سوت یکشنبه 24 فروردین

برنامه این هفته سوت با ساختاری جدید برای شما عزیزان پخش خواهد شد،همانطوری که شما دوستان و همراهان گرامی برنامه سوت از ما درخواست کرده بودید تا برنامه با بخش ها و ساختاری جدید تولید و پخش شود، ما نیز خواسته شما را جامه عمل پوشانده و از این هفته با شیوه ای جدید این برنامه را پخش خواهیم کرد.
در برنامه این هفته سوت با رویکرد جدید، دو بخش اخبار ورزشی داخلی و خارجی خواهیم داشت که همکارم کامی اخگر تهیه کنندگی آن را برعهده دارد. بررسی مطبوعات و روزنامه های ایران را به برنامه اضافه کردیم که این بخش را دوست خوبم آرش سروندی تهیه کرده است، عکس های منتخب هفته و تصاویر ورزشی از دیگر بخش های جدید در برنامه هستند و مطمئنا با کمک شما عزیزان بخش های متنوع دیگری نیز به برنامه افزوده خواهد شد.
در برنامه این هفته یادی کردیم از زنده یاد سیروس قایقران مرد افسانه ای فوتبال ایران در شانزدهمین سالگرد درگذشت این بزرگ مرد گیلان، سپس نگاهی داشتیم به والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا و تیم ملی ایران با فرزاد فرهادیان کارشناس والیبال، و با استاد ایرج ادیب زاده به بررسی مطبوعات ورزشی اروپا پرداختیم و با عادل حردانی عزیز درباره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران و درباره سجایای اخلاقی زنده یاد سیروس قایقران گفت و شنودی داشتیم.
منتظر همراهی صمیمانه شما هستیم.

دانلود