پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه ۵ دی

پنجره ای رو به خانه پدری چهار شنبه ۵ دی
این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. دو تا کلیپ دیدم در عرض این دو سه روزه که روی من تاثیر گذاشت یکی از آنها یک برنامه درست کرده حسین باستانی یکی از بهترین تحلیلگران که اوراخیلی دوست دارم ، راجع به بهتان در جمهوری ولایت فقیه .من در جریان قتل های زنجیره ای براتون شرح دادم که رژیم یکی از روش هایی که دارد توسط مزدورانی مثل حسین بازجو یک خبر جعلی را در روزنامه چاپ میکنند و حسین بازجو هم گفته بود عیب ندارد کسی که از خط قرمز رد شد همه کار میشود باهاش بکنیم . حتی حسین باستانی نشان داده اسست که خود خامنه ای این مسئله را پذیرفته است در حالی که قبل از انقلاب نمی پذیرفت. واین یک مستند درجه یک است . و دومی کلیپی بود از هوشنگ صمدی فرمانده تکاوران نیروی دریایی در زمان آزاد سازی خرمشهر و جنگ ایران و عراق حالا رفته پارچه فروشی باز کرده است شرم کنید !!! شرم کنید فرمانده کل قوا، شما را به دیدن مصاحبه اش با رشید پور دعوت میکنیم.

در ادامه از کینه ورزی خامنه ای نسبت به کسی که اورا روی ولی فقیه کرد با شما سخن خواهیم گفت در مراسم نماز جنازه شاهرودی آنطور که مطهری هم گفته است می گوید هیچ چیز جز خیر از او ندیدیم ولی مال رفسنجانی را نمی گوید میخوام کنه ها را برایتان بگویم آنوقت شما انتظار دارید خامنه ای کروبی و موسوی را آزاد کند ! به فکر آن روزهایی باشد که وقتی تهران می آمد پدر مهندس موسوی نیمی از خانه اش را در اختیار او و اهل بیتش میگذاشت تا ایشان راحت باشد ، الان منم طاووس رنگانگ منمبر عرش نمرودی نشسته حالا بفکر موسوی و پدرش باشم وقتی پدرش مرد اورا با چهار مامور بالای جنازه پدرش فرستادم ، قدرت راببین؟!! حالا با ترامپ کله بهم میزنم.

آقای ظریف میرود مصاحبه میکند و اشاره میکند ما کی خواستیم اسراییل را نابود کنیم ما اهل این حرفها نیستیم ما میگوییم با این سیاستی که اسراییل در پیش گرفته آینده ای ندارد .
آقا که تعیین تاریخ کردند ۲۵ سال؟ الان روز شمار در خیابانها گذاشته اید ۲۱۳۳ روز به نابودی اسراییل مانده است !! پیشگو هم شده اند . آنوقت دیشب اسراییل میرود هواپیماهایشان مقر نیروهای ایرانی را بمباران میکند و چند نفر را هم میکشد و روسها میگویند اسراییل بد کاری کرد این کار ممکن است لطمه بزند به پرواز های مدنی ، نتانیاهو عین خیالش هم نیست. آنوقت شما سر کی خالی میکنید سر حریری در لبنان .
یا شمخانی به افغانستان میرود و با طالبان گفتگو میکند ما که سالهاست میدانستیم که شما در آغوش طالبانید.ملا منصور کجا مرد؟ آمد زنش هم دادید در ایران. آقای رهبر القاعده آقای بن لادن دو تا کلیه هاشو و دستگاه دیالیز را چه کسی برایش برد ؟ آقای محمد باقر ذوالقدر رفیق آقای ایمن الظواهری از بیمارستان بقیة الله با متخصص برایشان برد. شما ادعا دارید با داعش جنگیدید.

در بخش بعدی برنامه از سالروز تولد بهرام بیضایی و داریوش رفیعی یاد خواهیم کرد و نیزامروز سالروز حادثه ناگوار زلزله بم هم هست که متاسفانه هنوز شهر بم ساخته نشده است . در بخش دوم برنامه از حضور حسنی مبارک در دادگاه مصر که بعنوان شاهد حاضر شده است با شما به صحبت خواهیم نشست. و سپس از حادثه چپ کردن اتوبوس و کشته شدن ده ها دانشجو شما راآگاه خواهیم ساخت . در انتها به شما را در جریان تداوم اعتراضات کارگران فولاد اهواز و نیشکر هفت تپه و مالباختگان کاسپین و ثامن الحجج قرار خواهیم داد. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو