تفسیر خبر پنجشنبه ۱۶ فروردین

در این شماره از برنامه تفسیر خبر همراه با شما خوبان نگاهی به خبر های ویژه در عرصه اقتصاد ایران و کشفیات علمای بزرگ  در ارتباط با اقتصاد ایران  خواهیم نمود و همچنین از حمله احتمالی آمریکا و سخنان سردار نقدی شما را آگاه خواهیم ساخت.

در بخش اول به اظهارات و کشفیات جدید آقای آیت الله جوادی آملی در ارتباط با ربا خواری در بانکها خواهیم پرداخت و با شما سخن خواهیم گفت.

همچنین از نظریات دیگر مجتهد بزرگ جناب آیت الله نوری همدانی در ارتباط با راه حل خروج از مشکلات اقتصادی موجود با شما صحبت خواهیم کرد.

هرچند که امام خمینی فرمودند اقتصاد مال خر است.و در همین رابطه شما را در جریان سخنان گهر بار سرهنگ پاسدار داوود اصغری درباره بالا بردن فرهنگ کار در منزل برای بانوان قرار خواهیم داد.

در ادامه از صادرات مشروبات الکلی به عراق شما را مطلع ودر این باب با شما سخن میگوییم .

درپی آن به دیدن فیلمی از سخنان یک آخوند جاهل در باب حجاب خواهیم نشست و توضیحاتی در این باب تقدیم حضورتان می نماییم و سپس به دیدن گزارشی دیگر در همین ارتباط خواهیم نشست.

در بخش میانی برنامه اشاره ای  به کشف آقای حسن مصلح امام جمعه برازجان که عامل اختلال در کنسرت لیان شد در ارتباط با بیماریهایی که شنیدن موسیقی ایجاد میکند. در این میان به دیدن  گزارش تصویری از این ماجرا خواهیم نشست.

در بخش بعدی به تفسیر  گزارشی از  تعریف یک آخوند از نحوه شیر خوردن خمینی  و آباد شدن قبرستانها به تعبیر خمینی خواهیم پرداخت.

در انتها  از سخنان سردار نقدی در ارتباط با حمله ایران به آمریکا شما را باخبر می نماییم.

یوتیوب فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو