پنجره ای رو به خانه پدری جمعه ۸ شهریور

این شماره از برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. سپس همراه با شما خوبان به گفتگو با آقای علیرضا ساسانیان می نشینیم:

دکتر نوری زاده:خیلی یقه مرا گرفته اند که تو مامور رژیم هستی، مراقب باش !!

علیرضا ساسانیان: اگر انسان نباشیم هیچ مذهبی ما را به بهشت نخواهد برد.

دکتر نوری زاده:حالا به بهشت و دوزخ اعتقاد داری ؟

علیرضا ساسانیان: بله من به جهنم و بهشت اعتقاد دارم خدمتتان عرض شود در برنامه های گذشته که در خدمت شما بودم عرض کردم که مجموعه صدا و سیما افراد دو اسمی و سه اسمی خیلی زیاد هستند

دکتر نوری زاده: خودت هم اسم های متعدد داشتی ؟

علیرضا ساسانیان: خدمت شما عرض شود که چون مینوشتم اسم مستعار داشتم برای نوشتارم ولی اینکه بخواهم در جایی اسم مستعار داشته باشم و حقوق بگیرم و از رانتی استفاده بکنم ، نه نداشتم .

دکتر نوری زاده: خیلی جالب است من میدیدم در وزارت اطلاعات ۴ تا وزیر عوض میشوند ، مدیر کل پور فلاح و موسوی نژاد ، اون آدمها نبودند ،آدمهای دیگری بودند ولی اسامی همان بود؟!

علیرضا ساسانیان: ببینید من گفتم در مجموعه صدا و سیما و در مجموعه های دیگر به همین شکل است و من مجموعه وزارت اطلاعات و حفاظت اطلاعات سپاه و اطلاعات کشور را ، آن چیزی که من داخل اینها دیدم مجموعه ای از انسانهای خدوم و وطن پرست در کنار مجموعه ای از انسانهای بی شرف دزد و جنایت کار است انکسانی که برای مردم و کشورشان دارند کار میکنند کسی اینها را نمیبیند و این آدم های خطا کار را که در داخل سیستم هستند رویت میکند.

دکتر نوری زاده:شما اینجا میخواهید نمره بدهید به آقای حاج عزت مدیر صدا و سیما و مقایسه اش بکنید با آقای علی عسکری؟؟

علیرضا ساسانیان: ببینید تنها مدیر بسیار خوب که از بدنه خود رسانه رشد کرده بود آقای سراراز بود بقیه این مدیران مدیرانی نبودند که در واقع سوابق رسانه ای داشته باشند و در سانه بوده باشند ، خوب از جاهای دیگر آمدند آقای علی عسکری و ضرغامی از موشکی سپاه آمدند .

دکتر نوری زاده:من نمیدانم موشکی سپاه با صدا و سیما چکار دارد ؟؟

علیرضا ساسانیان: من صدا و سیما را اگر بخواهم نام بگذارم رویش آسایشگاه تروریست ها نام میگذارم و دفعه پیش هم خدمت جنابعالی و مخاطبان خوب عرض کردم در صدا و سیما یک مجموعه بسیار عریض و طویلی است که سرافراز آمد ۸۰۰ مدیر را از این گردونه خارج کرد یعنی الکی حضور داشتند.

دکتر نوری زاده: اینها چقدر حقوق میگرفتند؟؟

علیرضا ساسانیان: اتفاقاً به نکته خوبی اشاره کردید ، درزمانی که من در اداره کل امور مالی بودم زمان آقای دکتر امیر محمد زاده ذیحساب کل امور مالی و قبل از ایشان در زمان آقای حسن تقدس نژاد معاونت وقت امور مالی حضور داشتند قرار شد سیستم حقوق در صدا و سیما اتوماسیون انجام بشود و از سیستم کامپیوتر بزرگ به سیستم جدید بیاید و آقای اسکندری من خدمتتان توضیح دادم از مدیران بسیار خوبی بود خیلی این کارها را انجام دادند و بعد بنی هاشمی آمد .آقای محمد زاده اجازه نمیدادند که سیستم اتوماسیون شروع بکار بکند و وقتی سیستم بصورت محرمانه اجرا شد و بنی هاشمی تعدادی از بچه ها را جمع کرد و گفت ما میخواهیم این سیستم را به مرحله عمل برسانیم ، وقتی این سیستم شروع به کار کرد چیزی حدود ۳۷۰ نفر بیشتر در این سازمان دو بار حقوق میگرفتند

دکتر نوری زاده: به چه توجیهی و چجوری ؟؟؟

علیرضا ساسانیان:بخاطر اینکه سیستم قدیمی بود و حالا باید دید که چه کسانی پشت این قضیه بوده اند اسناد تمام صحبت هایی که میکنم با چشم خودم دیده ام.

دکتر نوری زاده:میگویند نجفی را شما نجات دادید چی شد قصه؟؟؟؟

علیرضا ساسانیان: آقای دکتر نجفی الارغم آن چیزی که در رسانه ها میگویند من میگویم ایشان مدیر خوبی است و آمد دست گذاشت روی پرونده های آقای قالیباف که نباید به این حیطه وارد میشد ولی ایشان شجاعت کرد و وارد شد من دوستی را داشتم در گیلان غرب آقای سلمان الفتی که چند روز پیش باهم صحبت میکردیم و ایشان را خیلی تهدید کرده اند و اگر اتفاقی برای ایشان بیفتد یا کار سپاه یا وزارت اطلاعات است قتل او کار این دو گروه است !!!!
با آقای دکترخزعلی صحبت کردم قرار شد با ارتباطی که با آقای الفتی ایجاد کردم ، آقای الفتی دکتر خزعلی و سلطانی را ببرد خدمت آقای سید نصرالدین رئیس اهل حق، این ارتباط ایجاد شد و رفتند .

دکتر نوری زاده: خوب این چه ربطی به نجفی دارد؟؟

علیرضا ساسانیان: خدمتتان میگویم ، خانواده میترا استاد مرحوم ، اهل حقی بودند و بخاطر همین اهل حقی ها برای رئیسشان احترامی خاص قائل هستند و حرف حرف رئیسشان خواهد بود رفتند و صحبت کردند دکتر خزعلی و همراهانشان و همینجا تشکر میکنم از محبتی که سید نصر الدین انجام دادند و این اتفاق افتاد و ایشان زنگ میزند به خانواده استاد که رضایت بدهند و آن رضایت حاصل شد

دکتر نوری زاده: ولی واقعاً نجفی داغونش نکردند که میتوانست رئیس جمهور بعدی بشود………….

با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو