اخبار ورزشی – امیر خسروجردی

کارلوس کی‌روش تاکید کرد: برنامه قطعی‌ام را به کفاشیان داده‌ام و از مسئولان می‌خواهم که تصمیم خود را برای تیم ملی بگیرند.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از جلسه دیروزبا علی کفاشیان و مهدی تاج با بیان اینکه زمان کمی تا جام جهانی داریم تصریح کرد: ما به حمایت دردو جبهه نیاز داریم. یکی از این جبهه‌ها حمایت مالی از تیم ملی است که برنامه‌های آن را تا جام جهانی تهیه کرده‌ایم و جبهه دیگر موارد فنی است که باید تصمیماتی را برای فوتبال ایران بگیریم.

کی روش خاطرنشان کرد: باید بتوانیم برنامه‌ها را آن طور که در نظر داریم اجرا کنیم و تا جام جهانی آن را به پیش ببریم. متاسفانه ای اف سی با برنامه‌ریزی‌ که می‌کند، این فرصت را به تیم ملی یا سازمان لیگ نمی‌دهد که برنامه‌های خود را با یکدیگر هماهنگ کنند. به همین خاطر باید به لحاظ فنی تصمیم‌های مهمی گرفته شود.

کی‌روش تصریح کرد: من از سران کشور می‌خواهم که از تیم ملی حمایت کنند. درعین حال همین حمایت را از مدیران فوتبال درخواست می‌کنم که هم حمایت مادی و هم حمایت فنی را از تیم ملی داشته باشیم. من یک برنامه کامل به آقای کفاشیان داده‌ام و نقطه نظراتم را در آن مشخص کرده‌ام. برنامه من قطعی است ولی اگر کسی برنامه بهتری دارد، آن را ارائه دهد.

تیم فوتبال ساحلی ایران دریک دیدار تدارکاتی، مقابل ایتالیا به برتری پرگل رسید.

دراین بازی که دیروز درتهران برگزارشد، ملی پوشان فوتبال ساحلی ایران موفق شدند تیم قدرتمند ایتالیا را با نتیجه ۵-۳ مغلوب کنند.

وقت اول این مسابقه، با برتری ۲-۱ ایران خاتمه یافت.

دروقت دوم نیز، برتری کامل از آن ساحلی بازان ایران بود و این تیم موفق شد ۳بار دروازه لاجوردی پوشان را بازکند.دروقت پایانی، ایتالیا بازی بهتری را به نمایش گذاشت و ۲به صفر پیروزشد، اما درنهایت این دیدار با پیروزی ۵-۳ ایران خاتمه یافت.

چند خبرکوتاه

درپایان رقابت های بین المللی کاراته ترکیه، تیم ایلام نماینده ایران به یک مدال طلا، سه نقره و هفت برنز دست یافت.دراین مسابقات، ۱۲۰۰ کاراته کا از ۱۲ کشور جهان دررده های سنی مختلف حضور داشتند.

درادامه رقابت های والیبال جام ریاست جمهوری قزاقستان، تیم امید ایران دردومین مسابقه خود مقابل قطر به برتری ۳به صفر رسید.امیدهای والیبال ایران درنخستین دیدار نیز ترکیه را از پیش رو برداشتند.

با موافقت سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال با درخواست باشگاه استقلال تهران، مسابقه تیم‌های استقلال و استقلال صنعتی خوزستان ازهفته هفتم لیگ برتر که قرار بود جمعه ۸ شهریور برگزار شود، با یک روز تاخیر، شنبه ۹ شهریوربرگزار خواهد شد..

سرمربی رئال‌مادرید با اعلام اینکه درابتدای فصل مهم‌ترین موضوع کسب تمام امتیازات است، می‌گوید، دیه گو لوپس درحال حاضر دروازه‌بان شماره یک این تیم است.

کارلو آنجلوتی همچنین درباره نیمکت‌نشینی ایکرکاسیاس گفت: لوپس در بازی اول عملکرد خوبی داشت و به همین خاطر در بازی دوم نیز برای تیم ما بازی کرد. او در حال حاضر دروازه‌بان شماره یک ماست. چیز بیشتری درباره بازی کردن دیه گو لوپس وجود ندارد.

براساس گزارشی که در روزنامه انگلیسی سان به چاپ رسیده است، پس از اینکه باشگاه یوونتوس در جذب خوان زونیگا، بال کناری ناپولی ناکام ماند به فکر عقد قرارداد با نانی، بازیکن پرتغالی منچستریونایتد افتاده است.

دراین حال، باشگاه منچستریونایتد هم از این پیشنهاد یوونتوسی ‌ها استقبال کرده، اما حاضر نیست با رقمی کمتر از ۱۳ میلیون یورو هافبک ۲۶ ساله تیمش را در اختیار بیانکونری ‌ها قرار دهد.

دریک بازی برگزارشده از هفته چهارم رقابت های فوتبال باشگاه های آلمان- بوندسلیگا شب گذشته بایرن مونیخ درمصاف با میزبانش، فرایبورگ با تساوی ۱-۱ متوقف شد.

و درپایان خبری از لیگ قهرمانان اروپا

دور برگشت مرحله پلی آف این رقابت ها سه شنبه شب با برگزاری دیدارهایی خاتمه یافت که درمهمترین بازی ها، آرسنال انگلیس مقابل مهمانش فنرباغچه ترکیه به برتری ۲به صفر رسید و با توجه به برد ۳به صفر بازی رفت، درمجموع دوبازی رفت و برگشت با برتری ۵به صفر راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان شد. شالکه صفرچهار آلمان ۳-۲ پائوک سالونیکی یونان را شکست داد و درمجموع دوبازی، با برتری ۴-۳ به مرحله گروهی صعود کرد و آستریا وین اتریش مقابل دینامو زاگرب کرواسی تن به شکست ۳-۲ داد، اما به خاطر برد ۲به صفر بازی رفت، درمجموع به برتری ۴-۳ رسید و به دور بعد راه یافت.

اختصاصی سایت خبرنانمه خلیج فارس