پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۱۸ تیر

این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده اغاز می نماییم. ابتدا یادآور  سالروز خاموشی عباس کیارستمی خواهیم بود و یادش را گرامی میداریم

سپس اشاره ای به سریال گاندو خواهیم نمود.این سریال گاندویی که تلوزیون پخش کرد نشان داد که رژیم تا چه حد کثیف و آلوده و مریض است که بچه های شلوار جین پاره میاورد که بگوید آنهایی هم که شلوار پاره میپوشند مال ماست ، حالا اینها در سریالی که درست کرده اند چقدر دستگاه دارد و چقدر تشکیلات دارد جنگ سایبری و جنگ الکترونیکی و لی خوب اینها جان به جانشان کنی آخر شب هیئتی هستند چلو قیمه بادست، شلوار جین بپوشد و گوشواره گوشش کند آخر شب هیئت هستند ، آدم نمیشوند !!!اینها با این سریال گاندو مثلا خواستند جیسون رضاییان را جاسوس جلوه بدهند اما جیسون و برادرش اینها را سو میکنند و هرچه سید علی آقا دارد باید ازش گرفت بنظر من خیلی جالب بود این سریال هویت رژیم جهل و جور و فساد را کاملا عریان کرد  یعنی شما فلاحیان را میدیدی کاظمی را میدیدید و سعید امامی را میدیدید ، داریوش فرهنگ چرا رفتی و بازی کردی مگر چقدر بهت میدادند نکن اینکار را نکن!!!!!

در این بازی ها قاطی نشو؟!! جیسون رضاییان را گرفتند و شکنجه کردند و حالا آزاد است  و هر کجا که بنفع این مملکت باشد میرود و صحبت میکند . اما من میبینم که آن معظم به ذلت افتاده است !!!

قبل از اینکه به 18 تیر برسیم باید یاد این عزیزان و رنجدیدگان مثل احمد باطبی  را گرامی بداریم اورا من خیلی دوستش دارم گو اینکه مدتها از او بی خبرم و نه یادی میکند . آن تصویری که آن پیراهن دستش بود و روی جلد مجله اکونومیست رفت تکاندهنده بود و در زندان بلایی بسرش آوردند که این وجود را کاری کردند که من که برای اولین بار دیدم ته چشمانش درد و رنج و ضعف هویدا بود بس که شکنجه دیده بود بس که غذا نخورده بود ، خدارو شکر که در بیرون موفق شد ، منوچهر محمدی طفلک از انهایی بود که به دیوار خورد اکبر برادرش را ازدست داد پدرو مادرش آواره شدند و بعد ابراهیم نژاد آدمهایی که درآنجا چهره بودند نباید بگذاریم که از یاد بروند.

اما داشتم با دکتر کردوانی صحبت میکردم که آقا این اصلاح طلب ها از جان مردم چه میخواهند لطفا، لطفا، دهان ببندید و اجازه ندهید از کلام دیگری استفاده کنم، آقای بهزاد نبوی دست از سر این مردم بر دارید از ابطحی یاد بگیرید نقطه ضعفش را گذاشتند جلوش ، ناموسی رفت نشست در خانه و حالا با خانه بزرگ و بنیادی که دارد زندگیش را میکند کاری هم به سیاست ندارد اینقدر لوطیگری داشت، شما  آقای تاج زاده ۵ سال میری زندان بابات رو در میارند،!! باز میخوای برای ولایت فقیه راه حل پیدا کنی؟؟ نکن ! ولایت فقیه ننگ تاریخ ماست ! به قدر گاو نمیفهمید؟؟؟ یعنی ملت ایران گوسفند هم نیستند؟؟؟ یعنی سید علی خامنه ای که من از پنج سالگی او را میشناسم برای ۸۵ میلیون ایرانی تصمیم بگیرد؟؟؟!!! بسیار روضه خوان خوبی است صدای خوبی هم دارد اهل موسقی و هنر است اما بدترین سیاست مدار است !!!عملکردش در حد خیانت است و امروز دارد به ایران خیانت میکند شما راه جلوی پایش میگذارید !! آقای بهزاد نبوی دست بردار ، پیر مرد ،!! تو به کی رفتی؟؟؟ ۵۰ سال پیش باچهار تا شعار مارکسیستی وحدت اسلامی آمدید وسط دست بردار نیستید ؟؟؟

مذاکره وقتش چه زمانیست؟؟ مذاکره وقتش حالاست که جلو ویرانی مملکت را بگیرد ، بنشین فکر کن مذاکرات ویتنام در پاریس را بیاد بیار ویتنام دست بالا داشت مذاکره کردند چون نتیجه بالایی داشت امروز ویتنام را به یک قدرت بزرگ آسیایی تبدیل کرده است همین کره شمالی و رهبر اش مطمئن باش از سید علی آقای شما و دارودسته اش بسیار با شعور تر است از خرازی که هزار بار با شعورتر است!! همان احمدی نژاد از همه شما باشعور تر است که من به او گفتم تحفه آرادان و مخالفش بودم برای اینکه تکلیقش با خودش روشن است.

شما میگویی من با مذاکره موافقم اما حالا نه؟؟!! پس کی مذاکره؟؟ الان هنوز هیچی نشده نه امریکا تو سر ما زده و فقط تحریم گذاشته فقط مقام معظم هم برده زیر تحریم تا معنیش را بفهمند ، بهزاد نبوی حالامذاکره میگید نکنیم ، حتما زمانی مذاکره میکند که مثل صدام ما را بکوبند بعد فتح خرمشهر و فتح مجنون و هویزه هم مذاکره نکنید ، کی مذاکره کنیم ؟ وقتی هویزه و بلندی های سید صادق راگرفت  وقتی مجنون را گرفت وقتی جزایر فاو را گرفت آنوقت برویم التماس کنیم جام زهر سر بکشیم ولی آنزمان که ا قدرت و اقتدار داشتیم و  میتوانستیم نکنیم.!!!؟؟؟

کشور های اتحاد شوروی از هم پاشیدند بجای اینکه بلافاصله اعلام حاکمیت مان را در دریای مازندران بکنیم،  نشستیم!!! روسها بازی شان را در دریای مازندران کردند ، دو تا برادر سهم مشاع دارند یکی از برادر ها در میگذرد سهمش بین فرزندانش تقسیم میشود یک ثلث هم برای خودش میگذارند آن سهمی که مال برادر بعدی است از آن سهم نمی آیند به علی اوف و کریم اوف بدهند، به آنها نمیدهند اون مال برادره سهم ایران است ، این خیانت بزرگ رژیم بود سهم ما را به ۱۱ در صد رساندند و حد اقل ، اقل ، اقل ۲۲ درصد سهم ما بود ، دادند به آذربایجان   و روسیه و تاجیکستان و ترکمنستان  ، توتال به ایران آمد ……..

در پی آن به تفصیل در باره حکایت ۱۸ تیر با شما به سخن خواهیم نشست.

با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو