تفسیر خبر پنجشنبه ۲ فروردین

دراین برنامه و در دومین روز از ایام خجسته نوروز سال ۱۳۹۷ با اخبار ویژه در خدمت شما خواهیم بود و به بررسی آنچه رهبر جمهوری اسلامی در نطق سالیانه و در شهر مشهد گفته است.و چگونه احمد علم الهدا بجای سلطان محمود غزنوی نشسته است خواهیم نشست.

ابتدا  به بازتاب های اظهارات خامنه ای در داخل و خارج از ایران خواهیم پرداخت.

البته خواست ملت ایران این بود که استقلال پیدا کند و در دنیا هیچ کشوری به به استقلال ایران نبوده و نخواهد بود .انتخابات در کشور ما جزء کم نظیر ترین انتخابات درجهان بوده است و ملت به هر کس دلشان میخواست رای دادند و ما هم هر کسی را که میخواستیم انتخاب میکردیم.

فقر و تفاوت طبقاتی در ایران از بین رفته است. و اینهایی که در خیابان میخوابند و کودکان خیابانی و بیش از چند میلیون نفر زیر خط فقر اصلا به ما ارتباطی ندارند و شایعه ای بیش نیست.

آزادی فکر و بیان در ایران بسیار است هر کس هر جور دلش خواست میتواند فکر کند و به هیچ عنوان تحت فشار قرار نمیگیرند.بعضی ها خودشان در خیابان میمیرند و یا با پای خودشان به زندان میروند ودر یک محیط امن و ساکت خود کشی میکنند. سید اولاد پیغمبر که دروغ نمی گوید. ولی کمی گیچ شده ایم که چرا رئیس جمهوری که خیلی به ایشان نزدیک است میگوید ما چهل سال است که آزادی نداریم.

در همین باره به دیدن گزارش تصویری قسمتی از سخنان ایشان می نشینیم. و در ادامه به دیدن کلیپی از نحوه برخورد با زنان و بانوان سرزمینمان خواهیم نشست.البته این عدالت آقای خامنه ای طول میکشد همچنانکه اسید پاشان اصفهانی هنوز شناسایی نشده اند.

سپس به دیدن گزارشی تصویری از پاسداشت نوروز در کشور همسایه تاجیکستان دعوتتان میکنیم و از تفاوت و برخورد سران حکومت با جشن و پایکوبی در نوروز با شما سخن میگوییم.

در ادامه به دیدن چندین ویدیوی شاد به مناسبت نوروز می نشینیم و در ادامه سخنان رهبر معظم در مورد اینکه هیچ مشکلی نداریم و همه اینها فقط سوء تفاهم بوده است به فیلم اعتراض کشاورزان در نماز جمعه می نگریم که همگی شاد و خوشحال راضی بودند و هیچ مشکلی نداشتند.

در پی آن به بارگاه آیت الله علم الهدا میرویم و به تماشای فیلمی کوتاه از مجیز گویی یک آخوند اندر احوالات ایشان که فکر میکند جای  سلطان محمود غزنوی نشسته است خواهیم پرداخت .

بدنبال آن نظر شما را به توصیه های آیت الله شکر فروش در باب نخوردن مرغ جلب می کنیم .

در انتها گوش جان به  پیامهای شما خوبان خواهیم سپرد و به پاسخگویی شما عزیزان خواهیم پرداخت. با ما باشید و برنامه  تفسیر خبر را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو