محکومیت میرکاظمی، همکار بابک زنجانی و ازنیروهایی سرکوب اعتراضات ۸۸

محکومیت حسین میرکاظمی، یکی از اخلالگران نظام بانکی و ارزی جمهوری اسلامی که به خاطر تخلفات مالی و ارزی در قوه‌ی قضائیه در جریان است، به ۳۵ سال حبس، واکنش‌های متعددی را در پی داشته است. وی که تا پیش از این جزو معتمدین نظام بوده است و جزو نیروهای سرکوب درگیری‌های ۱۳۸۸،بوده است، اکنون به گفته‌ی ناظران مورد خشم و غضب حکومت قرار گرفته است و به خاطر جرائمی که فرصت انجام آنها توسط خود حکومت فراهم شده است، به طور کامل از چرخه اثرگذاری نظام جمهوری اسلامی ایران حذف شده است.
حسین میرکاظمی معروف به حسن رعیت، به اخلال عمده در نظام پولی و ارزی کشور و پولشویی، کلاهبرداری، جعل، استفاده از سند مجعول و اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات متهم شده است.
وی متهم است که با دریافت وام‌های غیرقانونی در نظام ارزی کشور اخلال ایجاد کرده است. در این پرونده، افراد وام‌های کلانی را از برخی بانک‌ها گرفته بودند تا کالا وارد کنند.
به گفته‌ی ذبیح‌الله خدائیان این افراد وام را گرفته‌اند، اما با جعل مدارک، وانمود کرده‌اند که کالا وارد شده است،‌ در حالی که کالایی وارد نشده است.
حسن رعیت، یا حسین میرکاظمی در اعتراضات سال ۸۸ جزو افرادی است که با ضرب و شتم مردم، به افراد زیادی آسیب زده است. برخی ناظران با انتشار تصاویری از وی در سال ۸۸، و نشان دادن تصاویر وی در حالی که با خشونت با مردم برخورد کرده‌است، سرانجام وی را که در نهایت در همین جمهوری اسلامی به محکومیت رسیده است، سرنوشت همه‌ی کسانی دانسته‌اند که با حکومت ظلم برای پیشبرد ظلم همراهی می‌کنند و در نهایت توسط همین حکومت کنار گذاشته می‌شوند.