پنجره ای رو به خانه پدری چهارشنبه ۹ آبان

این شماره از برنامه را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می کنیم. ورزش محبوب من کشتی بوده و هست و میدانید که من کشتی را خیلی دوست دارم ، خیلی برای من سخت بود این تراژدی مجارستان از یک طرف تصویر داشتم دومیلیون ایرانی با دومیلیون دلار به کربلا رفته اند در جایی که ۹۹/۹۹ درصد مزار حسینی نیست و سه بار این آرامگاه ویران شده است و حتی گفته اند پیکر حضرت امام حسین را درآورده اند در دوره حکومت عباسیان . و این اتفاق افتاده.
حالا هموطن بنده را میشود تربیت کرد همانطور که رضا شاه تربیت کرد. خمینی هم می گفت نروید . نجف بود اینهمه سال دوبار به حرم رفت ، خمینی یکبار حضرت معصومه و مشهد نرفت چون اعتقاد نداشت اما میدانست دکان است و باید آنرا آب و جارو کرد.
این پهلوانان را میدیدم به این جمله گوینده خودشان گوش بدهید جمله ای که پر درد است ببینید کشتی گیران ما چه امکانات مالی در اختیارشان است .
برادر من فقط بنشین یک لحظه فکر کن رستم قاسمی دو میلیارد از پول این ملت رو دزدیده ولی خامنه ای به او شغل میدهد . آخه بی انصافا یک ذره فکر کنید.
آقای رفیق دوست و آقازاده های ایشان و داستانهایی که شما میدانید . این کشتی گیران ما شب قبل باید بخاطر اربعین باید سینه بزند با این سیستم ما توقع ژاپن شدن راداریم!!!!کشتی گیرهای نازنین اصلا سرتان را بالا بگیرید شما مقصر نیستید مقصر خامنه ای است ، مقصر طاهری و شیرانی و نفیسه خانم هست نه شما، مقصر این دزدان سر گردنه هستند داستان بابک زنجانی چی شد بیست میلیارد چی شد ؟ چرا کسی یقه اژه ای را نمیگیرد .
نگاهی به دیدار سلطان قابوس و نتانیاهوخواهیم داشت و از نیت خیر خواهانه این مرد با شما سخن میگوییم ، اما بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه میگوید از خردمنی سلطان به دور بود!! رهبرت خرد دارد که چهل سال است ما رادر اسارت مرگ بر آمریکا و اسراییل نگه داشته اید.

بخش دوم برنامه اشاره ای به تولد ولیعهد شاهزاده رضا پهلوی خواهیم داشت، در همه جا بحث ولیعهد بود. ایران صاحب ولیعهد شد وحالا دیگر شاه پسر دارد ومیتواند تاج گذاری کند آنروز را یادم نمیرود. و به دیدن قسمتی از فیلم تاج گذاری و تولد ولیعهد خواهیم نشست . ما هم همان زمان اعتقاد داشتیم این رژیم همه چیز را از مردم گرفت. چند روز قبل هم با این گروه فرشگرد دیداری داشت.
در این بخش از برنامه نگاهی به نزدیک شدن تاریخ شروع تحریمها در ۴ نوامبر خواهیم افکند حدود ۵ روز دیگر ، آقای مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا در باره اوضاع اقتصادی ایران حرفی زده است که دیر سالی است ما می زدیم .

سرقت اموال مردم ایران برای پشتیبانی از رژیم اسد باید به ایشان گفت کربلا هم را اضافه کنید در توئیتش نوشته صندوق بین المللی پول کاهش ۳/۶ در صدی کاهش اقتصاد ایران را برای سال آینده پیش بینی میکند آنوقت آقای خامنه ای می آید و میگوید اقتصاد ما پیشرفت داشته است . آقایان دلشان را خوش کرده اند به فروش نفت به چین ، هند و بعضیاز شرکتهای سری و مخفی .
امروز من گزارشی را میخواندم که غیر از آن ۸۰۰ میلیارد دلاری که ما در زمان احمدی نژاد ازدست دادیم درکل آنچه که مرحوم سحابی در باره ۱۰۰ میلیارد گمشده میگوید آأن به ۴۳۰ میلیارد گمشده رسیده است. یعنی یک مجموعه دزدی از سال ۱۳۵۷ بر سر کار میآیند تا امروز ۴۳۰ میلیارد دلار گم شده و بانک مرکزی و شرکت نفت ردی از این پول ندارد. اگر این پول بود کشاورزان فلاورجان اصفهان اینجور برای بذر التماس نمیکردند .
این جریان اربیعین را که پیگیری میکنم خیلی به من برمیخورد، اولا از سوراخ دیوار به مردم ارز میدهند، تو بنگلادش هم این کار را نمیکنند، کار نادرستی میکنید که از سوراخ ارز میدهید ، ۸۵۰ دلاری که به زائر میدهید که به کمرش بزند، صرف دارویی بکن برای بچه های سرطانی تا وزیر بهداشت آن آبروریزی را نداشته باشد.
اینها برایشان مهم نیست این چیزها ، ثروتشان بیش از ۴۵۰ میلیون دلار است و آنوقت کولبر کرد را هر ۴ روز یکبار یکیشان را میکشند و یکی را مجروح میکنند.

در ادامه اشاره ای به سخنان پور ازقدی در ارتباط با اقتصاد میکنیم . اصلا لازم نیست از امامان حدیث بیاوری خودت چیکاره ای برو کنار از این مسندی که داری بعنوان تئورسین حکومت. …………
با ما باشید و برنامه پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و خویشاوندان خود به اشتراک بگذارید. منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو