پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۱۷ دی

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. امروز سالروز کشف حجاب بدستور رضا شاه کبیر است عجب سرنوشت تلخی داشت این مرد بزرگ واقعا لیاقت عنوان کبیر را دارد مگر شاه عباس یا نادر چه چیزی متفاوت داشتند ، ایران زمین خورده ویران شده را بلند کنند و اعتبار بهش بدهند و با سربلندی وقتی فریاد زدید رضا شاه روحت شاد روح خمینی را در گور لرزاندید او آمده بود که همه چیز را نابود کند هرچه مال آنزمان و عصر بود را از بین ببرد.

این همسایگان چه بگویم پسر عموها و دختر عمو ها ی افغان ما خیلی به گردن ما حق دارند ، خیلی مصیبت کشیده اند در ایران در سالهای بعد از جنگ واقعا همت عالی کردند برای باز سازی ایران هر کس خانه میساخت یک سرایدار افغانی داشت که میآمد مراقب خانه اش بود و او براحتی به سفر میرفت ما یک سرایدار ایرانی داشتیم نهایت ناجوانمردی را به ما کرد. و حالا دو تا آدم بد هم در میانشان در میآمد چه نامربوط ها که به آنها گفته میشد، بچه های تحصیلکرده در بینشان بود رفتار دولت جمهوری اسلامی با آنها بسیار اسفناک و نامحترمانه بود، چون دولت جمهوری اسلامی برای امت اسلام ارزشی قائل نبود، این امت اسلامی زمانی ارزش دارد که شیعه ذوب شده در ولایت باشد و برای ولایت در سوریه هم بجنگد و کشته بشود. بسیار متاسف شدم که بسیاری از این افراد باسواد در ایران هستند که ناجوانمردانه با آنها برخورد میشود. ما پیوند محکمی با این همسایگان افغانی داشته ایم تا زمکانی که انگلیسها ما را از هم جدا کردند الان درست نیست ملت افغانستان دچار توطئه پاکستان و طالبان آلوده و داعش و رژیم ولایت فقیه است و دست در دست طالبان نمیخواهد بگذارد افغانستان روی پایش بلند شود و بیزار است از اینکه ببیند افغانستان و عراق دموکراسی پیدا میکنند و روی پای خودشان میایستند.

حال درجمهوری ولایت جهل و جور اسماعیل بخشی را میگیرند و شکنجه میکنند و قوه قضاییه میگوید چه کسی ترا شکنجه کرده است بلند شود بیاید وسط. گفتند مسابقه زیبایی اندام گذاشتند و همشری بلند شد و با سه تا اتوبوس و ترن خودش را به محل رساند ، یک نگاهی به هیکلش انداختند و گفتند آقا تو با یک متر و سی سانت قد و پنجاه کیلو وزن چجور میخواهی با این آدمهای دویست کیلویی مسابقه بدهی ؟ گفت نه قربان من آمده ام بگویم بیخودی مرا در مسابقه نگذارید.!!حالا داستان آقای محسن اژه ای است صحبت از این بود که این بابا صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع شده و چون خیلی هم آلوده است و ۶۳ حساب دارد این را برش دارند یک نفر دیگر را جایش بگذارند ، بعد گفتند آقا میخواهند سید ابراهیم رئیسی را بگذاترند ، من گفتم آقای خامنه ای هر چه هم بیهوش شده باشد بخاطر سنش و آثار آلزایمر پیدا شده باشه اینکار را نمیکند تا ما این را گفتیم محسنی اژه ای زود پرید وسط ، اخباری که لابد در باره ریاست من بر قوه قضاییه است پایه و اساس ندارد، آقا هر موقع تصمیم بگیرند کسی را تعیین کنند تعیین میکنند ، خوب این را که ما میدانیم، از کرامات شیخ ما اینست شیره را خورد و گفت شیرین است!!!! ما میدانیم آقا همه را تعیین میکنند از آبدار باشی مجلس سپهسالار تافرماندار فشافشویه هر جا را بگویید او تعیین میکند ولی تو چه کاره ای این وسط؟؟ اول این ۱۱۰ میلیاردی که از بابک زنجانی گرفته ای تکلیفش را معلوم بکن داستان چیه اون پولی که از خواهرش گرفتی داستانش چیست؟ چی بود داستان افراشته ؟؟ این وسط ریاست قوه قضاییه را هم باید به تو داد توی وزارت اطلاعات دیدیم چیکار کردی .

آقای جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مجلس و رئیس حقوق بین الملل کمسیون حقوقی مجلس روز یکشنبه دیروز هشدار داد که نظام در خطر زمین گیر شدن در خیابانها ی تهران قرار دارد ، این بعد از فرو پاشی از درون فائزه رفسنجانی و آقای مطهری و عباس عبدی یکجور دیگر ، آقای رحیمی میگوید در زمینه سیاست خارجی هزینه های زیادی وجود دارد و چون حضور ما در منطقه مهم است ، اما یک نکته را نباید فراموش کرد بعضی مواقع ممکن است هزینه های زائد ما را در خیابان های تهران زمین گیر کند، تکه پاره شدن شوروی در خیابانهای مسکو رخ داد ، خوب است دارند میبینند از زبان خودشان که قصه شوروی دارد تکرار میشود و میگوید آنچه در خانه واجب است در خانه مصرف کنید و تلاش کنید برای هزینه های خارجی چاره ای عقلایی پیدا کنیم. نظام در حال حاضر چلاق است و زمین گیر شده. و دیگر از مرز هشدار گذشته است.

بدنبال آن به داستان محمد گلپایگانی و اظهارات وی در ارتباط وجود جاسوس در حوضه علمیه می پردازیم .در بخش دوم برنامه از سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی شما را باخبر می نماییم. در بخش بعدی از سخنان ترامپ در ارتباط با آمادگی ایران برای گفتگو و نفی این گفتگو ها توسط جمهوری اسلامی با شما به سخن خواهیم پرداخت. و در انتها به منطقه خواهیم رفت و شما را در جریان آخرین اخبار و رویدادهای منطقه قرار خواهیم داد.
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو