تبلیغات جدید انتخاباتی ضرغامی رییس سابق صدا و سیما

عزت‌الله ضرغامی کاندیدای ریاست جمهوری و رئیس سابق صدا و سیمای جمهوری اسلامی، در آخرین گفتگوی انتخاباتی خود، شاخص‌ترین شعار ایدئولوژیک مارکسیستی، یعنی نان، مسکن، آزادی را شعار انتخاباتی خود عنوان کرد و با اشاره به اینکه اینها مطالبات انقلاب اسلامی است، هزینه‌ی آزادی را در کشور بسیار بالا عنوان کرد و با انتقاد از دوره‌ی ریاست آملی لاریجانی بر قوه‌ی قضائیه، اقدامات قوه‌ی قضائیه در خصوص زندانی کردن افراد معترض را ضد آزادی دانست و اظهار داشت هزینه‌ی آزادی در کشور بالا رفته است.
این اظهارات در حالی توسط ضرغامی به عنوان مواضع انتقادی وی عنوان می‌شود که طرح هرکدام از آنها توسط شهروندان عادی می‌تواند تعقیب قضایی و حقوقی برای وی به دنبال داشته باشد و وی را به جرم سیاه‌نمایی ونشر اکاذیب روانه‌ زندان کند.
ضرغامی همچنین تقسیم‌بندی اصلاح‌طلب و اصول‌گرا را کابوس ملت ایران دانست و اظهار داشت کسانی که خود را به این گروه‌ها متصل می‌دانند فرسنگ‌ها با این افراد فاصله دارند.
این اظهارات در حالی توسط ضرغامی بیان می‌شود که وی رئیس سابق صدا و سیما و کسی است که در اعتراضات سال 88 قابل انتقادترین عملکرد را در حوزه‌ی اطلاع‌رسانی از خود نشان داد و نه تنها کمترین اطلاع‌رسانی در این خصوص انجام نداد، بلکه اطلاعات مربوط به اعتراض‌های مردمی را کاملا وارونه عرضه کرد.
ضرغامی در ادامه‌ی انتقادات خود از جمهوری اسلامی اظهار داشت باید به این موضوع توجه داشت که جمهوری اسلامی بعد از ۴۲ سال از انقلاب در یکسری حوزه‌ها واقعاً ناکارآمد عمل کرده است.
وی همچنین تقسیم بندی اصلاح طلب و اصولگرا را یک تقسیم بندی حکومتی و دولتی دانست و با بیان این موضوع که مردم از این تقسیم‌بندی عبور کرده‌اند، اظهار داشت مردم دولت و حاکمیت و اصلاح‌طلب و اصول‌گرا را رها کرده‌اند.
ضرغامی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کسانی که از ثروت بالا برای ادامه تحصیل برخوردارند، آموزش را در کشور طبقاتی خواند و با بیان این موضوع که نوه‌اش در میدان خراسان که جزو مناطق محروم و سطح پایین تهران است درس می‌خواند، اظهار داشت وی به علت در اختیار نداشتن امکانات کافی اقتصادی از کسانی که دارای ثروت بیشتری هستند عقب می‌افتد.
این اولین بار نیست که ضرغامی به موقعیت اقتصادی پاین خانواده خود اشاره می‌کند. وی در یک گفتگوی رسانه‌ای خبرساز دیگر هم پیش از این با اشاره به پایین بودن امکانات اقتصادی خود، گفته بود همسرش برای وی لباس زیر را از بساطی‌ها تهیه می‌کند.
ضرغامی در ادامه‌ی اظهاراتش به دلایل خود برای کاندیداتوری صدا و سیما اشاره کرد و اظهار داشت به دلیل توانمندی‌هایی که در خود دیده است، تصمیم به حضور در رقابت‌های انتخاباتی گرفته است.
ضرغامی در ادامه‌ی اظهاراتش با اشاره به اینکه عاشق چه گواراست به اقدامات اولیه خود در اوایل انقلاب برای پاره کردن عکس چه گوارا اشاره کرد و اظهار داشت در دانشگاه تهران گفته است یک موی چه‌گوارا را به هزار مدعی نماز شب خوان که خیرشان به مردم نمی‌رسد و ظلم می‌کنند نمی‌دهد. وی شعار نان، مسکن آزادی چپی‌های اول انقلاب را شعار امروز خود دانست و با بیان این موضوع که چپی‌ها دروغ می‌گفتند اظهار داشت آنها نه به مردم آزادی می دادند ونه نان. اما شعارشان می‌تواند شعار امروز جمهوری اسلامی باشد.
این اظهارات وی در حالی عنوان می‌شود که ده‌ها جوان و نوجوان چپ انقلابی در سال‌های اولیه انقلاب به علت همین شعار زندانی شده و شرایط سختی را به خاطر ایدئولوژی خود تحمل کرده‌اند و حالا کسی که سخت‌ترین شرایط را برای آنها ایجاد کرده است، حالا همان شعارها را به نفع خود مصادره و مصرف می‌کند.