پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۲ بهمن

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری  را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده  آغاز می نماییم .امروز سالروز تولد صادق نجوکی و عارف قزوینی است یادشان گرامی باد. آقای دولت آبادی دادستان انقلاب اعلام کرده اند که سلطان سکه که اعدام شد سکه نداشت !!! داستان غریبی است. ملت ایران نمیدانم چه گناهی کرده بود که دچار اینها شد ، ناشکری گناه بزرگی است آقای بهشتی فرمودند اگر در جامعه ای فساد باشد اگر تمام زمینش را با قرآن فرش کنیم همه جای این جامعه باز لجن است. چقدر خوب اول کار این حرف ها را میزدند. در رژیم جمهوری اسلامی کمونیستها هم آزاد هستند و در حکومت اسلامی اجباری وجود ندارد به تهران که رسید لهجه اش عوض شد کسانی که در چهار چوب اسلام حرکت کنند دانه دانه اشان امتحانشان را پس داده اند همین خامنه ای مگر نمی ایستاد و از عدالت میگفت که باید جلوی بی عدالتی گرفته شود !! از بدی نظام موروثی سخن میگفتند حالا فکر جانشینی آقا مجتبی است …!!!

بعد از احضار کرباسچی آقای ماشاالله شمس الواعظین هم احضار شد ببینید من رفتم به نیابت از او جایزه اش را گرفتم و بعد برای او فرستادم  او یکی از بهترین روزنامه نگاران ماست وقتی جامعه را اینها درآوردند بارها گفتم اگر جانشینان ما اینها باشند که تو کیهان و این جمهوری اسلامی و این رژیم دارند قلم میزنند وای بر احوال ما!!! چقدر بدبخت بوده ایم که این دوی چهار در صد متر را با ناموفقیت به پایان رساندیم، و چوب را بدست نسل بعدی نتوانستیم برسانیم ، از جامعه که آمد بیرون خوشحال شد و تیمش را جمع کرد و یک روزنامه درجه یک بیرون آورد هنوز هم روزنامه ها ادای روزنامه شمس الواعظین را در میآورند.  چند سال هم زندان رفت و الان رفته در کنار و گوشه ای نشسته و دور از جریان است البته در جریان خبرها و اوضاع مملکت است خانه نشینش کردند. خامنه ای چکار میکند؟؟ ، شمس الواعظین را هم ازدست دادید . و حالا به دادستانی احضارش کرده اند؟؟

بهر حال باعث تاسف است که ماشالله شمس الواعظین که باید کلاس روزنامه نگاری بگذارند بیاید درس بدهد را اینطور آزارش میدهند.

سپس از حمله مجدد اسرائیل به پایگاههای سپاه پاسداران در سوریه و کشته شدن ۱۲ پاسدار با شما سخن خواهیم گفت. این صهیونیست هایی که رهبر اسلامی وعده داد تا سال ۱۴۲۵ از روی زمین محو میشود و فرمانده سپاهش گفت با سه سوت با خاک یکسانش میکنیم  و مقامات ارشدش همه گفتند اصلاً این اسراییل را ما زیر پا له اش میکنیم، برای سومین بار در سه چهار روز اخیر به پایگاه های سپاه در دمشق حمله کرد و ۱۲ نفر از پاسداران را کشت این پاسداران از بچه های ایران هستند و این تعداد خانواده را عزادار کرد ، برای چی؟؟ برای اینکه یکنفر پز بدهد و بگوید چهار پایتخت اسلامی دست ماست، شما نمیتوانید به اسراییل ضربه ای بزنید،

خبر دیگری که مرا افسرده کرد این بود که آلمان جلو پرواز شرکت ماهان را به آلمان گرفت و گفتند این شرکت اسلحه حمل میکند و با سپاه در ارتباط است. بعضی از مسافرین میگفتند اینقدر سرویس خوب شده هواپیماهای منظم و مرتب و آدم خجالت نمیکشد و سرشکسته نمیشود  ولی رژیم با عملکردش باعث میشود ، بچه ای ایران ایر اینهمه تلاش کردند و این هواپیماها را به پرواز درآوردند ، یک ملتی اینهمه قابلیت داشته باشد اینهمه استعداد داشته باشد اما در برابر یک رژیم بی ابتکار و جاهل کارش به اینجا میرسد.

در ادامه ازاعلام  تسهیلات ۶۰۰ میلیاردی حسین هدایتی توسط دادگاه شما را باخبر خواهیم نمود و به دیدن ویدیو کلیپی در این باره می نشینیم.

 

پرزیدنت محمود احمدی نژاد نامه ای به رهبر نوشته و این کانال دولت بهار هم این نامه را منتشر میکند و این دشمنی که احمدی نژاد با آل لاریجانی پیدا کرده خیلی عمیق ریشه دارد اینقدری که با لاریجانی ها دشمنی دارد با مهندس موسوی و کروبی دشمنی ندارد، اولا میگوید که اینها دزدند و اختلاس کرده اند و تصرف غیر قانونی در اموال دولتی کرده اند قوه قضاییه هم همدست آقای روحانی شده برای اینکه بنده راکه تحفه آرادان باشم بزنند این بساط را راجع به من و معاونان من درآورده اند او ضمن انتقاد از این احکام صادر شده برای بقایی و دیگران گفته که اگر من بودم این حکم را آتش میزدم، و بمناسبت سالروز تولد رحیم مشایی در جمع هوادارانش سخنرانی نموده است. آرزو بر این پوپولیست ها عیب نیست در این مملکتی که روز به روز فقر و بدبختی بیشتر گریبان مردم را میگیرد و زیر خط فقر خورد شده اند در نتیجه هم تعجبی ندارد احمدی نژاد برگردد!! هرچند من در بودن کل نظام شک دارم نظام فرو شکسته است و اگر هنوز ایستاده بضرب توپ و تانک و ارعاب است. ارعاب خیلی اسحله بدی است و مقاومت سخت است.

شاهزاده رضا پهلوی بیانیه ای داده اند که بنظر من خیلی هوشمندانه است ، و این چیزی است که ما مدتهاست حس کرده ایم اینکه رژیم جمهوری اسلامی بدنبال یک آتش افروزی محدود است بدنبال اینست که یک جنگی راه بیفتد یک خمپاره زدند و ۱۲ کشته دادند حالا ممکن است دو خمپاره بزنند جان بچه ها که برایشان ارزشی ندارد فرماندهانشان که آنجا نیستند و دارند مال اندوزی میکنند شاهزاده رضا پهلوی گفته است که جمهوری اسلامی در استیصال قرار دارد برای منحرف کردن افکار عمومی از بی کفایتی و فساد ممکن است دست به تحرکات بیشتری برای دعوت به حمله به ایران بزند، و برای پرهیز از این درگیری ها این هشدار را به جامعه بین المللی میدهد.

در انتها نگاهی به وقایع روز دوم  بهمن ۱۳۵۷خواهیم افکند و شما را در جریان وقایع آنروز قرار خواهیم داد.

با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو