پنجره ای رو به خانه پدری پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری  را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده  آغاز می نماییم . سپس همراه با شما خوبان به گفتگو با  آقای دکتر محسن سازگارا خواهیم نشست.

دکتر سازگارا گفت رمضان مبارک !!! گفتم این نا مبارک ترین رمضان است، حتی مردم توان خرید یک کیلو خرما را ندارند، وقتی بربری چهار هزار تومان میشود و دلار میرسد به ۱۶ هزار تومان میشود حدث زد ، رژیم فاسد فساد بیشتر کند و بعد در این مهلکه برای اینکه خود را از تک و تا نیندازد با وجودی که میداند نیست و نابود میشود، نوکرانش را بسیج کرده در عراق به آمریکاییها حمله کنند و پمپئو به نخست وزیر عراق اخطار داد که شما را ما مسئول میدانیم عادل عبدالکریم بلافاصله به پارلمان عراق یک نامه میدهد که ۸۰۰۰ نیروی خارجی هستند که ۶۸۰۰ تای آنها آمریکایی هستند و اینها برای پوشش هوایی و مقابله با داعش و تروریسم اینجا حضور دارند ، در لبنان ولید جنبلات اخطار میدهد که دارد توطئه ای شکل میگیرد ، حوثی ها را دارد رژیم دارد فکر میکند در دریای سرخ و باب المندب حرکاتی خواهد کرد، آمریکا بمب افکن ب۵۲ میفرستند پشتم میلرزد، یاد ویتنام و فیلم کلاه سبز های جان وین می افتم ، ناو ابراهام لینکلن را با ۱۳۴ هواپیما و هلی کوپتر میفرستد ۳۳۳ متر طول ناو یک شهر جنگی متحرک ،سید علی آقا میخواهد با کی بجنگد ؟؟ روحانی، حرف بی ربطی میزند که وزیر خارجه اش باید بیاید و پس بگیرد!!! ما بعضی از تعهداتمان را در برجام اجرا نخواهیم کرد ،!! بلافاصله فرانسه میگوید تخطی از برجام باعث میشود ما همراه آمریکا باشیم خیلی بحث های داغی داریم امروز…

دکتر نوری زاده : درود به شما دکتر سازگارای عزیز، چه می بینی برادر ؟؟؟ به کجا داریم میرویم ؟؟

دکتر سازگارا: بنده هم سلام و ارادت  خدمت شما و بینندگان عزیز عرض میکنم ، والا من مثل همه هموطنان مثل شما با چشم های نگران نگاه میکنم، در هفته گذشته دو سه تا اتفاق بر من افتاد که یک سرش جمهوری اسلامی ایران بود اول اینکه جهاد اسلامی راکت پرانی کرد به اسراییل از غزه و پشت بندش حماس هم اضافه شد مجموعاً جهاد اسلامی و حماس بیش از ۶۰۰ راکد به اسراییل پرتاب کردند و اسراییل هم حسب معمول حمله ای را با چندین برابر بیشتر پاسخ میدهد و البته عکسی را هم چاپ کرده اند که فردی را که صراف است ومتصدی  رساندن پول ایران به جهاد و حماس است را در حمله هوایی کشته اند. و رسماً اعلام کردند که پول این حمله را جمهوری اسلامی دو روز مانده به ماه رمضان داده است . و در  پتروشیمی عربستان که مثل عسلویه هست در ساحل دریای سرخ انفجاری صورت گرفته که تعدادی کشته و مجروح داشته است آنجا هم انگشت اتهام را بسوی ایران چرخاندند و میگویند حوثی ها این را انجام داده اند، این ادعا را کسی تایید نکرده ولی از هردوی اینها مهمتر  خبری بود که آمریکاییها از منابع خودشان دریافت کردند روزنامه های مختلف به آن اشاره کردند که اخباری را آمریکا دارد که در عراق گروههای طرفدار ایران ممکن است بخواهند به سفارت آمریکا یا پایگاه هوایی امریکا یا نقاط دیگری که امریکا در عراق است حمله بکنند ، این خبر  به اضافه اینکه اسراییلی ها هم به امریکاییها خبر داده اند که جمهوری اسلامی در صدد است به دست حوثی ها در باب المندب به کشتی ها و اهداف نظامی امریکا حمله بکند ، حالا صحت و سقمش را ما نمیتوانیم تایید کنیم ولی اینقدر این ماجرا برای امریکا جدی بوده که در شورای امنیت ملی آمریکا مصوب میکنند و بلا فاصله به ارتش آمریکا دستور میدهد رئیس جمهور که تدارکات لازم را انجام بدهند و در نتیجه ناو هواپیما بر لینکلن به اضافه تعدادی رزمناو و هواپیما و ۴ هواپیمای بی ۵۲ به منطقه خلیج فارس اعزام میکنند و همزمان پمپئو به عراق رفت و سفرش را به آلمان در آخرین لحظه لغو کرد  وسر از عراق دراورد و با رئیس جمهور و نخست وزیر عراق دیدار کرد و آنها را در جریان گذاشت و از مجاری رسمی برای ایران پیغام فرستاد که امریکا قصد جنگ ندارد ولی اگر هر کدام از نیروهای طرفدار ایران عملیاتی بر علیه نیروهای آمریکایی انجام بدهند بشدت تلافی خواهند کرد این اتفاقاتی است که در این چند روز گذشته افتاده است و ماه رمضان ماه روزه داری مسلمانان هنوز شروع نشده ما در مقابل یک بحرانی قرار داریم که یکسوی آن میتواند جنگ باشد

دکتر نوری زاده : ببخشید ، آنچه برای من خیلی قابل تامل است اینکه شما خودتان میدانید ، حرکت دادن یک ناو هواپیمابری مثل لینکلن با آن تعداد خدمه و امکاناتی که دارد خیلی کار سنگینی است و هزینه بسیار زیاد دارد و کار سنگینی اس و هزینه اش به چندین میلیون در روز بالغ میشود و همینطور ب ۵۲ ها که دیر گاهی است آز آنها استفاده رزمی نکرده است تمام نقشه ای که در برابر شماست حکایت از این میکند که آمریکا بیش از آنچه تامل بکند و اتفاقی نمیشود و انشاالله گربه است !! بر این باور است که اتفاقی میشود ؟؟؟ وقتی شما ۶۰۰ تا خمپاره به اسراییل شلیک میکنی ،!! گفت نتانیاهو احتیاج به داریه ندارد  که برقصد، دیروز من با سخنگوی ابوماذن گفتگوکردم میگفت اینجا مردم و بچه ها نان ندارند بخورند در این ماه رمضان برای چی برای اینکه خامنه ای جلو آمریکا شکست خورده است و میخواهد آشوب بپا کند !! نتانیاهو هیچ ابایی ندارد؟؟؟ آیا خامنه ای برگ پایان عمرش را صدام وار یا قذافی وار به پایان میبرد ؟؟؟ ویا محترمانه دفنش کنند ، من نمیدانم چه در سر او و آقا مجتبی میگذرد ؟؟………..

با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو