پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۶ فروردین

در این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری و در ششمین روز از ایام  نوروز برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر عیرضا نوری زاده آغاز می کنیم. سپس به دیدن کلیپی از هنرمند عزیز سالار عقیلی می نشینیم.

در ادامه به چند سالروز تولد از جمله آشور زرتشت  پیامبر زرتشتیان وتنی چند از هنرمندان فقید میهنمان زنده  یاد هنرمند  قدیمی عزت الله مقبلی و ناصر مسعودی خواننده  ترانه های گیلکی  اشاره  خواهیم داشت.

در پی آن با دیدن ویدیو کلیپی از یک استاد دانشگاه   از علل  سقوط هواپیمای آسمان  شما را آگاه خواهیم کرد.   در  مملکتی که آخوند حکومت میکند و نابخردان به جای انسانهای فرهیخته  در مسند کار هستند همه چیز بر مبنای دروغ و بی کفایتی است . انسانهایی چون عبدالفتاح سلطانی و دیگر آزاد مردان و دلیر زنان باید در زندان باشند و این نالایقان باید آزاد بگردند و اینگونه جنایت ها را مرتکب بشوند.

همچنین بمناسبت ایام  نوروز نظر شما خوبان  را به چند گزارش تصویری از جشن نوروز در سال ۵۷ در حافظیه شیراز و در مقبره کوروش کبیر در پاسارگاد  و آرامگاه  فردوسی جلب می نماییم.

در بخش دوم برنامه مروری بر زندگینامه  احمدی نژاد خواهیم داشت:

اجداد وی یهودی بودند و زندگی سختی داشتند پدر ایشان مسگر است ، وی با زحمت  به دانشگاه  فنی رفته و بعد از آن  به جبهه عظیمت  نموده  و سپس فرماندار اردبیل می شود. تا اینکه  با عنایت رهبری  شهردار شده و نهایتا  در پایان با تقلب در انتخابات  رئیس جمهور می گردد. اکنون هم  که با نامه های پی در پی  جلو رهبر و ایادیش قد علم کرده است.

خامنه ای در آغاز او را جدی نگرفت  اما در جنگ بین اجنه های رهبری و اجنه های او و رحیم مشایی، اولین قربانی یار وفادار او یعنی حمید بقایی است که  به اتهام اختلاس چندین میلیون  یورو که معلوم نیست  از کجا آمده و به کجا رفته است به زندان محکوم شد.

در بخشی دیگر از پشت  پرده آزمایش یک موشک بالستیک  در صحرای قم  شما را آگاه خواهیم ساخت و توضیحاتی در این زمینه تقدیم حضورتان خواهیم کرد.

سپس  به معرفی  جان بولتن  یکی از معروف ترین  دیپلمات های ضد  رژیم  جمهوری  جهل  و جور و فساد  که جدیدا به عنوان مشاور امنیت  ملی آمریکا  انتخاب شده است  می پردازیم و از ارتباط  مشکوک او با لابی های  یهودی واشنگتن  و روابط  نزدیک وی  با سازمان  مجاهدین خلق  با  شما  به  سخن خواهیم  نشست.

بعد از آن به  دیدن  یک گزارش تصویری از  فیلم غلام  که هم  اکنون  در لندن  بر روی پرده سینما ست می نشینیم و با شما سخن می گوییم.

در انتها سری به منطقه خواهیم زد و شما را در جریان  تهدید های ترکیه علیه  کردهای  منبج  در سوریه  و جبهه جدیدی در تل رفعت  قرار خواهیم داد. با ما باشید و برنامه  پنجره ای رو به خانه  پدری را با دوستان  و آشنایان خود به اشتراک  بگذارید. منتظر شنیدن نظرات  شما پیرامون این  برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو