حاجی‌زاده: شرایط برای حمله مستقیم ایران به اسرائیل فراهم نیست

امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران ایران دوشنبه ۱۱ تیر طی اظهاراتی گفت شرایط برای حمله مستقیم کشورش به اسرائیل فراهم نیست.

به گزارش خبرگزاری «تسنیم» وابسته به سپاه پاسداران ایران، حاجی‌زاده که در جمع تعدادی از خانواده‌های کشته‌شدگان غزه سخن می‌گفت، تصریح کرد: «در عین حال که قدرت حمله به اسرائیل را داریم ولی دست‌مان بسته است و شرایط این‌که بتوانیم مستقیم علیه اسرائیل اقدام کنیم خیلی برای ما فراهم نیست».
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان این‌که «تلخی جنایات» اسرائیل در غزه برای ایران «مضاعف» است، گفت:«در عین حال که قدرت آن را داریم ولی دستمان بسته است».

وی در ادامه سخنان خود ابراز آرزومندی که فرصت دیگری برای حمله مستقیم ایران به اسرائیل فراهم شود.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران ایران ضمن برشمردن برخی از اقدامات‌ بی‌ثبات‌کننده جمهوری اسلامی و گروه‌های نیابتی آن در منطقه، گفت:«همانگونه که از سلاح‌های عزیزان ما در فلسطین و لبنان و جاهای دیگر معلوم است دیگر مشخص است در واقع از طریق ایران کمک و تغذیه می‌شود و از هر کاری که از ما بربیاید کوتاهی نکردیم و کوتاهی نخواهیم کرد».
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران بر ادامه پشتیبانی تسلیحاتی جمهوری اسلامی از گروه‌های شبه‌نظامی وابسته به تهران در منطقه تاکید دوباره کرد.