پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۱ خرداد

این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز مینماییم .در پی انتقادهای چند تن از بینندگان در ارتباط با حضور دکتر زیبا کلام در برنامه تلوزیون ایران فردا باید هشدار بدهیم که شمشیر بر روی افراد داخل نکشید و امثال دکتر زیبا کلام و نوری زاد را در داخل ایران احتیاج داریم و فقط بسنده به یک جمله از ایشان ننمایید و کارنامه ایشان نشانگر مبارزه ایشان با رژیم از نوع خودشان است.
در ادامه از وحشت هموطنان از برگشت به وطن و اینکه عجبا رفتن به وطن مانند جنایت شده است !!با شما به سخن خواهیم نشست و در این باره به داستان برگشت زنده یاد مرتضی برزی برادر ابوالحسن برزی به ایران پس از چندین سال دوری اشاره ای خواهیم نمود که ایشان پس از ورود و دیدار از آرامگاه برادر در وطن جان به جان آفرین می سپارد. و اینکه رژیم جمهوری اسلامی دشمن زیبایی ونشاط است و با هر چهره و صدای زیبایی سر جنگ دارد و مقابله میکند. در این میان از مزاحمت حکومت جهل و جور برای خبرنگاران در خارج از کشور با شما به صحبت خواهیم پرداخت.
دربخش بعدی برنامه از شما دعوت مینماییم که به دیدن دو ویدیو کلیپ یکی در باب فاطمه زهرا و دیگری در باب امام زمان از زبان آخوندهای جاهل و بی سواد بنشینید.

آخر کدام عقل سلیم این داستان ها را باور میکند فاطمه بنت محمد همسر علی است و در زمان حضرت آدم هنوز خلق نشده بوده است. این آدم را نباید بر دهانش کوبید !!اینها با نگاهشان زنا میکنند ،جاهلان بی سواد.
در بخش دوم برنامه از سالروز تولد همایون شجریان و زنده یاد جلیل شهناز مردی که تار در دستان او جان گرفت شما را باخبر خواهیم ساخت. در پی آن به داستان واگذاری قطعه زمینی در 70 سال پیش توسط وزارت راه آن زمان به کارمندانش برای ساخت منازل مسکونی خواهیم پرداخت و از فشار های فعلی شهرداری برای تخلیه این منازل شما را آگاه خواهیم نمود.

در زمانی که خانم زهرا رهنورد رئیس دانشگاه الزهرا بود طی نامه ای نوشت که این زمینها متعلق به دانشگاه میباشد . اما پس از حصر ایشان در زمان احمدی نژاد هم این برنامه پیگیری گردید.و آقای حداد عادل هم بد جوری چشم به این زمینها که در حال حاضر منازل مسکونی شده اند دوخته است، که در آن چندین خانواده متوسط زندگی میکنند و حالا میگویند باید این منازل را تخلیه نموده و بروید، هیچ که به شما نمیدهیم بماند، بلکه باید اجاره این مدت که در اینجا نشسته بودید را هم بدهید. باید به آقای شهردار بگوییم که اکیدا این کار را انجام ندهید و این مردم را از منازلشان آواره نکنید.

درادامه تاملی بر سخنان عیسی کلانتری خواهیم نمود. آقای عیسی کلانتری در سخنان اخیرشان گفته اند که هیچ مدرکی دال بر جاسوس بودن و گناهکار بودن کارکنان محیط زیست که هم اکنون به اتهام واهی در زندان هستند وجود ندارد و کلیه این افراد باید هر چه زودتر از زندان آزاد گردند.
لازم بیاد آوری است که این محققان محیط زیست در بعضی از نقاط مورد بازرسی خود دریافته بودند که در این مناطق و در اطراف محوطه فردو سپاه دست به آزمایشهای هسته ای زده است و همچنان که میدانید تعدادی از این کارکنان در سقوط هواپیمای یاسوج کشته شدند وکاووس سعید امامی هم در زندان کشته شد.
بدنبال آن ازگزارش جنجال در مجلس شورای اسلامی بر سر لایحه پیوستن به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم شما را آگاه خواهیم نمود:
هنوز سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای قرائت گزارش این کمیسیون پشت تریبون قرار نگرفته بود که حسینعلی حاجی دلیگانی و محمد جواد ابطحی با فریاد از جای برخاستند و مانع قرائت گزارش کمیسیون شدند.

آنها فریاد می زدند این گزارش استعماری است نباید در مجلس قرائت شود.

این نمایندگان از لاریجانی می خواستند مسکوت ماندن این لایحه را مطرح کنند که لاریجانی گفت مسکوت ماندن لایحه با دولت است و دولت مخالف مسکوت ماندن این لایحه شده است.

وی ادامه داد: دولت با مسکوت ماندن دو هفته ای این لایحه مخالفت کرده چه برسد به مسکوت ماندن شش ماهه آن.

در ادامه حاجی دلیگانی به همراه ابطحی، اکبر ترکی، عباس گودرزی نمایندگان اصولگرای نزدیک به جبهه پایداری با در دست گرفتن پلاکاردی و گرفتن آن به سمت خبرنگاران و تصویربرداران فریاد می زدند این لایحه استعماری است.

در این برگه ها نوشته شده بود، ملت ایران ما را نخواهند بخشید اگر این لایحه استعماری را در مجلس تصویب کنیم.

سپس این نمایندگان با همراهی جمعی دیگر به سمت جایگاه هیات رییسه مجلس رفتند و خواهان عدم گزارش کمیسیون امنیت ملی مجلس شدند،

در ادامه از واکنش موگرینی به سخنان پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا شما راباخبر خواهیم نمود

فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به صحبت‌های مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا واکنش نشان داد. خانم موگرینی در بیانیه‌ای برجام را حاصل بیش از یک دهه مذاکرات پیچیده و حساس دانست که متعلق به جامعه بین‌المللی است و به تایید شورای امنیت هم رسیده است.

خانم موگرینی در ادامه این بیانیه می‌گوید: «برجام، هرگز برای پرداختن به تمامی موضوعات در روابط با ایران طراحی نشده است. ضمن اینکه سخنرانی وزیر خارجه پمپئو مشخص نکرد چطور خروج از برجام منطقه را در برابر تهدید اشاعه هسته‌ای امن‌تر کرده یا خواهد کرد یا اینکه چطور ما را در موقعیت بهتری برای اثرگذاری بر رفتارهای ایران در حیطه‌های خارج از برجام قرار می‌دهد. برجام هیچ جایگزینی ندارد.»
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو