پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه 9 اردیبهشت

با درود فراوان حضور شما همراهان و نازنینان تلویزیون ایران فردا. ” پنجره ای رو به خانه پدری” امروز را با شعری از دفتر اشعار دکتر علی رضا نوریزاده در ارتباط با مردان و زنان آزاده ی در بند آمده توسط ولی فقیه به ویژه شاعر گرانقدر “محمد رضا عالی پیام “متخلص به ” هالو ” میگشاییم و سپس نگاهی ویژه خواهیم داشت به کتاب ارزشمند و خواندنی استاد دکتر ” احمد مهدوی دامغانی” به نام ” یاد عزیزان در برگریزان” ، این کتاب گرچه به ظاهر مجموعه ای از مقالات استاد مهدوی دامغانی است و همین کافی است تا خواننده را بر سر شوق آورد و آن را تا به پایان نبرد از دست ننهد اما در باطن تاملی است در برهه هایی از تاریخ ایران و اسلام با نگاهی تازه و ژرفایی بی اندازه که صاحب نظران را عبرت افزاید و سرگشتگان را دری از معرفت گشاید. به دکان عطاری ماند پر از طبله های گوناگون و جنس هایی چه بسا ناهمگون که طبعی لطیف و دستی ظریف همه را در منظری از زیبایی و شکوه به منصه ظهور نشانده و خاص و عام را به تماشا فراخوانده…
در دنباله برنامه امروز همچنین نگاهی خواهیم داشت به برگزاری انتخابات در کشور قزاقستان و سپس از زلزله در “بدخشان افغانستان” میگوییم و در بخش دوم برنامه همچون روال هر روز سفری داریم به منطقه و تحولات روزهای اخیر در یمن را به صورت دقیق موشکافی خواهیم نمود. در این شماره از برنامه از روابط دنیای عرب با اسراییل صحبت خواهیم کرد و از سوریه و عراق نیز خبرهایی را تقدیم حضورتان مینماییم.
با ما همراه باشید و “پنجره ای رو به خانه پدری” را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات و دیدگاههای شما در ارتباط با موضوعات مطرح شده در این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم دانلود مستقیم