پنجره ای رو به خانه پدری پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت

این شماره از برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. اوضاع خطرناکی است، وقتی آدم در این طرف دنیا باشد میفهمد که چه اتفاقی دارد میافتد ، سید علی آقا عین خیالش نیست، البته نگران خودش و آق مجتبی و میثم و نوادگان و عروسش هست، لابد دلش برای آقای خجسته هم میسوزد که اینهمه انباشت و انباشت ولی به کجا خواهد برد؟؟

اما در نهایت چون عشق به وطن وجود ندارد !! دارد وطن را به لبه پرتگاهی که متاسفانه سقوط از آن باعث زخم خوردن ظالم نمیشود، باعث در هم شکستن تمام وجود میشود.

بگذارید برایتان بگویم جمهوری اسلامی با هواپیما های بی سرنشین ، البته توسط حوثی ها دو خط لوله سعودی ها را مورد حمله قرار دادند سعودی ها رودرواسی هم نکردند و از اول گفتند که این جمهوری ولایت فقیه بود. چهار کشتی از جمله دو کشتی که در بندر فجیره بودند آتش سوزی درونشان رخ داد ،  که توسط زیر دریایی های کوچک ایرانی بنام مجیت صورت گرفت !این از نوع غدیر نیست و فقط دو سرنشین جا دارد.

، با امکاناتی که رژیم در سلطان نشین عمان دارد ، سلطان قابوسی که پادشاه ایران اورا بر تختش نگه داشت و هنوز به ایران خود را مدیون میداند عاقلانه هم عمل کرده و امکاناتی به جمهوری اسلامی داد که ناو های آنها رفتند و آنجا مانور دادند تعداد سلاح  هایی که برای حوثی ها رفت از آنجا رفت ، اینها توسط این زیر دریایی های کوچک بمبهای چسبنده را زیر کشتیها قرار دادند ، خوب این بازی آشکار شد، در این  حال ۸۰ تا از افراد سلیمانی به خورماتو رفتند  و در آنجا اصائب اهل حق و حرکت النجبا و همینطور بخش کوچکی از سپاه بدر که در ایران آموزش دیده بودند و حشد الشعبی که آمد ، آمدند آموزش موشکی بگیرند و در همین حال برای  انتقال تعدادی موشک به عراق بود و بخشی هم در پادگان امام علی خرم آباد نگهداری میشود،.

که نزدیکترین فاصله تا اسراییل را دارد و در عین حال بغداد هم در تیررسش هست طرح اینها این بود که اصائب اهل حق موشکی به مقر سفارت امریکا در عراق شلیک کنند و همینطور به پادگانهای امریکا در کردستان عراق حمله موشکی بکنند که برنامه اشان لو رفت. بولتون و پمپئو بر این باور هستند که باید صد در صد باید پوزه ایران رابزنند و بر این باور هستند که با حمله به پایگاههای نظامی مردم بلند خواهند شد،.

یک تفسیر دیگر هم هست تفسیر امثال آقای  جان کری، او بر این باور هست که اگر ایران مورد حمله قرار بگیرد ملت بر پشت حکومت میایستد ، اما آیا این ملت ملت چهل سال پیش است،آیا ایالات متحده، رژیم صدام است؟؟ یک عنصر نژادی باعث جنگ است یا عملکرد جمهوری اسلامی؟؟؟   زمانی که آقای پمپئو آن دوازده شرط را مطرح کرد مذاکراتی بین جمهوری ولایت فقیه و آمریکا  صورت گرفت ، بخشی در عمان بود ، بخشی در عراق بود و بخشی در اروپا،  تمام محور صحبت ها بر این بود که جمهوری اسلامی دست از آتش افروزی بردارد و التهاب در منطقه فرو کش بکند و خطرات  هر نوع جنگ را دور بکنند و زمینه ای فراهم کنند که امریکا بار دیگر به برجام احترام بگذارد. سه شرط از آن ۱۲ شرط تحقق پیدا کند در عرض دو ماه،!!!

چه بود اینها ؟

جمهوری اسلامی در یمن ماموریت نماینده سازمان ملل را مورد حمایت قرار بدهد و حوثی ها را بر سر میز مذاکره بنشانند.

امریکا زیاد نگران سوریه نیست چون بهر حال آنجا ترکها هستند ، و عضو ناتو هستند و رابطه دیرینه دارند اما آنچه برای امریکا اهمیت بیشتری داشت مسئله فلسطین بود ، سفیر امریکا دراسراییل  یک سخنرانی که بمناسبت سالروز اقدام نا صواب و نادرست ریاست جمهوری امریکا در انتقال سفارتشان به بیت المقدس و شناسایی آنجا بعنوان پایتخت اسراییل انجام داد میگوید مردم اسراییل رابطه ویژه با خدا دارند خوب فلسطینی ها هم میگویند ما که بیشتر رابطه داریم کعبه را هم داریم شما چی دارید ؟؟ یعنی چی رابطه با خدا؟؟ بهر حال امریکایی ها بر این باور بودند که جمهوری ولایت فقیه با پول دادن به حماس و جهاد اسلامی اینها راتحریک میکند که عملیات نظامی انجام دهند اخیراً ۲۵ میلیون دلار داده بودند برای اینکه چند تا موشک پراکنی بشود که هیچ راهی برای طرح صلح نباشد و در عین حال کمر ابوماذن را بشکنند !! و رئیس جمهوری قانونی فلسطین را زیرسئوال ببرند.

سپاه پاسداران افراد تحصیل کرده ای در دانشکده های امام صادق دارد ولی اینها خوب است به شرط اینکه جنگ با یک کشور دیگری باشد نه آمریکا ؟؟ واقعا در برابر این شهر متحرک سید علی میخواهد با مجیت هایش بزند اینها را؟؟ و حکایت خیلی تلخ و خطرناک است کافی است یکی از این خمپاره های سپاه بخورد به یکی از پادگانها ی آمریکا یا بخورد به ساحل امارات . امیدوارم که آنجا گوش شنوایی باشد ما نمیخواهیم خلیج فارس غرق در خون بشود جاده هایمان نابود بشود و تاسیساتمان منهدم بشود، اوضاع خطر ناک است!!.

آقای حاج قاسم سلیمانی به عاقبتت فکر کن ببین چه به سر عراق آمد؟؟!!!……….

دولت ایالات متحده امریکا به سفارتخانه خود در عراق دستور داده که از نزدیک شدن به پایگاههای امریکا در عراق خودادری کنند و دستور به کم کردن پرسنل سفارتخانه داده است !!!!

در بخش دوم برنامه همراه با شما خوبان به گفتگو با آقای ناصر شاهین پر خواهیم نشست و با ایشان در ارتباط با مسائل جاری به تبادل نظر خواهیم پرداخت و نظر ایشان را جویا خواهیم شد.

با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو