پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۲۱ خرداد

این شماره از برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. ابتدا به داستان آقای حجت الاسلام بهمن پور خواهیم پرداخت

داستان جالبی است این داستان آقای حجت الاسلام بهمن پور ، ایشان در فیس بوکش نوشت  به ذهنم رسید که برخی از شایعاتی که در مورد رسانه های اجتماعی در مورد من از یک منبع معروف پخش میشود من میخواهم اطلاع دهم که پرونده مربوط به ازدواج دائم اسلامی من بطور رسمی در یکی از مراکز اجتماعی غیر از محل کار من با یک خانم طلاق گرفته در حضور شوهر سابق خود بوده است و  هر چیز غیر از این خشونت آمیز طراحی شده است .ایشان فرموده اند که من ازدواج کردم با این خانم !!! حالا توی پارک و پلیس و این عکسها چیست باید بگذاریم روز قیامت یا آقای طائب پرستو بازی میکنه برای ما بگوید برای ایشان هم پرستو فرستاده اند یا از هول حلیم  در دیگ افتاده اند.برای من جای شگفتی بود که گفته شوهر سابق ایشان هم حضور داشته است !!!  اگر ایشان بیایند و توضیح بدهند  ما مطمئن میشویم که قضیه پرستو ها نبوده است. در هر حال طفلک دین و دل باخته و خرسند است.

و در ادامه اشاره ای  به دیدگاه شیخ احمد قبانجی در عراق در ارتباط با معصومیت امامان و بهشت و جهنم خواهیم داشت .

سپس به تفصیل به بررسی علل دستگیری آقای نزار زاکا و آزادی او توسط جمهوری جهل و جور و فساد خواهیم پرداخت. آقای نزار زاکا یک شهروند لبنانی بود که در عین حال گرین کارت آمریکایی هم داشت، در دولت های مختلف جمهوری اسلامی چندین نوبت به ایران سفر کرد ، این آقا به دعوت خانم مولاوردی به ایران آمد  و در یک کنفرانس فناوری کامپیوتری شرکت کرد در این جمع یکی از خانمهای استاد که در دانشگاه تهران تدریس میکند به ایشان نزدیک شد و چند بار با هم صحبت کردند و یک بار هم در هتل لاله شام خوردند ، پرستو بود من نمیدانم طائب فرستاده بود نمیدانم!!!

نزار روزی که میخواست از ایران برود نزدیک فرودگاه امام خمینی او را دستگیر کردند  به جرم جاسوسی برای آمریکا!!! امریکا یک نفر شهروند  لبنانی را که گرین کارت دارد و به ایران رفته و در کنفرانس شرکت کرده است!! برای چی جاسوسی بکند؟؟؟  این دروغهایی که اینها میگویند توی سر آدم میخورد، آنها از طریق ماهواره ها و ساتلایت ها تمام چیزها را میبینند ، آنوقت این دانشمند لبنانی را دستگیر میکنند  ، و میگویند باید بماند تا محاکمه بشود و در این جریان  دولت لبنان درگیر مسائل خودش است و دولت لبنان هنوز تشکیل نشده است،و پس پرده خیلی حرفها است  و آقای زاکار در یکی از بدترین زندانها تحت شکنجه است و او گفته که زندانیان غیر مسلمان دیگری هم آنجا بوده اند  او را در زیر زمین یک زندان نظامی نگهداری میشده است، هر چه مقامات لبنانی و دیگر مقامات و خانواده اش اصرار کردند نگهش داشتند ، حالا میبینیم که او را آزاد کرده اند همزمان با دیدار وزیر خارجه آلمان از ایران اعلام میکنند که او را آزاد کرده اند حتی رئیس جمهور لبنان با روحانی تلفنی صحبت میکند و روحانی میگوید قوه قضاییه مستقل است و کاری از دستش بر نمی آید. این داستان ادامه دارد در چند ماه اخیر حزب الله موقعیت خودش را در لبنان از دست داد و فشار وزارت امور خارجه آمریکا به لبنان و گفتند  اگر شما میخواهید با یک دست با حزب الله عشق بازی بکنید و و با یکدست با ما ما نیستیم شما میتونید با جمهوری ولایت فقیه تا حدودی ارتباط داشته باشید اما نه زیاد !!!

اما بحث این نزار زا کار، حزب الله از یک طرف تحت فشار امریکا  میخواست از این استفاده بکند ، امریکاییها گفتند که به ما ارتباطی ندارد ایشان یک شهروند لبنانی است و اگر از ما هم گرین کارت گرفته است مثل هزاران نفر دیگر است که گرین کارت گرفته تا سیتی زن بشود خیلی زمان خواهد برد ،در این شرایط  جمهوری اسلامی بخاطر حزب الله او را آزاد میکند و در اختیار آنها قرار میدهد نزار زاکار میگوید چرا باید پیش ایشان بروم چون آنها آدم خوار هستند ؟؟!!

و در پی آن از اهمیت سفر نخست وزیر ژاپن به ایران شما را مطلع خواهیم ساخت و در انتها به دیدن چند ویدیو کلیپ از سخنان مسئولین خواهیم نشست. با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو