موضوع برنامه: نیازهای درونی دانش نوین – روانشناسی از دیدگاه علم، برنامه ای است از تلویزیون ایران فردا به میزبانی دکتر مهرنگ خزاعی روانشناس بالینی که هدفش گسترش علم روانشناسی، بررسی تئوری دانشمندان و تحقیقات جدید ...
ببینید »روانشناسي از ديدگاه علم
دانش نوین – روانشناسی از دیدگاه علم
موضوع برنامه: دوران میانسالی دانش نوین – روانشناسی از دیدگاه علم، برنامه ای است از تلویزیون ایران فردا به میزبانی دکتر مهرنگ خزاعی روانشناس بالینی که هدفش گسترش علم روانشناسی، بررسی تئوری دانشمندان و تحقیقات جدید ...
ببینید »دانش نوین – روانشناسی از دیدگاه علم
موضوع برنامه: علل حسادت دانش نوین – روانشناسی از دیدگاه علم، برنامه ای است از تلویزیون ایران فردا به میزبانی دکتر مهرنگ خزاعی روانشناس بالینی که هدفش گسترش علم روانشناسی، بررسی تئوری دانشمندان و تحقیقات جدید ...
ببینید »دانش نوین – روانشناسی از دیدگاه علم
موضوع برنامه: علل و گرایش به خرافات دانش نوین – روانشناسی از دیدگاه علم، برنامه ای است از تلویزیون ایران فردا به میزبانی دکتر مهرنگ خزاعی روانشناس بالینی که هدفش گسترش علم روانشناسی، بررسی تئوری دانشمندان ...
ببینید »دانش نوین – روانشناسی از دیدگاه علم
موضوع برنامه: شخصیت خودشیفته دانش نوین – روانشناسی از دیدگاه علم، برنامه ای است از تلویزیون ایران فردا به میزبانی دکتر مهرنگ خزاعی روانشناس بالینی که هدفش گسترش علم روانشناسی، بررسی تئوری دانشمندان و تحقیقات جدید ...
ببینید »دانش نوین – روانشناسی از دیدگاه علم
موضوع برنامه: دردهای روان تنی دانش نوین – روانشناسی از دیدگاه علم، برنامه ای است از تلویزیون ایران فردا به میزبانی دکتر مهرنگ خزاعی روانشناس بالینی که هدفش گسترش علم روانشناسی، بررسی تئوری دانشمندان و تحقیقات ...
ببینید »دانش نوین – روانشناسی از دیدگاه علم
موضوع برنامه: اضطراب عصبی دانش نوین – روانشناسی از دیدگاه علم، برنامه ای است از تلویزیون ایران فردا به میزبانی دکتر مهرنگ خزاعی روانشناس بالینی که هدفش گسترش علم روانشناسی، بررسی تئوری دانشمندان و تحقیقات جدید ...
ببینید »دانش نوین – روانشناسی از دیدگاه علم
موضوع برنامه: مهرطلب کیست؟ دانش نوین – روانشناسی از دیدگاه علم، برنامه ای است از تلویزیون ایران فردا به میزبانی دکتر مهرنگ خزاعی روانشناس بالینی که هدفش گسترش علم روانشناسی، بررسی تئوری دانشمندان و تحقیقات جدید ...
ببینید »