول این ١٠٠١ روز خط همیشه خاموش بود. گاهی از سر دلتنگی شماره ٠٩١٢١١١٣٥٠٠ شماره بابا را می‌گرفتیم و پیغام: برقراری ارتباط با مشترک مورد نظر مقدور نمی‌باشد را می‌شنیدیم. امروز هم که از سر دلتنگی زیاد و به مناسبت هزارمین روز حصر ناجوانمردانه تماس گرفتیم اما صدای غریبه‌ای پاسخ داد که خط شخصی بابا را صاحب شده گویا و خودش را از نهاد ریاست جمهوری معرفی کرد.»

دختر میرحسین موسوی از مردم خواسته است که به همین دلیل یک «اس‌ام‌اس» اعتراضی به شماره موبایل پدرش بزنند و اعتراض خود را اعلام کنند. وی نوشته است: «یک اس‌ام‌اس اعتراضی در اعتراض به غصب غیرقانونی و حراج اموال شخصی رهبران جنبش هزینه‌اش برای ما با اون همه ادعامون نهایتا ۵۰ تا تک تومنیه! این گوی و این میدان: تلفن میرِ ما: 09121113500»

گفتنی است درحمله به خانه مهندس موسوی در اواخر بهمن ۱۳۸۹ تعدادی دستگاه تلفن همراه، لپتاپ و وسایل شخصی و اسناد و نیز نوشته ها و اسناد وی بدون توجه به اعتراض صاحب‌خانه به خارج از منزل منتقل شد که جز تابلوهای نقاشی (آنهم پس از بیش از یک سال از زمان توقیف آثار و انتشار ویدیویی از موسوی درباره نقاشی ها که کلیه تابلوها را نشان می‌داد) بقیه، هیچ یک عودت نشده است.»

همچنین شایان ذکر است پس از حصر میر حسین موسوی، حقوق بازنشستگی وی هم قطع شده است.