پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه ۲۲ فروردین

در  این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز مینماییم .سپس  اشاره ای به سالروز ترور شاه در روز ۲۱ فرودین سال ۱۳۴۴ خواهیم نمود و با شما سخن میگوییم.

همچنین از خبر اعطای جایزه ساخاروف در آمریکا به بانو نرگس محمدی که هم اکنون در زندان بسر میبرد شما را مطلع خواهیم ساخت.

در پی آن نگاهی به حمله اسراییل به یک پایگاه نظامی در سوریه و حمله شیمیایی رژیم خونخوار اسد به دوما و تهدید دونالد ترامپ به پاسخگویی این حملات درآینده نزذیک.

در ادامه اشاره ای به پول های بی ارزش جهان خواهیم نمود و توضیحاتی تقدیم حضورتان خواهیم کرد.

در این میان به دیدن کلیپی از اعتراضات کشاورزان اصفهان خواهیم نشست .

در بخش بعدی برنامه  شما خوبان به گفتگو با میهمان عزیز برنامه امروزجناب آقای کورش رادمنش فعال ویکی از سخنگویان ائتلاف اپوزیسیون خواهیم نشست .

در ابتدای گفتگو به مناسبت سالروز قتل زنده یاد امیر عباس هویدا اشاره ای  به چگونگی محاکمه و اعدام وی بدست خلخالی جنایت کار خواهیم داشت و سپس به شنیدن اخبار ائتلاف اپوزیسیون از زبان ایشان خواهیم نشست.

آقای کورش راد منش گفتند :نخست از شما سپاسگزاری میکنم بابت دفعاتی که با هم میهنانمان در این برنامه پنجره ای رو به خانه پدری صحبت نموده ایم،که بسیار مورد استقبال هموطنانمان قرار گرفته است و فرق میان بعضی رسانه ها که ادعا میکنند دارند از مردم دفاع میکنند با رسانه ای که یاری میرساند به مبارزانی که قدم های جدی بر علیه رژیم خونخوار اسلامی و براندازی آن برمیدارند.

ائتلاف بسیار مشغول است ، حدود دوسال است که در داخل ایران با افرادی که میتوانند نقش بسزایی در این مبارزه حیاتی داشته باشند بطور محرمانه در تماس هستیم ودر سطح بین المللی و در راس آنها ایالات متحده آمریکا، که باآمدن دونالد ترامپ فضایی جدید بوجود آمده است باید حداکثر استفاده از این موقعیت را بکنیم تا به هدف اصلی که سرنگونی رژیم هست برسیم.

دکتر نوری زاده در تاکید صحبت های ایشان فرمودند که شما می توانید مستقل باشید ولی بهره از فضای بین المللی ببرید.راست قامت بایستید و از این فضای بوجود آمده استفاده ببرید.نه اینکه مانند سازمان مجاهدین دست بوس آنها بشوید. حتی جان بولتن در سخنان اخیرش به این موضوع اشاره نموده است.

در ادامه گفتگو آقای رادمنش اضافه نمودند که مبارزین ائتلاف بسیار بسیار مراقب هستند که در قبال کمک های کشور های خارجی هیچ امتیازی را واگذار و یا قولی ندهند چون این تصمیم با دولت منتخب مردم است که بر سر کار خواهد آمد.

دکتر نوریزاده درادامه اظهار داشتند که ائتلاف چهار چوب را به شما میگوید، دموکراسی و تساوی در بین همه ایرانیان و عدالت اجتماعی برای همه هموطنانمان دست آورد ائتلاف می باشد.

این همان پلورالیسم سیاسی است، یا چند گانگی سیاسی همانطور که کشور های پیشرفته امروز با رأیشان دولت انتخاب میکنند و همان دولت با رأی مردم جایش را به دولت بعدی میدهد

در کشوریکه ۲۵۰۰ سال پیش نخستین بیانیه حقوق بشر بیرون میاید امروز میلیارد ها میلیارد دزدی صورت می پذیرد و دکل نفتی گم میشود و رهبرش ادعا میکند که سر دسته آزادی خواهان جهان هست. اگر این کشور را نجات بدهیم دنیای متمدن را جایگزین این خرافات و درو رویی ها خواهیم نمود.

هفته پیش عرض کردم که سرشاخه ها در تمام کشورها تقریبا تشکیل شده اند و هدف ما یک نشستی در آینده بسیار نزدیک در ایالت متحده امریکا است بهمراه ایرانیان وطن پرست و مبارز، کسانی که به نیروی ملت ایران احترام میگذارند ، کسانی که دموکراسی پارلمانی برای ایران میخواهند نه کسانی که بدنبال ایدئولوژي خاصی هستند. درب ائتلاف برروی همه گروهها و افراد سیاسی باز است.

بیش از ۲۰ گروه سیاسی سرشناس در یک نشستی که قرار است در واشنگتن باشد ابراز آمادگی کرده اند، و حتی افرادی از داخل ایران و چند تن از سناتورهای آمریکایی در این نشست شرکت میکنند.

مسئله این است که رژیم کارشکنی میکند ، هم رژیم هم گروه هایی در خارج از کشور آب به آسیاب دشمن میریزند،.مثلا از شبکه های ارتباطی برای شایعه پراکنی و اختلاف استفاده میکنند. اما حکومت جمهوری اسلامی هر ثانیه که از عمرش میگذرد به پرتگاه نزدیک تر میگردد.

سه عنصر در عرصه سیاسی ایران میبینیم، ملت ایران یعنی صاحبان اصلی کشور که حرف اول را میزنند.

شاهزاده رضا پهلوی که وارث قانون اساسی مشروطیت است.

شخصیت ها و گروه های وطن پرست ، باید این سه عنصر در یک هارمونی حساب شده باهم عمل بکنند.هدف ائتلاف احیا کردن سرافرازی ایران است و ما سعی میکنیم سخنگوی صدای آنها باشیم.

در انتها دکتر نوریزاده افزودند : وقتی صحبت از ائتلاف میشود ائتلاف دارای یک جهت نیست ، ائتلاف نمادی از آن لحاف چهل تیکه در ایران است . این نیروهای طرفدار مشروطه پادشاهی ونیروهای جمهوری خواه ملی هستند ، احزابی هستند که اقوام ایرانی را نمایندگی میکنند، ائتلاف هدفش این نیست که فردا با چوب و چماق به مردم بگوید این نظام را انتخاب بکنند، نظام را خود شما مردم انتخاب میکنید.

یوتیوب فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو