تفسیر خبر پنجشنبه ۹ فروردین

در این شماره از برنامه تفسیر خبر و در نهمین روز از سال جدید و ایام نوروز باستانی با شما خواهیم بود ونگاهی  به رویدادها و خبرهای ویژه از جمهوری ولایت از جمله چگونه از غوره حلوا بسازیم و از عمامه دلار ؟؟؟ اختراع آزیر استقبال از امام زمان وفرق خواهران گشت ارشاد و عروسهای دریایی و خبرهای دیگر خواهیم افکند.

در ابتدای برنامه به دیدن ویدیو کلیپی شاد از رقص یک هموطن می نشینیم.

سپس از اظهارات گهر بار آیت الله شکر فروش مکارم شیرازی در باره الزام نگاه ویژه دولت و ملت به شهر آخوند پرور قم شما را باخبر خواهیم نمود.

البته دولت که در قبال اینها وظیفه خود را انجام داده ، و از یک آخوند معمولی ایشان را تبدیل به بزرگترین وارد کننده شکر و عامل تعطیلی کارخانه نیشکر هفت تپه نموده است.

در پی آن اشاره ای به  سخنان  آیت الله سبحانی در ارتباط با دید و بازدید وپرهیز از سفر و اهمیت به صله رحم خواهیم نمود و توضیحاتی تقدیم حضورتان خواهیم نمود.

بدنبال آن همراه با شما خوبان به دیدن چندین کلیپ از مزاحمت گزمه های الهی فکاهی حکومت برای بانوان و شادی و پایکوبی هموطنان عزیزمان در این ایام زیبای نوروز می نشینیم و در این باره با شما سخن میگوییم.

همچنین توجه شما را به  دیدن یک گزارش تصویری از سفر آیت الله جزایری امام جمعه اهواز به تهران و زیارت ایشان از مرقد خمینی و تاکید او به توسعه آرامگاه ایشان جلب می نماییم.

طبق آمار تعداد معتادان طی سه سال گذشته دو برابر شده و کاهش زمان دسترسی  به مواد مخدر به ۲ دقیقه رسیده است و رکورد زده ایم و هر روز هشت نفربعلت اوردوز کردن  جان خود را ازدست میدهند.

در بخش بعدی به دیدن چند کلیپ در ارتباط با تاخیر و لغو پرواز ها و اعتراض مسافرین خواهیم نشست و در این باره با شما به سخن خواهیم نشست.

سپس همراه با شما خوبان به دیدن کلیپی از اختراع آژیر استقبال از آمدن  امام زمان و همچنین برگزاری نماز جمعه در جوار آرامگاه کورش بزرگ خواهیم نشست و در این باره با شما به صحبت می نشینیم.

در انتها به تلفنهای محبت آمیز شما پاسخ خواهیم داد . با ما باشید و این برنامه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو