پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۲۴ تیر

این شماره از برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. دیروز بیست و سوم تیر ماه سالروز تروردکتر عبدالرحمان  قاسملو  بود، دوشنبه یا سه شنبه بود زنگ زدم پاریس گفتم دکتر میخواهم بیایم ببینمتان ،گفت من یک سفر کوتاه دارم دو سه روز میروم و بعد کاک عبدالله به شما  زنگ میزند بیایید ، همیشه با کاک عبدالله برنامه را تنظیم میکردیم ،دکتر رفت و دیدار ما به قیامت افتاد.

عبدالله قادری چه نازنین مردی بود فاضل رسول هم که مال حزب طالبانی بود ، رفتم آنجا و بسیار محبت کردند و من یاد این نازنین را همیشه گرامی میدارم قاسملو برای من یک آدم عادی نبود  وقتی در سال ۵۸ به کردستان رفتیم این ارتباطی که بین فروهر ایران پرست و او ایجاد شد شاهکار بود ، در همین مصاحبه ای که ژیار گل پخش میکند قاسملو میگوید : برخورداری کردها از خودگردانی به مصلحت ایران است و ایران را یکپارچه تر و محکمتر میکند  کردهای جاهای دیگر هم به سراغمان میایند همین اتفاق در عراق افتاد همیشه ایرانی بود و هیچوقت جدایی طلب نبود و بعد میگوید اگر روزی فردایی یک چپی کمونیستی یک سوسیالیستی آمد ادعای جدایی کرد این دیگر به من ربطی ندارد من پایبند به قرارم هستم و همیشه میگفت در مبارزه تفنگ به یک دست و شاخه زیتون هم در دست دیگر باشد.

عرفات در سازمان ملل گفت نگذارید این شاخه زیتون از دست من ساقط بشود مردان بزرگی چون رابین نگذاشتند مثل کلینتون نگذاشتند و مردان حقیر دیگری آمدند که شاخه زیتون را شکستند عرفات را کشتند و الان ابوماذن را دارند دق میدهند برای اینکه صلح نمیخواهند و آخر عاقبت باید مثل خمینی جام زهر را سر بکشند، خروج از اراضی اشغال شده!!!! .

قاسملو مرد بزرگی بود، دنیا به او  احترام میگذاشت، دنیا او را میشناخت، کردها عاشقانه دوستش داشتند  و رفت و جایش خالیست ، و دکتر صادق شرفکندی را کشتند، ای داد . روز جمعه من مفصل راجع به این شایعات  مربوط به گفتگوهای کردها با رژیم صحبت کردم  و دعوت کردم هم از کاک عبدالله مهتدی هم از خالد عزیزی و از همه اشان ، هر کدام آمادگی دارند من حاضرم با آنها گفتگو کنم  و این داستان را ازسیر تا پیازش را بازگو کنیم و بدانیم قصه چیست.

امروز یک در گذشت دیگر هم داریم مریم میرزاخانی که میشناسید نازنین دختر ایران  نابغه برجسته ریاضی که رژیم آزارش میداد  وقتی بیرون آمد دنیا سر تعظیم برایش فرود آورد و بالاترین جوائز را به او دادند وبالا ترین مکان علمی را او کسب کرد ولی جان جوانش طاقت نداشت و خاموش شد .

اما امروز یک تولد هم داریم تولد یکی از رفقای همیشگیم اردلان سرفراز ، شاعر نازنین  که از رفقای قدیمیش رو پنهان کرده است .

نکته جالب اینکه پرونده برادران ریخته گران و دزدیهایشان از بانک سرمایه بالا آمده ، ای ملت در پشت سر شما چه میکنند یک مشت دزد حرامی چهل دزد بغداد و علی بابا با شما چه میکنند؟؟؟ ببینید چه بساطی برای مملکت ما درست کرده اند؟؟ افسوس میخورم !!!

در پی آن  نگاهی به اظهارات حسن روحانی در خراسان شمالی خواهیم افکند

آقای روحانی  ، من آنم که رستم بود پهلوان، بترس امریکا ما اگر وارد جنگ بشویم نابودت میکنیم، در خراسان  شمالی به مردم میگوید این تحریمها کمر ما را شکسته و پدر ما را درآورده است بعد بامزه ترین جوک را بیان میکند می گوید بعد از جنگ،  ژاپنی ها روزی ۸ ساعت کار میکردند و مزد میگرفتند و گفتند چهار ساعت هم اضافه کار میکنیم مجانی تا کشور را بسازیم و مملکتشان را ساختند،  در ژاپن کار بود که ساختند در ژاین طرح مارشال بود، آمریکاییهابودند، کشوری که ژاپن را ویران کرده بود حالا مسئولیت های اخلاقی هر چی  آمده بودند،  پادشاه سر جاش بود دولت دمکراتیک بود آمدند سرمایه گذاری کردند و ژاپن را ساختند ، هزاران هزار  کارگر از هندو چین آوردند ، و ژاپن بازسازی شد ،.

حالا ایران میخواهد  بازسازی کند کمپانی توتال آمده میگوید من نفت هفت گل و گچساران را میخواهم باز سازی کنم  آمریکا تحریم کرده توتال در میرود خوب چطور میخواهند مردم هشت ساعت کار کنند و چهار ساعت اضافه  چجوری ، کجا شما که پولکارمزد کاتراکتر ها را نداده اید امدند کار کردند جانشان درآمده است ، طرح پارس جنوبی را انجام داده سه سال است که شما پولی به او نمیدهید در عسلویه آنوقت چجوری میگویید که ۴ ساعت هم اضافه کار بکن ؟؟؟

شما کی هستید ؟؟؟ خدا شاهده اگر اینها احساس کنند که ترامپ ریشه اشان را میزند میروند و نوکری ترامپ را میکنند .همین آقای ظریف میرود و جلویشان زانو میزند، این آقای ظریف یکی از آلوده ترین افراد روی زمین است، دزد با چراغ است ، دزد بدی هم هست  او شرافت مملکت و انسانیت این مملکت را دزدیده است !!! او میداند  راهی که خامنه ای دارد میرود به ترکستان است  و بجای اینکه بایستد و حداقل جرائت استعفا کردن را داشته باشد نمیکند و چسبیده به میز و به آن نیویورک رفتن  و حالا که تحریمش را هم به عقب انداختند کیف میکند .

در بخش دوم برنامه به دیدن گزارش تصویری از  دادگاه نجفی شهردار سابق تهران می پردازیم و  همچنین از داستان  سردار سیف اللهی با شما سخن میگوییم.با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو