پنجره ای رو به خانه پدری دوشنبه ۱۰ دی

این برنامه از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. امروز آخرین روز سال است و این شیران وطنم بویژه دانشجویان تحقیقات و علوم دانشگاه آزاد آنها که نام علی اکبر طبیب حضور ولایتی را با ننگ و خون برای همیشه در تاریخ ضبط کردند، مرد سی و هفت شغله ولایت فقیه و نعلین جفت کن ولی فقیه ، آنقدر در حقارت خود غرق است که هیچ چیز برایش مهم نیست پسرش با پسر حاج مقدم در حال دزدی هستند و ایشان هم مشغول حال خودش است و آنوقت ده جوان این مملکت پر پر شدند بخاطر اینکه این آقا دنبال عیاشیش هست و پولها را حواله میکند به خارج ، برای کی؟ مگر میتواند ؟ مگر مردم به تو اجازه میدهند که فرار کنی تو از کسانی هستی که در تبدیل کردن خامنه ای از کسی که دلی با اهل اندیشه و مو سقی داشت تبدیلش کردی به این آدم و فکر میکنی مردم میگذارند بروی؟؟!! پدر مادر های داغدار که دسته گلهایشان پر پر شدند ، باور کنید برای جنوب لبنان و حزب الله اتوبوسهایی فرستاده اند درجه اول و نیروهایی که به سوریه می آوردند ایر کاندیشن فول معرکه!!! مزدورانشان را برای نهم دی با آن اتوبوسها میآورند .،

پریروز تولد فروغ فرخزاد بود و به صدای او گوش میدهیم.اینقدر کوتاه عمر بکنی و اینقدر زیاد تاثیر در نسلها بگذارد.
امروز تولد نازنین دیگری هم هست که سرود زیبایی برای ایران فردا ساخته بود و او کسی نیست جز ناصر چشم آذر، چه شبهایی تا صبح حرف میزدیم و آهنگ میزد به یکی از آهنگهایش گوش میدهیم. روانت شاد ناصر جان.

همراه با شما به دیدن گزارشی از دانشگاه خواهیم نشست . عمرتان تمام است و هر چه قدر بگویید اگر ما برویم ایران سوریه خواهد شد ایران مردان و زنانی دارد که از او دفاع کنند شما لکه های ننگ باید پاک شوید،.

شما فکر کنید صادق آملی لاریجانی بشود رئیس مجلس تشخیص مصلحت نظام ، چرا او بشود به چه مناسبت؟ دزد و صاحب ۶۳ حساب بانکی ، زمینه سازی بکنیم برای جانشینی رهبر و ولایت ، اینها ولایت را به گور میبرند ، آقایان پله برای مجتبی نخواهند شد همچین خبرهایی نیست، آقای صادق آملی لاریجانی داماد حضرت آیت الله رئیس العلما وحید خراسانی، این آقا در ۶۳ حسابش بهره ای که طی این سالها گرفته است سر به آسمان میزند، این آقا دزد هست، این آقا زمینها و مزارعی که همراه برادرش محمد جواد بالا کشیدند و باغ مرکبات در شمال درست کردند، ایشان شایستگی دربانی مسجد شاه را هم ندارد چه برسد به رئیس قوه قضاییه و مجمع تشخیص مصلحت نظام.!!

شخصی میگفت میخواهند رئیسی را بیاورند بکنند رئیس قوه قضاییه چون با این برنامه حرم نشد برایش سابقه و اعتبار بخرند، که کاتالیزور آقا مجتبی بشود. اینها اینقدر آلوده دامن و دستان آلوده دارند !!. این جانوران هرکدامشان بیایند اگر ذره ای اعتبار هم مانده باشد از بین میبرند، شیخ محمد یزدی وقتی رفت شاهرودی گفت ویرانه ای تحویل گرفتم و ویرانه ترش کرد و رفت و این هاشمی شاهرودی در دورانش قتلهای زنجیره ای و حوادث ۸۸ و بگیرو ببند ها و آنهمه آدم آزادیخواه را بردند و چیکار کردند آنوقت این آدم با خیال راحت ده سالش تمام شد زمینه برایش چیدند که جانشین آقا بشود اما !!!

موسوی آدم درستی بود ده سال نخست وزیر بود اما دزدی نکرد یا خاتمی ؟ برود از عربستان پول بگیرد؟ برای چی؟ وقتی مردم دو دستی بهش پول میدهند وقتی حضورش جان تازه ای داده برای چی برود از عربستان پول بگیرد شمایید که نوکرید و اسراییل میآید میخردتان و اسناد را بار میکند میبرد دنبال جاسوس میگردید دفتر آقا از صدر تا ذیل جاسوس هستند،.

این آقای قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت کارهایی ازش شنیده بودم که اون با دیگران فرق داشت تا اینکه آن عبارت را گفت که چرا بخاطر دوتا بچه که میمیرند اینهمه خرج کنیم خیلی برایم تکاندهنده بود آدم ذوب که در ولایت میشود همین است، آما حالا شنیدم به گفته الیاس حضرتی در اعتراض به کم شدن بودجه وزارت بهداشت و درمان استعفا داده است خدا کند یک وزیری یک چنین غیرتی داشته باشد چون من چنین غیرتی در وزیر آموزش پرورش نمیبینم در وزیر مسکن ندیدم ، که بیست و پنج درصد به سپاه اضافه میدهند سپاهی که کارش آدم کشتن است ………….

در ادامه برنامه به معرفی پرستوهای وزارت اطلاعات و ماموریتهای آنها خواهیم پرداخت و در انتها به منطقه خواهیم رفت وشما را در جریان اخبار مهم منطقه قرار خواهیم داد.
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو