پنجره ای رو به خانه پدری جمعه ۲ شهریور

این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم.
ابتدا به دیدن فیلم کوتاهی از سخنان آقای امامعلی رحمانوف رئیس جمهور تاجیکستان می نشینیم . این آقای رحمانوف وقتی آمد اوضاع کشور از هم پاشیده بود ، او آمد و کشور را آرام کرد و یکی از بزرگترین کارهایش بستن بیش از دوهزار مسجد و تبدیل آنها به خانه سالمندان بود.

تحفه آرادان اینروزها زاهد و عابد و مسلمان شده ولی دروغ زیاد میگوید وقتی گزارشگر از او در باره فرزندانش میپرسد که کجا هستند میگوید همین جا هستند . توجه شما را به دو کلیپ کوتاه در این باره جلب میکنیم.

باری میخواهم بگویم که همه چیز در این مملکت دروغ است از چپ و راست و اصلاح طلب و اصولگرا همه دروغ میگویند،.در همین راستا یک گزارش از یک نماینده مجلس خواهیم دید که به حسن روحانی اتهام دو ملیتی میزند ،.
ببینید اسکاتلند نمیتواند ملیت به فرد بدهد چون زیر نظر انگلستان است و اگر فردی پنج سال مداوم در بریتانیا اقامت داشته باشد بعد از پنج سال میتواند درخواست اقامت دائم و ملیت بکند ، ایشان اقامت یکساله تحصیلی از اسکاتلند داشته و ملیت آنجا را نداشته است، تازه اگر بعد از پنج سال این ویزای دانشجویی را بخواهد به دائم تبدیل کند باید از یک شرکت ویزای کار داشته باشد و آن شرکت اعلام کند که به ایشان احتیاج دارد و برای این شخص ویزای کار بگیرد ،در آن صورت ممکن است این در خواست را قبول بکنند یا رد کنند، آقای ابوترابی گول آن مردک بغل دستیت را نخور ، این دلیل نمیشود که روحانی آدم پاکی است و دلیلی نیست که او دروغ نمیگوید من دو هفته پیش دروغهای روحانی را یکی یکی بر شمرده ام.

اما در سرزمینی که تظاهر و فریبکاری اصل میشود و اگر بخواهی در هر کجا استخدام شوی باید دروغ بگویی و تظاهر کنی و فریبکاری کنی، ببینید این کلیپ را فردی روی کیک تولد فرزندش نوشته ایشالله مثل حججی شهید بشوی !!؟
ببینید یک پدری برای ریا و تظاهر برای بچه اش آرزوی شهادت میکند ، من به مادر این کودک میگویم این مردک را از خانه ات بیرون کن ، من سر کشته شدن محسن در کهریزک بارها اینجا گفته ام ، پدر او غیرت ندارد که برپای خامنه ای بوسه میزند و میگوید پسرم شهید است، کجا شهید است پسر تورا همین ایادی خامنه ای تجاوز کردند و کشتند، تو غیرت نداری.
حججی رفته در سوریه به خاک یک ملت تجاوز نموده است برای بقای یک جنایتکار بنام بشار اسد ، اورا کشته اند ، خدا رحمتش کند ، حالا قبرت را کرده اند دکان زنونه و مردانه ،در حج مراسم حججی برگذار میشود ، مگر دیگران شهید نبودند چند نفر از این بچه ها در آنجا کشته شدند در جنگی که از اول تا آخرش باطل است .

رژیم جمهوری اسلامی طبیعتاً یک عده مزدور در خارج و داخل دارد که شناخته شده اند ، مثل این آقا که در آمریکا دستگیرش کرده اند حالا برای شما سخنان مادرش را پخش میکنیم تا ببینید با چه کسانی طرف هستیم،.
یکی میشود مادر ندا آقاسلطان ،یا نسرین ستوده یا نرگس محمدی، ویا مادرانی که از فرزندانشان فقط ساک یا چمدانی دریافت کردند و داغ یک خداحافظی برای همیشه در دلشان ماند،.

بعضی ها میگویند این آقای لاجوردی زمانی که در اوین زندانی بوده بسیار مهربان بوده والی لباسش را روی بند لباسی چپی ها نمی انداخته است، چندی قبل کانان
ل جام جم ایران داشت دادگاه و محاکمه بچه های سربداران را پخش میکرد پسری میگفت جوان بودیم و وضعیت مالی خوبی هم نداشتیم و زمانی که به سربازی رفتم از نحوه احترام گذاشتن چپ ها به مردم من جذب آنها شدم که یکدفعه اسدالله لاجوردی بلند شد و بر سرش فریاد کشید که شمافلان …. حقا هم همینطور بوده است بعضی از جوانها که طرفدار چپ ها شده بودند از این مرام آنها خوششان آمده بود و آنها دروغگو نبودند، و بعد همه را کشتند این عاطفه و جوانمردی لاجوردی قاتل بود،.

من چهل سال است که وطنم را ندیده ام ، ندیده ام برادرم چگونه بزرگ شد رفتن برادرم و مادرم و مادر بزرگم را ندیدم ،دلخوش به چند عکس و فیس تایم شده ایم، یعنی رژیم وطن مرا که مالک مشاع آن وطن هستم، از من دریغ کرده است، چقدر من گریستم زمانی که مادر جمال و چالنگی از دنیا رفتند، نمونه دیگر این رژیم حضرت ختمی مرتبت کیم ایل سونگ و نواده ایشان است، که مادری که ۹۲ سالش است و از ۶۸ سال پیش فرزندش را ندیده است حالا به لطف آقای ترامپ این دیدار میسر میشود به دیدن این ویدیو کلیپ شما را دعوت میکنیم. وتنها رئیس جمهوری است که اینطور با رژیم برخورد کرده است و حرف که میزند سید علی خامنه ای غش میکند.
بخاطر اینکه یک جنایتکار در آنجا حکومت میکند، خامنه ای در زمان شاه اگر سه ماه به تبعید یا زندان میرفتند اهل خانواده هم با ایشان میرفتند و از طرف دیگرا به ایشان کمک میشد، اما امروز خانواده هایی و فرزندانی هستند که این داغ را خواهند داشت که هیچ خداحافظی با خانواده ویا فرزندانشان نداشته اند از سر حکومت شما، اینها بخاطراینست که شما فکر میکنید اینجا را اشغال کرده اید و فتح نموده اید.

برایتان گفتم رژیم تعدادی مزدور را فرستاده در اروپا و امریکا و عده ای هم مامور هستند ولی بظاهر ، اما چون مزدور و حقوق بگیر هستند تداومی ندارند، یکدفعه ای عاشق مدافعین حرم میشوند، و هیچوقت از خودشان سئوال نمیکنند که ۳۵۰ هزار تن در سوریه بدست بشار اسد و رژیم ولایی کشته شدند و این رژیم در این کشتار سهم داشته است ، هزاران یمنی بخاطر دخالت ایران در یمن کشته شده اند ، برای چه ما باید به یمن برویم ، اسباب نئشگی که در وطن خودمان زیاد داریم ، در این میان مزدوران صدایشان در میآید و عده ای هم میخواهند در دل دوست رهی پیدا کنند ، توی انگلیس و آمریکا نشسته و با دوست دخترش دیسکو میرود و از ولایت عظما هم دفاع میکند.

امیر فضلی عزیز این هنرمند گرامی کلیپی کوتاه در ارتباط با جدا شدن دریای مازندران از ایران ساخته است که مورد توجه قرار گرفته است و البته آقای ظریف هم مصدر وقاحت را در باب مضاعفش صرف میکند با آن توجیهاتش،
حالا واکنشهایی که به این کلیپ نشان میدهند خیلی جالب است ، آقایی در بی بی سی میآید و کم کم مدافع ولایت فقیه میشود و می گوید آقای فضلی نگران نشوید آن دویست و بیست هزار کشته جنگ نمیگذارند یک سانت از ایران کم شود ، باید به ایشان گفت گذاشتند و کم هم شد شما خواب هستی برادر،.

با ما باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید ، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو