رییس قوه قضاییه: «فتنه‌گران» می‌خواهند آرای مردم را مصادره کنند

رییس قوه قضاییه می‌گوید «برخی فتنه‌گران سال ۸۸ که دروغ تقلب را مطرح کردند، دوباره سر برآورده‌اند و با تخیلاتی می‌خواهند انتخابات را تصاحب و آرای مردم را مصادره کنند.»
جمهوری اسلامی معترضان به نتایج انتخابات جنجالی ریاست جمهوری سال ۸۸ را «فتنه‌گر» می‌نامد.
به گزارش خبرگزاری فارس آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه افزود که مهم‌ترین وظیفه در حال حاضر «حفظ نظام اسلامی» است.
رییس قوه قضاییه در ادامه گفت:‌ امروز در کشور فضای دوستی و معنویت ایجاد شده و مردم همه به صحنه آمده‌اند تا اقتدار نظام حفظ شود اما متأسفانه برخی «فتنه‌گران ۸۸» دوباره سر برآورده‌اند.
وی گفت: این خیالی غلط است زیرا این انتخابات برای کل مردم بود و همه شرکت کردند هر چند که درست است اختلاف سلایقی وجود دارد.
آملی لاریجانی گفت: این موضوع دلیل نمی‌شود که «فتنه‌گرانی که هماهنگ با رییس جمهور آمریکا حرف می‌زدند و هماهنگ با او می‌خندیدند و بزرگترین دروغ را به نام تقلب مطرح کردند بخواهند آرای مردم را مصادره کنند.»
رییس قوه قضاییه گفت:‌ در حال حاضر عده‌ای توقع دارند که همان افراد برگردند.
وی گفت: این افراد اخیرا هم زمانی که تعدادی از زندانیان امنیتی آزاد شدند عنوان کردند که این آزادی‌ها به خاطر فشار ناشی از انتخابات بوده است که این موضوع دروغی بزرگ است حتی سیاسی قلمداد کردن این زندانیان هم به دور از واقعیت بوده و این افراد زندانیان امنیتی بودند.