پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۱۳ آذر

این شماره از برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم. ابتدا تأملی به سخنان علی لاریجانی خواهیم نمود.
خوب ایران در تیول برادران لاریجانی است. فاضل آن برادری هم که شغل رسمی ندارد خودش خطا کرد رفت از گدا گدایی کرد، آدم نمیرود که از سعید مرتضوی گدایی کند ، حداقل از عسکر اولادی گدایی میکردی.
سعید مرتضوی خودش دزد است و این به کاهدان زدن است، اما بقیه برادران ، آقا صادق که نشان از دو کس دارد آن نیک پی، اولا داماد رئیس العلما وحید خراسانی است و دوم اینکه مجتهد فامیل است ، بیچاره آقای آملی پدر اینها ، از عراق که اینها آمدند آقا جواد و علی آقا اونم میخواست آخوند بشود اما مطهری مانع شد و داماد مطهری شد، بعد آقا باقر هم رفت دنبال دکتری ، آقا فاضل هم رفت کانادا و شد وابسته فرهنگی، اونجا که بود آدم خوبی بود و بکار جاسوسی و تروریستی کاری نداشت.
مصاحبه علی آقا در مقام رئیس مجلس را گوش می کردم ، بیچاره اون هزار فامیل!!!!

شیخ محمد یزدی اومده به وکلا و قضات میگوید که اگر یک خانمی اومد به اطاقتون سعی کنید تنها نباشید .!!! کار پاکان را قیاس از خود مگیر آقای یزدی!!!
آقای یزدی در دورانی که شما بر قوه قضاییه حکم میراندید عباس علی آقا هم در مشهد رئيس قوه قضاییه بود دو برادر فاسد بر مسند قضا، خانمی رفت که طلاق بگیرد آقای علیزاده در را قفل کرد و خواست که به آن زن تعرض بکند توی اطاقش در دادگستری مشهد و این زن با سرو صدا و فریاد زدن آبرویش را برد و علیزاده را یواشکی به تهران آوردند و بعد هم ماست مالی کردند.

این جنبشی که در ایران براه افتاده کم کم دارد بقیه جامعه را هم بسوی خودش جذب میکند بارها من این را برای شما گفته ام یکجنبش عمومی در کشور که فقط محدود به تهران نباشد یک جنبش گسترده ده شب شبی یک میلیون دو میلیون در خیابان پایان رژیم است فکر نکنید این رژیم میتواند بزند بکشد نه دیگر تمام شد آن دوران یک ماجرای خاشقچی ببینید چیکار کرد آنهم با یک کشور دوست، اینها اگر پایشان را کج بگذارند پوست شان میکنند. حرفهای پمپئو را گوش میدهید میبینید.و حرفهایشان هم خیلی جدی است .
جمهوری ولایی میرود یک موشک دیگر آزمایش میکند ، هیچکس نمیتواند از ایران ایراد بگیرد که آقا چرا موشک میسازی ؟ دلیلش را به شما میگویم یک کشور به آن بزرگی ۱۵ تا همسایه دارد با سیاست احمقانه ای هم که در پیش گرفته پانزده تا دشمن دارد .هواپیما نداریم ، امارات ۱۴۰ تا هواپیما دارد که ۴۶ تای آن مدرنترین هواپیماست. دولت قطر و عربستان سعودی ، ما در برابر اینها چیکار باید بکنیم ناچاریم موشک تولید کنیم ولی وقتی این موشک ها از یک متر و معیاری عبور میکند دیگر این برای دفاع از وطنمان نیست وقتی حوثی ها این را به عربستان شلیک میکند آقای خامنه ای به شما چه ربطی دارد شما چرا تو دعوای یمن مداخله میکنید؟؟؟

حالا از وقتی که من اینجا فاش کردم آقای قاسم سلیمانی با آمریکاییها گفتگوکرده است حالا هر کسی به آمریکاییها پیغام میدهد که آقا من هم هستم .دوستی از واشنگتن میگفت پیغامهایی که از این سرداران میرسد جزائری و نصیر زاده…. همه عاشق آمریکا هستند برایتان قبلا گفته ام که نوه آقای خمینی دست عروسش را گرفته تا به بورلی هیلز آمریکا برود.
امروز تولد واروژان عزیز هم بود.یکی از آهنگهایش را امروز پخش خواهیم کرد .
در بخش دیگر برنامه نگاهی به سخنان خامنه ای در ارتباط با بازنشستگان خواهیم داشت.
آقای خامنه ای صحبتهایی کرده اند که قابل تأمل بود مدتی است در کشور ما بحث های است که تا جوانها هستند و بازنشستگان را بکار نگیرید، و بهتر است که ما از نیروی جوان ااستفاده کنیم و شهردار بیچاره را هم به همین خاطر برکنار کردند و یا خانم ملاوردی آن زن آزاده را چون در زمان احمدی نژاد نمیخواسته و جوان است در دولت او خدمت کند خود را باز خرید نموده است ولی شیخ احمد جنتی که پوشک تنش میکند باید برود سرکار، خود آقای خامنه ای ، مگر شما سنتان از بازنشستگی عبور نکرده است توی ارتش که حتی یک روز هم نمیگزارید اینور و آنور بشود ولی یک آدمی مثل سرلشکر شهبازی کنار زده میشوند و آقای محسن سبزه وار رضایی اجازه دارد لباس بپوشد، و احمد جنتی میماند ، خامنه ای میگوید یکی از حاضران در درس فقهی با اوقات تلخی تمام تذکر داد که افرادی که طبق قانون ممنوعیت بکار گیری بازنشستگان باید از کار برکنار شوند در مواردی بکار مشغول هستند و این را به پای شما مینویسند. بعله منظور فرد این بود که من مداخله میکنم و در جواب میگوید این از آن قوانینی است که ما به آن احتیاج داشتیم و جایش هم خالی بود این قانون در واقع هسته مقاومتی را که سالهای سال طول میکشد را باز میکند.
ببینید این واقعیت را چگونه تحریف میکند. از آغاز جمهوری اسلامی ۴۰ سال میگذرد تمام مشاغل و تمام مسئولیتها در سطوح عالی و میانی حکومت از آن یک گروه ۱۷۳۰ نفره است اینها بودهاند شما اول انقلاب آقای زنگنه را میبینید ، حالا هم میبینید آقای زنگه شما قرار بود پاکدل باشید و با فساد مبارزه کنید چرا پرونده کرسنت را اصلا توجه نمیکنید. ۱۸ میلیارد علیه تان حکم صادر شده است. آقای ولایتی چرا بازنشسته نمیشود آقای خامنه ای شما ولایتی را دوست داری میخوای نگهش داری تو همون گروه مشورتی افراد سنشان بالاست و بازنشسته هم باشند مشورت میدهند. بابت مشورت هم دلتان خواست حقوق بدهید یا ندهید اما آقای ولایتی ۳۰ تا شغل دارد و این مشاغل را جوانان به مراتب بهتر از او انجام میدهند، او چیکاره است که باید رئیس دانشگاه آزاد باشد .
در ادامه از آزادی دکتر شعله سعدی شما را باخبر خواهیم نمود و در انتها به منطقه خواهیم رفت و شما را در جریان آخرین اخبار و رویدادهای یمن و لبنان قرار خواهیم داد.
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید، منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو