پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه 12 شهریور

این شماره از برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. ابتدا به بررسی سخنان روحانی در مجلس خواهیم پرداخت و با شما به تفصیل از فریب کاری و نیرنگ حکومت جهل و جور سخن خواهیم گفت.
من حرفهایی از آقای روحانی شنیدم که بسیار مرا متاثر کرد ایشان در مجلس بودند و نمایندگانی آنجا نشسته اند که ظاهرا نمایندگان شما هستند نمایندگان مردم هستند شورای ننگین نگهبان الک کرده و یک عده را از الک درآورده و دو سه تا نماینده هم درونشان هست که برای کرسی نمایندگی حرمت قائل هستند، و از این کرسی بنفع مردم حرف میزنند و گریبان آدم کشان را میگیرند که به وظیفه نمایندگیشان آگاه هستند.
حالا آقای روحانی رفته و در میان نمایندگان ۲۵۰ تا نوکر و یک چهار پنج تا آدم حسابی دارد صحبت میکند و میگوید سیاست های ما را خامنه ای مشخص میکند و همه ما مسیر واحدی را دنبال میکنیم و در مسائل ملی اختلافی نداریم و تصمیمی برای مذاکره با امریکا نداریم .

شالراتانیزم را ببینید!!! این آقا روزی که ظریف رفت به پاریس و وقتی که صحبت ها گل انداخت فرمودند که من برای مصلحت ملی با هر کسی ملاقات میکنم ، وقتی خامنه ای به او تشر زد برگشتند و گفتند که هر کسی که میخواهد با من عکس یادگاری بگیرد باید فلان کار را بکند ، ترامپ هم اصلا محل نگذاشت ، متاسفانه ایران ما به جایی باید برسد که ترامپ راجع به ما اینجور حرف بزند.

ایشان گفتگو با دولت ترامپ را سم مضاعف میداند این سم مضاعف پس چرا اینقدر موس موس کردید و ظریف چپ و راست رفت تعظیم و کرنش کرد، پیشنهاد هایی از طرف بعضی ها مطرح شده اما پاسخ ما همیشه منفی بوده است .

من سئوالم از روحانی اینست که اگر ذره ای شرافت در وجودش هست آدمی که افتخار میکند که رفتم در ارتش و بزور سر زنان چادر کردم تهدید شان کردم و با افتخار هم میگوید اگر یک سر سوزن از شرف پسرت را داری استعفا بده، مگر نمی گویی سید علی آقا همه کاره است و او تصمیم میگیرد پس چرا به مردم اینقدر دروغ میگویید !!!؟؟؟

آقای روحانی دوروز سوار بنز شدن و رئیس جمهور بودن ارزش ندارد و به لعنت جاودانه نمی ارزد شاه سلطان حسین تا ابد نفرین را خرید ؟؟!! چجوری میخواهد نوه ات به چشم مردم نگاه کند و بگوید جدم دروغگو بوده است ، حالا میگوید همه کاره خامنه ای است این را که همه میدانند همه میدانند که سید علی آقا مملکت را ارث پدری خودش میداند فکر میکند که میرزا جواد ایران را برایش به ارث گذاشته است و ایشان هم مال میرزا جواد را دارد خرج میکند و نمیداند که شرایطی که در مملکت پیش آمد باعث شد که یک آخوند منبری روضه خوان که اتفاقاً آدم با ذوقی هم بود بجای اینکه منبرش را ادامه بدهد میشود رهبر ؟؟؟!!

این رهبر چه لطماتی به کشور میزند ، ۱۵۰ نفر در سال ۹۰ در دانشگاه شریف ریاضیات خواندند از این تعداد یک نفر در ایران مانده است ، بعد از انقلاب پدر این نخست وزیر کاندا ۶۰۰۰ متخصص ایرانی را یکجا پذیرفت در مجلس کانادا به او ایراد گرفتند آخر این تعداد چرا؟؟ گفت این تعداد نفر میلیارد ها دلار خرجشان شده و ما مجانی اینها را برداشتیم، از برکت انقلاب جهانشمول اسلامی ، انقلابی که رهبرش به راحتی دروغ میگوید کسی که ظاهراً نایب امام زمان است چنان دروغهایی میگوید که روی سر آدم شاخ سبز میشود. آدم چه بگوید به ایشان ؟؟؟
در بخش دوم برنامه شما را ازخبر خود سوزی یک بانویی در مقابل دادگتری تهران مطلع خواهیم ساخت
یک بانویی را دستگیر میکنند به جرم بد حجابی، مرتب اورا میاورند و میبرند و یک روز رئیس دادگاه نمی آید یک روز به مرخصی رفته است خلاصه چندین بار او به دادگاه برای احقاق حقش مراجعه میکند و این زن کلافه میشود و جلو دادگاه تجدید نظر تهران دست به خود سوزی میزند ،
آقایخامنه ای مسئول شمایید!! وقتی یک دزد فاسد وآدم کشی مثل ابراهیم رئیسی را به ریاست قوه قضاییه مینشانی و قیافه اش را بزک میکنی و میرود دونفر را میگیرد که مردم فکر میکنند مبارز ضد فساد است، نتیجه این میشود که این بانوی بیگناه با خودسوزی خاکستر میشود .

در ادامه برنامه شما را از افشاگری تلوزیون الحرة در باره فساد و دزدی در اوقاف سنی و شیعه در عراق با خبر می نماییم.

سپس اشاره ای به مصاحبه احمدی نژاد با خبرنگارآناتولی ترکیه خواهیم داشت:
محمود احمدی نژاد میگوید اگر من بودم هیچوقت برجام را امضاء نمیکردم و زیر بار چنین قرار دادی نمی رفتم و میگوید بریتانیایی ها در مورد انتخابات ما اظهار نظر میکنند مگر ما آمده ایم در کشور شما پایگاه بزنیم ، ایشان هنوز در سرش می پروراند که سید علی آقا در سر انتخابات چاره ای ندارد چون لاریجانی ها که کنار گرفته اند و به آنها اعتماد ندارد و قالیباف هم که گفته رضا خان اسلامیم،بنابراین به من میگوید بپر وسط مموتی و برایمان اعتبار و آبرو بخر !!!!!!!!!

در ادامه نگاهی به سفر محمد جواد ظریف به مالزی و ژاپن و چین و خصوصاً روسیه خواهیم افکند. و در انتها از نقش جمهوری جهل و جور و فساد درآلوده کردن ایران دراعمال تروریستی منطقه با شما به سخن خواهیم نشست.
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو