محمد خاتمی می گوید: می‌خواهند حامیان روحانی را از وی جدا کنند

محمد خاتمی رییس جمهوری پیشین ایران، می‌گوید گرو‌ه‌هایی در داخل کشور در تلاشند حامیان حسن روحانی را از وی جدا کنند.
به گزارش سایت بنیاد باران، خاتمی در دیدار با شورای عمومی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران، گفت گروه‌هایی که از نتیجه انتخابات ریاست جمهوری زیان دیده‌اند در تلاشند عقبه اجتماعی حسن روحانی را دچار ریزش کنند.
رییس جمهوری اسبق ایران گفت: «می‌خواهند آقای رییس جمهور را از عقبه‌اش جدا کنند و از طرفی چنان وانمود کنند که دولت ناکارآمد است. باید متوجه باشیم خیلی در زمین صاف و همواری راه نمی رویم.»
خاتمی با اشاره به روزهای انتخاب گفت: «همت و رای مردم باعث شد، چیزی که اگر اتفاق می‌افتاد بد بود، پیش نیاید و دولتی سر کار بیاید با جهت‌گیری‌های کاملا روشن. الان هم که ما امیدوارکننده حرف می‌زنیم هیچ توقعی نداریم جز اینکه پایبندی باشد به‌‌ همان شعار‌ها و رویکرد‌ها و جهت گیری‌هایی که بود و مردم به آن رای دادند.»
رییس جمهوری اسبق ایران در پایان هم به از مشکلات به ارث رسیده به دولت جدید اشاره کرد و در عین حال ابراز امیدواری کرد که حسن روحانی به وعده‌های خود عمل کند.
اظهارات خاتمی در حالی است که اصولگرایان مخالف دولت، به حملات خود علیه قوه مجریه شدت بخشیده‌‌اند و همچنین دولت روحانی از سوی برخی حامیانش مورد انتقاد قرار گرفته است.