پاسخ تند ایران به تهدیدات نتانیاهو

مقامات سیاسی و نظامی ایران به تهدیدات اسراییل پاسخ دادند .به گزارش رسانه ها بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در سخنانی ، درباره اظهارات تهدید آمیز اخیر نتانیاهو مبنی بر اینکه اگر ایران نیروهای نظامی خود را سریعا از سوریه خارج نکند، این رژیم به حملات خود به مواضع ایران ادامه می‌دهد، گفت جمهوری اسلامی ایران یگان و نیروی نظامی- با مفهوم منفی تبلیغات دشمنان- در سوریه ندارد بلکه نیروهای مستشاری ایران بنا به درخواست دولت رسمی سوریه در این کشور حضور دارند.
وی افزود نیروهای مستشاری ایران سالیان متمادی در کنار ارتش، جبهه مقاومت و مردم سوریه به آزادسازی سرزمین‌های سوری از چنگال تروریست‌ها کمک کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه به نخست وزیر اسراییل هشدار داد که پا را از گلیمش فراتر نگذارد و سخنان نامربوط، غلط و بی جا بر زبان نراند، چون ایران هرگز چنین اجازه‌ای نخواهد داد وی گفت ایران تهدیدپذیر نیست، در صورت نیاز به آنان خواهیم آموخت که چگونه سخن بگویند و حرکت کنند.
وی گفت اگر نتانیاهو توانمند بود مسئله فلسطین و موضوع مقاومت را حل می‌کرد.همچنین فرمانده کل سپاه پاسداران سرلشکر جعفری با مضحک و خنده دار دانستن تهدیدات نخست وزیر اسراییل ، گفت جمهوری اسلامی ایران مستشاران نظامی و انقلابی و نیز تجهیزات و سلاح هایی که برای توانمند سازی مقاومت اسلامی در سوریه دارد را حفظ خواهد کرد.
جعفری تاکید کرد این تهدید مضحک اسراییل را هیچ به حساب نمی آورد ؛ و گفت بدانید اگربرابر برخی اقدامات مذبوحانه شما صبر پیشه می کنیم ،حکمتی بزرگ در آن نهفته است.او با بیان اینکه بی شک شما در آینده ای نه چندان دور به مصلحت و صبر انقلابی ما پی خواهید برد، تصریح کرد فقط بدانید که دارید با دم شیر بازی می کنید! بترسید از روزی که موشک های نقطه زن ایران غرش کنان بر سرتان فرود آید و انتقام همه خون های به ناحق ریخته مسلمانان مظلوم منطقه را از شما بگیرد.
تهدیدات فرمانده سپاه پاسداران درادامه تهدیدات گذشته انها می باشد .سپاه سال گذشته در حملات استراتژیک اسراییل علیه تمام پایگاههایش در سوریه در پاسخ متقابل ،عملا کار ی انجام ندادند و همواره بلوف بجای پاسخ نثار اسرائیلی ها شد